=PM= Vs. Radium

DeletedUser20781

Guest
Mwah, dat valt te zien, ik denk dat de het wel een rol speelt. Als ik een dorp verlies op een ander account vind ik t wel erger, maar eigenlijk kan t me niet zo veel schelen:p. Zolang het account niet ten onder gaat en ik geen 100 dorpen verlies :D

Als je teamgeest hebt doe je wat je kan om de dorpen te behouden:p
Vind ik.. Je speelt het spelletje wel een lange tijd samen:D
 

DeletedUser20781

Guest
maar is keer wer statestiekjes updaten:
timeFrame Laaste maand
Zijde 1:
Stammen: =PM=
Zijde 2:
Stammen: Radium

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 3,784
Kant 2: 3,591
Verschil: 193

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 216
Kant 2: 71
Verschil: 145

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 28,784,127
Kant 2: 23,617,319
Verschil: 5,166,808

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,847,982
Kant 2: 658,060
Verschil: 1,189,922

chart

[/spoiler]


Laatste week

Zijde 1:
Stammen: =PM=
Zijde 2:
Stammen: Radium

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 181
Kant 2: 182
Verschil: 1

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 3
Verschil: 9

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,453,201
Kant 2: 1,466,521
Verschil: 13,320

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 105,881
Kant 2: 28,671
Verschil: 77,210

chart


Zijde 1:
Stammen: =PM=
Zijde 2:
Stammen: Radium, |D|

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 181
Kant 2: 329
Verschil: 148

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 19
Kant 2: 3
Verschil: 16

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,453,201
Kant 2: 2,844,992
Verschil: 1,391,791

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 174,054
Kant 2: 28,671
Verschil: 145,383

chart
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Jij bent ook maar een raar type he? Je beëindigt een NAP, zegt dat er 10dagen opzegtermijn is en je valt nog nieteens 4dagen na de opzegging al aan.

Vervolgens stuur je een pm dat je je graag aan afspraken houdt, wtf dude?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Mijn statjes worden ze ook niet vrolijk van. :)

Meelifters die komen pronken met overwinningen op een platgewalst account word ik ook niet vrolijk van. :)
 

DeletedUser25273

Guest
Meelifters die komen pronken met overwinningen op een platgewalst account word ik ook niet vrolijk van. :)

Ach gut ach gut, wat zijn we stoer. Volgens mij had ik al heel wat eerder resultaat tegen =PM= dan jij en profiteer jij van het feit dat IZback daardoor geïsoleerd is komen te liggen. Mijn aanval op IZback stond trouwens al eerder gepland dan die van jullie, dat kun je bij Peuter Power navragen. Ik krijg ook van niemand hulp en gezien de aanvallen die ik van jullie hulpjes binnen krijg, hebben jullie genoeg slaafjes om te helpen. Je vergeet er ook bij te vermelden dat jullie eerst een speler van IZback naar De Penno hebben gehaald, dus jullie hadden ook nog eens alle informatie over het account en de bespelers ervan. Niks om over te snoeven dus...... Dus terug in je hok en je krijgt in de toekomst vast nog wel de gelegenheid om te laten zien hoeveel beter je bent dan ik.:rolleyes:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ach gut ach gut, wat zijn we stoer. Volgens mij had ik al heel wat eerder resultaat tegen =PM= dan jij en profiteer jij van het feit dat IZback daardoor geïsoleerd is komen te liggen. Mijn aanval op IZback stond trouwens al eerder gepland dan die van jullie, dat kun je bij Peuter Power navragen. Ik krijg ook van niemand hulp en gezien de aanvallen die ik van jullie hulpjes binnen krijg, hebben jullie genoeg slaafjes om te helpen. Je vergeet er ook bij te vermelden dat jullie eerst een speler van IZback naar De Penno hebben gehaald, dus jullie hadden ook nog eens alle informatie over het account en de bespelers ervan. Niks om over te snoeven dus...... Dus terug in je hok en je krijgt in de toekomst vast nog wel de gelegenheid om te laten zien hoeveel beter je bent dan ik.:rolleyes:

http://nl.twstats.com/nl36/index.php?page=player&mode=conquers&id=222054&type=all&oldtribe=7922&pn=3

Je gaat me toch niet zeggen dat je die paar overnames op =PM= echt resultaat te noemen zijn? Ik denk dat je ODA genoeg zegt over jouw "resultaten" op deze wereld.

ed84aadcaf.png


Bedroevend laag is deze gewoon.

De speler van IzBack die overgekomen is was allang gestopt, we spreken over een fase van een paar maanden tussen de overstap. Op een paar maanden tijd kan een account helemaal omgegooid worden en dus was zijn kennis niet meer relevant.

Dus ga niet lijp doen met je: ga maar terug in je hok. Je komt meeprofiteren op een account en dan nog hier op het Algemeen Forum ermee proberen te pronken. Het feit dat je op die manier de discussie probeert te beëindigen is dermate zielig dat het gewoon aantoont dat je beledigd bent wat niet meer dan terecht is.
 

DeletedUser25273

Guest
ODA zegt helemaal niks, ik lok liever def naar een zone om vervolgens elders de lege dorpen weg te plukken. Ik ben dan ook geen ODA-geiler, zoals jij en je stamgenootjes. Paar overnames? Het zijn er 100 van =PM= en hun Mb-stam, dat is een derde van mijn totale account. dat =PM= accounts stalt in hun MB-stam, daar heb ik geen invloed op. Je gelooft je eigen onzin, jullie wisten gewoon precies welk dorp def en off is, toen mijn VV ff een keer bij jullie lag heeft MJND ook mijn dorpenindeling opgeslagen, zegt wel genoeg. Maar je komt me vanzelf tegen held, gaan we eens zien wat je zoal kunt, ik vecht wel terug.

Zijde 1:
Spelers: boka
Zijde 2:
Stammen: =PM=, =PMB=

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 102
Kant 2: 2
Verschil: 100
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
ODA zegt helemaal niks, ik lok liever def naar een zone om vervolgens elders de lege dorpen weg te plukken. Ik ben dan ook geen ODA-geiler, zoals jij en je stamgenootjes. Paar overnames? Het zijn er 100 van =PM= en hun Mb-stam, dat is een derde van mijn totale account. dat =PM= accounts stalt in hun MB-stam, daar heb ik geen invloed op. Je gelooft je eigen onzin, jullie wisten gewoon precies welk dorp def en off is, toen mijn VV ff een keer bij jullie lag heeft MJND ook mijn dorpenindeling opgeslagen, zegt wel genoeg. Maar je komt me vanzelf tegen held, gaan we eens zien wat je zoal kunt, ik vecht wel terug.

Zijde 1:
Spelers: boka
Zijde 2:
Stammen: =PM=, =PMB=

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 102
Kant 2: 2
Verschil: 100

Ten eerste zijn de overnames die je op PMB spelers gemaakt hebben allemaal spelers die al in PMB zaten lang voordat de overnames van jou begonnen zijn. Dit is terug te vinden via TW-stats. Doe dus niet alsof je op een zwaar actief account zat aan te vallen en dat deze overgezet zijn naar een mindere stam, want dit insinueer je wel.

Mijn "eigen onzin"? Ik kom met keiharde feiten.

Dorpenindeling? Ik weet van niks. Daarbij: bring it on.
 

DeletedUser

Guest
De speler van IzBack die overgekomen is was allang gestopt, we spreken over een fase van een paar maanden tussen de overstap. Op een paar maanden tijd kan een account helemaal omgegooid worden en dus was zijn kennis niet meer relevant.

Eerder een paar weken tot een maand maar goed dat doet niet terzake.

Laat ik even voorop stellen dat jullie Izback weggespeeld hebben maar om het nou een prestatie te noemen gaat mij veels te ver.

Er zat daar een speler op die allemaal beloften deed en naar eigen zeggen de zaken op orde had maar die dan 2 dagen voor de afloop v/d NAP niet online komt tot een dag erna en dan aankomt kakken met: 'hier heb je de vv, ik ben weer weg'. Op het moment dat je dan inlogt hebben jullie (Katze en Asteria) meer als een dag vrijspel gehad en kom je erachter dat er niet preventief gestacked is, alle dorpen uitpuilen van de grondstoffen en de troepenproductie al zeker een week niet aan heeft gestaan. Om dan nog maar niet te beginnen over het feit dat alles na meer als een dag bashen wel redelijk kapot geslagen is.

Dan is de zin om te vv-en zelfs bij mij behoorlijk weg.
 

DeletedUser

Guest
Ons hoor je ook niet zeggen dat het een prestatie is.
Integendeel zelfs, we hebben zeer makkelijk hem overwonnen, door wat jij idd zegt.
 

DeletedUser25273

Guest
Dat hoorde je mij ook niet zeggen, enige wat ik zei is dat =PM= er niet blij mee zal zijn. Dus de hele reactie van CbC is er één die totaal uit zijn verband gerukt is. Mijn aanval stond al gepland en ik heb peuter power alleen gevraagd of |D| ook plannen in die richting had, zodat de kans van slagen groter zou zijn. Het gebrek aan weerstand op het account kon ik niet voorzien, ik heb nog altijd geen glazen bol. CbC heeft er blijkbaar behoefte aan om mij neer te halen en leest meer in wat ik zei dan er daadwerkelijk stond.
 

DeletedUser

Guest
Ok, ik persoonlijk heb dit nooit gehoord dat jij ook op IzBack wilde gaan, daarom dat ik het wss zag als wat CbC zei.
 
Bovenaan