=PM= Vs. Radium

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Vind ik best jammer. Pi zijn maar een bende noobs eigenlijk. :p
 

DeletedUser

Guest
De verklaring is gewoon amateuristisch en slecht. Maar ach, valt niks meer aan te veranderen.

Ach, het belangrijkste is dat we allebei wat leuks te doen hebben de komende tijd. Zo'n verklaring kan me niet veel interesseren eerlijk gezegd.

Succes aan beide kanten.
 

DeletedUser64946

Guest
Haha die muurtjes staan daar al laag we hoeven alleen maar de troepen te clearen Xd
Deffen zonder muur :cool: Echte pro's daar.

Wauw, wat een helden! Een account zonder speler aanvallen en stoer doen op forum, en vervolgens je eigen inactieve account naar de jullie MB stam, juist..
 

DeletedUser

Guest
Wauw, wat een helden! Een account zonder speler aanvallen en stoer doen op forum, en vervolgens je eigen inactieve account naar de jullie MB stam, juist..

Een account zonder speler maar dat wel al de hele week loopt te clusterfucken in ons cluster? :eek:

Daarnaast verliest ons inactieve account geen dorpen aan jullie?
 

DeletedUser20781

Guest
Wauw, wat een helden! Een account zonder speler aanvallen en stoer doen op forum, en vervolgens je eigen inactieve account naar de jullie MB stam, juist..

Is aan het clusterfucken valt PM aan en dan noem je ons helden? Leer deffen.. EN bouw je muren op.
 

DeletedUser71152

Guest
Een account zonder speler maar dat wel al de hele week loopt te clusterfucken in ons cluster? :eek:

Daarnaast verliest ons inactieve account geen dorpen aan jullie?

En van wel account ben jij? :eek:

Is aan het clusterfucken valt PM aan en dan noem je ons helden? Leer deffen.. EN bouw je muren op.

Tja... kunnen wij kijken wat er in PM gebeurt? Nee dat kunnen wij niet dus je verkeerde aanname mag ik hopen?
Wij kunnen prima deffen, maar ja is het account niet al een beetje verloren :rolleyes:
 

DeletedUser68420

Guest
Zozo, wat een reacties.
En zo weinig vertrouwen in Radium!

Tot nu toe is het slechts een stam tegen 1 speler.. Tja, geen oorlog te noemen dus..

Maar, ik wens iedereen succes toe, ook de mensen uit PM! ;)
Moge de beste winnen!
 
Reactiescore
4
toch wel grappig dat er al een discussie van meerdere pagina's kan ontstaan over een verklaring :eek:
 

DeletedUser20781

Guest
En van wel account ben jij? :eek:



Tja... kunnen wij kijken wat er in PM gebeurt? Nee dat kunnen wij niet dus je verkeerde aanname mag ik hopen?
Wij kunnen prima deffen, maar ja is het account niet al een beetje verloren :rolleyes:

Zeg ook niet dat iedereen niet kan deffen. maar degenie die daar op speelt iig niet, anders waren die muren allang 20 geweest..
 

DeletedUser68420

Guest
Ach, zeur lekker door. Jullie hebben de eerste slag kunnen slaan omdat jullie aanval als een kleine verrassing kwam. Wel maar klein, trouwens..

Maar, we zullen zien wie het laatst lacht, blijf vooral zo opscheppen over je meesterlijke muurskills. ;D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Tja... kunnen wij kijken wat er in PM gebeurt? Nee dat kunnen wij niet dus je verkeerde aanname mag ik hopen?
Wij kunnen prima deffen, maar ja is het account niet al een beetje verloren :rolleyes:

Geen enkel account is verloren. :eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Succes aan me moeder:(
 
Bovenaan