.:PM:. 75% werelddominantie

DeletedUser19123

Guest
Er zijn menig spelers die sinds de overwinning zo goed als niets meer hebben gedaan.

Levi zijn input op space bison is wel degelijk groter dan hij doet uitschijnen (toen het er nog toe deed). Maarja ik verwacht dan ook niet hij daar enig idee van heeft.

jep klopt net na de eerste stamfusie (wat oh no werd) was zijn bijdrage aan de eerste spitsing enorm, finished werd uit de leiding gezet terwijl het een oprichter was. Dat enkel omdat hij zijn ego niet kon bedwingen:)

De massa op bison heeft geen enkele bijdrage gehad van levi omdat meneer geen zin had.
Levi is ondertussen voor de 5de of 6de keer gestopt. Hij is nooit een stabiele speler geweest, als hij ergens voor ging dan was het voor 200% maar eventjes erna kon je er alweer niet meer op bouwen.

Naast dat vind ik het knap dat para uiteindelijk toch nog zover gekomen is, er is geen grotere vijand van para geweest als zichzelf, de stam heeft minimaal 4x op het punt gestaan te splitsen.

para heeft heel veel geluk gehad dat de daadwerkelijke vijanden geen vuist hebben weten te maken wat ze dan ook te danken hebben gehad aan pj en co, enkel de manier waarop is nooit mijn manier geweest.

Ik wil wel alle spelers die een bijdrage hebben geleverd aan de overwinning van pm feliciteren.
Sommige zal ik nog tegenkomen op w34.
Andere zullen stoppen en die wil ik heel veel succes wensen in hun echte leven, maak er wat van:)
 

DeletedUser62454

Guest
Nee dat was het niet :)
Maar shuttle is toch pas kort op brono? En die speler bedoelde ik wel ;)
 
Reactiescore
60
Lars, zeg je net dat iemand drasp verkeerd schrijft, maar Suttesut is voor jou blijkbaar ook te ingewikkeld :p
 

DeletedUser

Guest
jep klopt net na de eerste stamfusie (wat oh no werd) was zijn bijdrage aan de eerste spitsing enorm, finished werd uit de leiding gezet terwijl het een oprichter was. Dat enkel omdat hij zijn ego niet kon bedwingen:)

De massa op bison heeft geen enkele bijdrage gehad van levi omdat meneer geen zin had.
Levi is ondertussen voor de 5de of 6de keer gestopt. Hij is nooit een stabiele speler geweest, als hij ergens voor ging dan was het voor 200% maar eventjes erna kon je er alweer niet meer op bouwen.

Naast dat vind ik het knap dat para uiteindelijk toch nog zover gekomen is, er is geen grotere vijand van para geweest als zichzelf, de stam heeft minimaal 4x op het punt gestaan te splitsen.

para heeft heel veel geluk gehad dat de daadwerkelijke vijanden geen vuist hebben weten te maken wat ze dan ook te danken hebben gehad aan pj en co, enkel de manier waarop is nooit mijn manier geweest.

Ik wil wel alle spelers die een bijdrage hebben geleverd aan de overwinning van pm feliciteren.
Sommige zal ik nog tegenkomen op w34.
Andere zullen stoppen en die wil ik heel veel succes wensen in hun echte leven, maak er wat van:)


Die eerste alinea was voor dat ik hier speelde dus geen idee. Ik weet gewoon dat hij zeker zijn steentje heeft bijgedragen.

Imo is de grens tussen winnen en verliezen meestal klein en maken een paar kernspelers meestal het verschil in een stam. Ook duren werelden vaak lang en inactiviteit of veranderende RL-situaties kunnen wel een impact hebben. Para en MT hadden zeker kunnen verliezen. Er waren een paar momenten waar de vijand te weinig gebruik van heeft gemaakt.

Zelfde hier, een wereld win je als een stam en uiteindelijk is het maar een spelletje :)
 

DeletedUser62454

Guest
Je laatste zin doet het em, als stam.... Bedoel je dan de vijand of je eigenstam??? Of wacht je bedoelt allebij :eek:
 
Bovenaan