.:PM:. 75% werelddominantie

DeletedUser

Guest
Don't feed the trolls. Just smile and wave. Wat ik hier zie is iemand die mensen komt irriteren om zo het gebrek aan interactie in zijn persoonlijk leven te compenseren.
 

DeletedUser62454

Guest
Wat ik hier zie is iemand die mensen komt irriteren om zo het gebrek aan interactie in zijn persoonlijk leven te compenseren.

Ik laat alleen mijn mening horen over hoe bepaalde mensen omgaan met hun morele standaarden.
Dat ik dat doe om mijn persoonlijk leven te compenseren en dat mensen zich eraan storen is totaal jouw eigen probleem. :cool:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
:eek:
 

DeletedUser62454

Guest
Niet dan?
Iedereen vindt het totaal normaal om met andermans prestaties te gaan pronken?
Het zal welweer aan mij liggen dan.
 

DeletedUser62454

Guest
Ik speelde wel iets langer op misternice, maar goed punt, ik vond het in iedergeval niet belangrijk genoeg om in mijn handtekening te houden, ook vermeld ik het nooit bij ervaringen of als het van toepassing is omdat ik met mark of jack speel als herkenning punt. :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Niet dan?
Iedereen vindt het totaal normaal om met andermans prestaties te gaan pronken?
Het zal welweer aan mij liggen dan.

30% van PM pronkt met andermans prestaties.
Althans, voor zover ze er daadwerkelijk mee pronken.
 
Reactiescore
499
Hvl van de starters van de accounts zouden nog spelen?
 
Reactiescore
499
En drasp nog :)
Maar ik heb het ook te makkelijk gehad om te hoeven quitten :)
 
Reactiescore
499
Dat mag eigenlijk niet, hihi
 

DeletedUser

Guest
Hangt er beetje vanaf wat je met het account hebt gedaan. Zijn ook zat mensen die niet graag starten en omgekeerd.

Respect voor de mensen die volhouden op de echt oude werelden met duizenden clears etc :D
 
Reactiescore
60

DeletedUser

Guest
Op theo UQ en jij na zou ik niemand kunnen bedenken eigenlijk

oh en roald ofc!

To be fair, UQ heette eerst Flufie en behoorde niet vanaf het begin van de wereld toe aan mij...
Maar heb er lang genoeg op gespeeld om het mijn eigen account te noemen :p
 
Reactiescore
2.039
Ah, maar toch geen echte starter dus!
Vind het trouwens ook wel enorm jammer dat Ibra Gonzaa en MrSjeeiks van naam zijn veranderd, beiden toch wel echt iconen in de geschiedenis van w29..
 
Reactiescore
499
Welk acc is sjeik nu dan?
Nooit opgevallen :S
 
Bovenaan