.:PM:. 75% werelddominantie

DeletedUser62454

Guest
Tuurlijk heb ik de wereld veranderd, denk als leider en top 5 speler je dat moet doen, anders ben je maar een hersenloos pionnetje dat volgt.

Soldaten winnen de oorlog.
Tuurlijk is dat zo, elke leider vormt zijn stam en wereld, misschien meer dan dat de normale spelers dat doen.
Dat je hier 40% van je stamleden afschildert als hersonenlozen pionnen zegt ook al iets over jou eigen kijk daarop.
Ik ben meer van het: Iedereen heeft zijn rol, en samen win je een oorlog.
Naja, dat geld natuurlijk alleen voor een eerlijke manier :rolleyes:


Hoe dat jij denkt dat ik de wereld veranderd bepaalt uw nauwe visie op alles. Informatie, niet alleen op tw, is zo sterk als zijn bron. Zal je nog wel ondervinden als je groot zal worden ;)
Is dit een vraag?


En onfrisse reactie? Waarom zou ik iets van nuttige informatie posten om u te plezieren?
Om je onschuld te bewijzen, en ja dat is onfris, je meldt geen moment dat of ik fout zit of je zelf iets durft toe te geven.
Waarbij mijn pijl van respect blijft hangen op 0. Naja, 0.5 want je reageert tenminste weer. :eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
quite shaqlyGod!!!! PJGOD!!!:D
 

DeletedUser13822

Guest
Een stam wint de oorlog, dat jij hier leest dat mensen zo worden afgeschilderd is omdat uw gedachten u duwen in de richting hoe je dergelijk iets wilt lezen. Ik lees daar totaal iets anders. Ik lees dat een top5 speler of een stamleider zijn stempel moet hebben gedrukt op een wereld. Indien je dat niet kan als top 5speler of als stamleider dan ben je die plaats of functie niet waardig. Nergens staat er dat andere spelers die niet top5 staan of geen leider zijn slechts hersenloze spelers zijn. De cursus leren lezen, aanrader!

Als ik deze stelling ook toepas op w29 dan denk ik dat ik hier volledig correct ben ook: SB, runeskater, benny, Ibra, UQ hebben meer als een stempel gezet op w29. Idem voor de acounts die een leidersfunctie hebben gehad in Para/MT/PM.

Tevens waarom moet ik mijn onschuld bewijzen? Je komt steeds naar voor met die uitspraak zonder zelf enig iets te geven waar ik op moet ingaan. En met iets bedoel ik niet de roddels waar je steeds naar verwijst maar een concreet bewijs. Niet bekend met de uitspraak: Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Zolang er geen bewijs is voor het tegendeel moet ik mezelf niet verdedigen. En aangezien niemand, inclusief uzelf, mij hier geen bewijzen kan voorleggen kan ik rustig achterover leunen en kijken naar de prestaties van de stam en mezelf. Heerlijk toch, niet?
 

DeletedUser

Guest
Losers make excuses, winners make adjustments.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Al dat gemekker, we hebben gewonnen en de rest niet. Booyaa. En als je daar problemen mee hebt -> Weekendje wenen
 

DeletedUser

Guest
Tevens waarom moet ik mijn onschuld bewijzen? Je komt steeds naar voor met die uitspraak zonder zelf enig iets te geven waar ik op moet ingaan. En met iets bedoel ik niet de roddels waar je steeds naar verwijst maar een concreet bewijs. Niet bekend met de uitspraak: Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Zolang er geen bewijs is voor het tegendeel moet ik mezelf niet verdedigen. En aangezien niemand, inclusief uzelf, mij hier geen bewijzen kan voorleggen kan ik rustig achterover leunen en kijken naar de prestaties van de stam en mezelf. Heerlijk toch, niet?

Er is allang concreet bewijs geleverd. Het helpt niet echt als we het steeds op nieuw moeten geven. Ik kan het nog wel opzoeken maar heb daar ook vrij weinig zin in. Daarnaast vraag ik me af voor welke beschuldigingen je bewijs wilt?
 

DeletedUser

Guest
Er is allang concreet bewijs geleverd. Het helpt niet echt als we het steeds op nieuw moeten geven. Ik kan het nog wel opzoeken maar heb daar ook vrij weinig zin in. Daarnaast vraag ik me af voor welke beschuldigingen je bewijs wilt?
Nobody gives a fuck about what you think. Bye.
 

DeletedUser13822

Guest
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het bewijs..

Ik ook nu se, ik heb precies het bewijs gemist hier. Voor iemand met bewijs aankomt, kom dan ook aub aan met iets wat effectief bewijs is en niet weer gebaseerd is op wat joske van de buren gehoord heeft van maria van de melkboer die het weet van Louis van de groenteboer die het op haar beurt weet van iemand die het heeft meegemaakt.
 

DeletedUser

Guest
het is al vanaf w29 het zelfde gezaag hier ;( laten we er over stoppen
 

DeletedUser62454

Guest
Een stam wint de oorlog
Dat zei ik al :)

dat jij hier leest dat mensen zo worden afgeschilderd is omdat uw gedachten u duwen in de richting hoe je dergelijk iets wilt lezen. Ik lees daar totaal iets anders. De cursus leren lezen, aanrader!
Oja
Hoe dat jij denkt dat .
:D


Als ik deze stelling ook toepas op w29 dan denk ik dat ik hier volledig correct ben ook: SB, runeskater, benny, Ibra, UQ hebben meer als een stempel gezet op w29. Idem voor de acounts die een leidersfunctie hebben gehad in Para/MT/PM.
Ik zeg ook niet dat het niet zo is


Tevens waarom moet ik mijn onschuld bewijzen?

Je moet niks, maar het kan ook niet.

Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Zolang er geen bewijs is voor het tegendeel moet ik mezelf niet verdedigen.
Heerlijk toch, niet?

:eek:
 

DeletedUser62454

Guest
Meen je dit nou Leon?

Brono in je handtekening, meen je dit nou?

Dit is mijn manier om aantegeven dat ik de discussie saai vind, en dat PJ niet meer is dan een grote clown met een bolhoedje op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
60

DeletedUser62454

Guest
Ja dat meent ie :cool:

Badass! :D
Nee vet hoor, leuk om te zien dat iemand moeite in een account steekt en daar ook de credits van mag nemen.
Je bouwt immers met de tijd respect op via een account en het zou natuurlijk misplaatst zijn om jezelf het zo makkelijk toe te eigenen. :rolleyes:
 
Bovenaan