.:PM:. 75% werelddominantie

Reactiescore
7


Topstammen bij dominantie
.:pM:. 75%

Het is zover: .:pM:. heeft de vereiste 75% wereld dominantie gehaald :)
Ik ga er vanuit dat ze dat nu niet meer uit handen geven.

Feli aan alle leden van .:pM:. :)
Mooi gedaan :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66129

Guest
Gefeliciteerd, natuurlijk wel verdiend maar zaten wel aantal min puntjes kwa gedrag van spelers aan de zeide van jullie hoewel dat ook wederzijds was
 

DeletedUser67973

Guest
We zijn er gelukkig, er hangt idd een grote schaduw over de overwinning. Zelfs als die er niet was denk ik dat je ons nog steeds de terrechte winnaars kan noemen, nergens is eigenlijk winst gemaakt tov para/mt op oorlogsvlak.
Laten we nu blij zijn met dit resultaat scheelt ons allemaal weer wat pp per maand;)
 

DeletedUser70993

Guest
Had van mij nog wel eventjes mogen duren :), maar van harte PM.
 
Reactiescore
499
Nog 60 dagen de tijd om edels op te maken :p
 

DeletedUser

Guest
ze moesten nogal sukkels zijn als ze die 75% niet kunnen bij houden
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat ja^^

Gefeliciteerd!:)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Gefeliciteerd iedereen.
En dan wel de gene die het verdient hebben uiteraard ;)


We zijn er gelukkig, er hangt idd een grote schaduw over de overwinning. Zelfs als die er niet was denk ik dat je ons nog steeds de terrechte winnaars kan noemen, nergens is eigenlijk winst gemaakt tov para/mt op oorlogsvlak.
Laten we nu blij zijn met dit resultaat scheelt ons allemaal weer wat pp per maand;)

Ach.. met die pp verkoop werelden heeft iedereen toch iets van 5000 - 10000 gratis pp liggen? :p

Had van mij nog wel eventjes mogen duren :), maar van harte PM.

ik ga gokken dat ik de enigste ben die het niet leuk vindt dat het gedaan is? :(

Welkom bij de club.
 
Reactiescore
7
We zijn er gelukkig, er hangt idd een grote schaduw over de overwinning. Zelfs als die er niet was denk ik dat je ons nog steeds de terrechte winnaars kan noemen, nergens is eigenlijk winst gemaakt tov para/mt op oorlogsvlak.
Laten we nu blij zijn met dit resultaat scheelt ons allemaal weer wat pp per maand;)

Tuurlijk er is veel gebeurd op W29, dat zal niemand ontkennen en dat is idd een grote schaduw op/over de overwinning,
maar je moet ook een keer kunnen zeggen:
het is genoeg, dat is toen gebeurd, ouwe koeien laten we daar waar ze zijn :p

Want al met al, het is en blijft "maar een spelletje" ;)
En ja er kan er maar eentje winnen.
Als je op die manier terugkijkt, hebben Para/MT het gewoon goed en met overmacht gespeeld en naar mijn mening, verdiend gewonnen.
 

DeletedUser65921

Guest
Ach al die dingen zijn genoeg gezegd tijdens de wereld :p
Proficiat jongens!
 

DeletedUser

Guest
Ik blijf PJ voor altijd een laffe hond vinden zonder enig ' eergevoel '

Kunnen jullie nu het einde er toch is alle vieze spelletjes eerlijk opbiechten?
 
Reactiescore
7
Ik blijf PJ voor altijd een laffe hond vinden zonder enig ' eergevoel '

Kunnen jullie nu het einde er toch is alle vieze spelletjes eerlijk opbiechten?

Bas, niet als kritiek bedoelt hoor :)
Want jouw mening is jouw mening, die hoef je niet te veranderen ;)
maar soms moet je - hoe frusterend ook - accepteren dat je op sommige dingen nooit antwoord krijgt.

Liefs Mea :)
 

DeletedUser62454

Guest




Het is zover: .:pM:. heeft de vereiste 75% wereld dominantie gehaald :)
Ik ga er vanuit dat ze dat nu niet meer uit handen geven.

Feli aan alle leden van .:pM:. :)
Mooi gedaan :)

Valt wel mee hoe mooi 'gedaan' dit was. Het was naar mijn weten een groot ramp kanaal van de start tot het einde. Was het niet uiteindelijk zo dat mensen gewoon nietop de wereld wilden blijven en dat toen de gehate vijand maar gerekruteerd werd?
Nah mooi is toch anders.
Stamruzies, rare acties, opsplitsing, vijanden rekruteren, eerder blij dat dit fora in vergetelheid zal vallen, maar vergeten zullen we sommige mensen nooit.

Ik blijf PJ voor altijd een laffe hond vinden zonder enig ' eergevoel '

Kunnen jullie nu het einde er toch is alle vieze spelletjes eerlijk opbiechten?
Sommige mensen hebben inderdaad een betreurenswaardig laag moraal.

Ik heb gisteren in de modder gespeeld.....telt dat als vies spelletje?

Verder weet ik van niks :rolleyes:
Ik wel.

Maar gefeliciteerd aan alle. :pM:. Die wel eerlijk hebben gestreden en nu w29 willen afsluiten, ik geef jullie groot gelijk al is het door de vijanden optenemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13822

Guest
Er is een klein verschil. Jij denkt dat je iets weet, maar eigenlijk weet jij niets tot bijna niets. En als je iets "weet" dan is dat alleen maar gebaseerd op roddels, via-via-praat en geruchten. En wat voor waarde heeft dat?

Er zijn slechts enkele die weten wat er effectief gebeurt is en voor wie er geen geheimen zijn deze wereld en die zitten allemaal in Dcup. En denk niet dat één van die personen, 7-8 personen, ooit nog maar één woord buiten die groep hebben gerept laat staan met een persoon als u gesproken hebben.
Toch weer een komische noot door u toegevoegd. Leuk zeker :rolleyes:
 

DeletedUser62454

Guest
Er is een klein verschil. Jij denkt dat je iets weet, maar eigenlijk weet jij niets tot bijna niets. En als je iets "weet" dan is dat alleen maar gebaseerd op roddels, via-via-praat en geruchten. En wat voor waarde heeft dat?

Er zijn slechts enkele die weten wat er effectief gebeurt is en voor wie er geen geheimen zijn deze wereld en die zitten allemaal in Dcup. En denk niet dat één van die personen, 7-8 personen, ooit nog maar één woord buiten die groep hebben gerept laat staan met een persoon als u gesproken hebben.
Toch weer een komische noot door u toegevoegd. Leuk zeker :rolleyes:

mwah, ik heb aardig wat berichten gezien en gekregen van w29 en dit forum.
Ook heb ik in Lw. gespeeld en PM, je komt dan wel het een en ander te weten.
Ik kan wel met zekerheid zeggen dat jij of mensen die close met je hebben gewerkt de wereld hebben verandert.
Maar ik hoef me niet tegenover jou te bewijzen, alleen al de manier waarop je antwoord is al onfris.
 

DeletedUser13822

Guest
Tuurlijk heb ik de wereld veranderd, denk als leider en top 5 speler je dat moet doen, anders ben je maar een hersenloos pionnetje dat volgt.
Hoe dat jij denkt dat ik de wereld veranderd bepaalt uw nauwe visie op alles. Informatie, niet alleen op tw, is zo sterk als zijn bron. Zal je nog wel ondervinden als je groot zal worden ;)

En onfrisse reactie? Waarom zou ik iets van nuttige informatie posten om u te plezieren? Tast maar in het duister met uw roddelbronnen, genieten we net iets meer van en toont nog meer aan dat je slechts een halve voetnoot bent op deze wereld.
 
Bovenaan