We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
We zijn er gelukkig, er hangt idd een grote schaduw over de overwinning. Zelfs als die er niet was denk ik dat je ons nog steeds de terrechte winnaars kan noemen, nergens is eigenlijk winst gemaakt tov para/mt op oorlogsvlak.
Laten we nu blij zijn met dit resultaat scheelt ons allemaal weer wat pp per maand![]()
Had van mij nog wel eventjes mogen duren, maar van harte PM.
ik ga gokken dat ik de enigste ben die het niet leuk vindt dat het gedaan is?![]()
We zijn er gelukkig, er hangt idd een grote schaduw over de overwinning. Zelfs als die er niet was denk ik dat je ons nog steeds de terrechte winnaars kan noemen, nergens is eigenlijk winst gemaakt tov para/mt op oorlogsvlak.
Laten we nu blij zijn met dit resultaat scheelt ons allemaal weer wat pp per maand![]()
Ik blijf PJ voor altijd een laffe hond vinden zonder enig ' eergevoel '
Kunnen jullie nu het einde er toch is alle vieze spelletjes eerlijk opbiechten?
Ik blijf PJ voor altijd een laffe hond vinden zonder enig ' eergevoel '
Sommige mensen hebben inderdaad een betreurenswaardig laag moraal.Ik blijf PJ voor altijd een laffe hond vinden zonder enig ' eergevoel '
Ik wel.Ik heb gisteren in de modder gespeeld.....telt dat als vies spelletje?
Verder weet ik van niks![]()
Er is een klein verschil. Jij denkt dat je iets weet, maar eigenlijk weet jij niets tot bijna niets. En als je iets "weet" dan is dat alleen maar gebaseerd op roddels, via-via-praat en geruchten. En wat voor waarde heeft dat?
Er zijn slechts enkele die weten wat er effectief gebeurt is en voor wie er geen geheimen zijn deze wereld en die zitten allemaal in Dcup. En denk niet dat één van die personen, 7-8 personen, ooit nog maar één woord buiten die groep hebben gerept laat staan met een persoon als u gesproken hebben.
Toch weer een komische noot door u toegevoegd. Leuk zeker![]()