Planning WvW

Willen wij een wvw planning?

  • Ja, lijkt me een top idee!

    Stemmen: 15 68,2%
  • Nee, zo is prima!

    Stemmen: 7 31,8%

  • Totaal aantal stemmers
    22

DeletedUser72524

Guest
Slim zijn wil natuurlijk niet zeggen alle regeltjes kennen of alle feitjes weten, maar dat weet jij natuurlijk ook wel. En nee, ze zijn idd niet automatisch slimmer dan hen zonder asperger natuurlijk, heb het ietwat verkeerd geformuleerd dan. Wel is het zo dat als je het gemiddelde IQ (van een officiële test natuurlijk) bij Asperger mensen gaat vergelijken met het gemiddelde algemeen dat die van mensen met Asperger hoger zal liggen. Kan dus evengoed zijn dat jij stukken slimmer bent dan de meeste met Asperger, maar algemeen gezien is het dus hetgeen wat ik zei. En nee, ik kan niet met bewijs komen daarvoor. Heb pas 3 jaar geleden de diagnose gekregen, en toen is alles aan mij uitgelegd rond Asperger, ook dit. Zo'n dingen weet ik dus van die gesprekken, niet van een internetbron.

Inderdaad een betere verwoording. Echter wil ik wel benadrukken dat dit een fabeltje is en dat er dus geen verband is tussen een hoger IQ en Asperger. Maar goed, laten we deze discussie niet voeren op een wvw forum.
 

DeletedUser72524

Guest
Update, en moderators kunnen jullie kijken naar mijn openingspost. Volgens mij is er een bug bij het plaatsen van een tabel.

Groetjes
 

DeletedUser4045

Guest
Update, en moderators kunnen jullie kijken naar mijn openingspost. Volgens mij is er een bug bij het plaatsen van een tabel.

Groetjes
@sander14, jouw tabel is logischer als je begint met de rondes tbh.. ;)

Gaan we dan leiders stemptopic maken per maand? Dus binnenkort leiders inschrijving openen voor November?
 
Reactiescore
338
Ik moet eerlijk zijn, ik denk dat we gewoon zoals gebruikelijk door kunnen gaan gezien het aantal spelers nu weer. Als ik het leuk blijf vinden blijf ik ook nog wel een tijdje als het me niet te veel tijd kost.
 

DeletedUser72524

Guest
Denk dat je nu beter voor een lange termijn strategie kan gaan dan weer veel potjes plannen in een korte tijd en zien dat over een maand iedereen het al bui is.
Wellicht wel een idee om het gewoon om de 2 weken te doen i.p.v. 2x in de maand. Dan krijg je 27 potjes in een jaar i.p.v. 24.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik wil er straks wel weer een leiden, dan denk ik aan 255/256 ofzo. Als er nog mensen zijn die me hier willen steunen, be my guest.
 

DeletedUser18987

Guest
Ik zou wel graag een potje willen leiden in november.
Zou er iemand mij willen helpen met het leiden?
Liefste iemand die nog niet veel ervaring heeft maar wel veel zin heeft om te leiden en zich ervoor wil inzetten.
Liefste iemand die niet vies is van een beetje verhalen schrijven :)
 

DeletedUser66944

Guest
Als iemand hulp nodig heeft wil ik altijd wel helpen, ben actief genoeg maar om verhaaltjes te schrijven en dergelijke heb ik niet veel zin in (ik wil jullie dat ook niet aan doen met hoe goed mijn nl is)
 

DeletedUser74005

Guest
@sander14 , je hebt verkeerd geteld. Na 253 komt niet 253, maar 254 :)

En als niemand er wat op tegen heeft, claim ik alvast 254 ^^ (die van 4 december, laat 'm mss wel een weekje eerder starten ivm het thema) Wij als echte Zwartepietenfanaten moeten die Kleurenpieten maar eens verjagen!

En ik leid samen met @MonoBear , toch? :D
 

DeletedUser72524

Guest
@sander14 , je hebt verkeerd geteld. Na 253 komt niet 253, maar 254 :)

En als niemand er wat op tegen heeft, claim ik alvast 254 ^^ (die van 4 december, laat 'm mss wel een weekje eerder starten ivm het thema) Wij als echte Zwartepietenfanaten moeten die Kleurenpieten maar eens verjagen!

En ik leid samen met @MonoBear , toch? :D

Wat ben jij een dikke nerd zeg, man man man!
 

DeletedUser4045

Guest
Denk dat je nu beter voor een lange termijn strategie kan gaan dan weer veel potjes plannen in een korte tijd en zien dat over een maand iedereen het al bui is.
Wellicht wel een idee om het gewoon om de 2 weken te doen i.p.v. 2x in de maand. Dan krijg je 27 potjes in een jaar i.p.v. 24.

Dat klopt, maar dat zal in praktijk toch anders zijn.
Vaak zie je dat WvW rondom feestdagen toch stil komt te liggen dus zul je toch zien dat het er in praktijk 24 worden.. ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Om de 2 weken is beter idd, anders zit er wel erg veel tijd tussen 2 potjes :p Een week geen wvw na het vorige potje is wel genoeg.
 

DeletedUser74005

Guest
Beter wordt er dan dit weekend nog besloten wie er gaat leiden, zodat er maandag een inschrijftopic is voor het nieuwe potje. Niet iedereen leest dit forum namelijk dagelijks en zou zonde zijn als je daardoor inschrijvingen misloopt.
 
Bovenaan