Plannen Balans Herstellen W36

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Pfff fuck dit gewoon dudes hier jullie je zin, trek je plan met het onbalans ondankbare kerels ;)

Account verwijderd, probeer het zelf maar recht te trekken, veel geluk ermee sukkels

En nu ga ik lekker naar Brussel wat drinken met wat vrienden want heb toch geen leven ;) :eek:
 

DeletedUser64131

Guest
Pfff fuck dit gewoon dudes hier jullie je zin, trek je plan met het onbalans ondankbare kerels ;)

Account verwijderd, probeer het zelf maar recht te trekken, veel geluk ermee sukkels

En nu ga ik lekker naar Brussel wat drinken met wat vrienden want heb toch geen leven ;) :eek:

balans zal wel terug komen, maar wat jij daar neerschreef was wel grappig :eek: Meteen dat schelden erbij, niveau ligt hoog
 

DeletedUser

Guest
Pfff fuck dit gewoon dudes hier jullie je zin, trek je plan met het onbalans ondankbare kerels ;)

Account verwijderd, probeer het zelf maar recht te trekken, veel geluk ermee sukkels

En nu ga ik lekker naar Brussel wat drinken met wat vrienden want heb toch geen leven ;) :eek:

We doen dit alleen maar om je te helpen hor(like johan derksen) :p:p
 
Reactiescore
31
Ahja.
Verdere topics aangaande de W36 winterevent huppelepup zijn niet meer toegestaan, we hebben er nog één, praat daar serieus, of niet.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan