Plannen Balans Herstellen W36

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser57985

Guest
Hier waren toppers die op deze wereld wilden starten, maar door deze event toch niet gestart zijn, en spelers die gestopt zijn omdat ze er vlak naast liggen.


Zijn er spelers die alle skills beheersen die met dit bash-account verder willen gaan?
Zoals ik voordien aangaf heb ik weinig tijd, men co's hun motivatie ligt ook niet enorm hoog...

Gezien er van sommigen dan ook nog eens heel wat ongeloof en kritiek komt ligt de motivatie er al helemaal niet meer gezien ik met deze tijd wel leukere dingen zou kunnen doen met het leven dat ik heb, ik kan namelijk doen wat ik wil...


De speler naast ons wordt al kleingemaakt zoals jullie eerder zagen in dit topic, wie wil, meld je aan, ik geef het account weg aan een team van 4 andere spelers en iedereen mag stemmen op wie deze spelers zullen zijn.


Van deze spelers vraag ik wel om heel W36 via dit topic op de hoogte te houden via rapportjes... Troepen moeten continu gewoon draaien, maar ben er zeker van dat de spelers die verkozen worden wel zullen weten wat te doen (sommigen zelfs beter dan ik)

Ik zie het namelijk niet zitten er tijd in te steken om negatieve commentaar te krijgen vol ongeloof, terwijl dit met de beste bedoelingen is, en dit maanden zou kunnen duren gezien hun voorsprong.


Bij deze meld je dus aan, wie in me geloofde dank je, hier bewijs ik dat dit terrecht was, wie niet in me geloofde, hetzelfde alleen dan niet echt met het bedankje :eek:

PS: verberg uiteraard altijd troepen die je had/verloren bent in de rapportjes die je hier dan post, gezien die rotzakken ook het AF lezen ;)

Doe de VV maar hierheen dan. ;)
 

DeletedUser

Guest
Lijstje sollicitanten voor dit bash-account:

1: Like a sir.
2: Robskeepx (Robin)
3: kkaptive: onder vv
4: Rik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Robin wilt jouw bash-account helemaal niet. We pakken onze dorp wel op een manier zoals ik al jaren doe. Dank
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Robin wilt jouw bash-account helemaal niet. We pakken onze dorp wel op een manier, zoals ik al jaren doe. Dank

Ik wil zijn dorp niet pakken ze. Ik wil gewoon bashen :( Hij ligt 30 uur weg, Ferry. Ben nie zo dom :D
 

DeletedUser

Guest
delete dan gewoon.. niemand wil dat acc

Het is niet omdat jij het niet wil dat niemand het wil.

Het is gewoon een bash-account, het edel-deel hoeft eigenlijk inderdaad niet eens, is alleen maar extra reistijd...

Gewoon volop troepen maken en dorpen mee afbreken :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het is niet omdat jij het niet wil dat niemand het wil.

Het is gewoon een bash-account, het edel-deel hoeft eigenlijk inderdaad niet eens, is alleen maar extra reistijd...

Gewoon volop troepen maken en dorpen mee afbreken :rolleyes:

zet die 50 euro lekker op delete :D:D
 

DeletedUser72044

Guest
Haha er heeft echt iemand geen leven > degene die dit topic maakte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan