Plannen Balans Herstellen W36

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zou opzich nog kunnen ook toch? Weet er verder niets van. Op die manier kunnen ze samen meteen een dubbel zo groot account bezetten.
 

DeletedUser46778

Guest
die mensen worden nu al zoveel gehaat dat ze vanzelf wel dood gaan -.-

mss niet in de start maar toch zeker wel in mid/late game.
 

DeletedUser44415

Guest
die mensen worden nu al zoveel gehaat dat ze vanzelf wel dood gaan -.-

mss niet in de start maar toch zeker wel in mid/late game.

Het is uiteindelijk hun fout niet. De haat mag eerder naar innogames gericht worden met het feit dat er al veel voordelen gekocht kan worden, dit voordeel een enorm groot voorruitgang kan geven aan de rijke spelers die ervan kunnen profiteren.
 

DeletedUser46778

Guest
Het is uiteindelijk hun fout niet. De haat mag eerder naar innogames gericht worden met het feit dat er al veel voordelen gekocht kan worden, dit voordeel een enorm groot voorruitgang kan geven aan de rijke spelers die ervan kunnen profiteren.

tuurlijk, maar ik weet zeker dat alle spelers met redelijke skills graag willen bewijzen dat ze alsnog gepakt kunnen worden. Als ik zou spelen zou ik toch alles op alles zetten om die mensen neer te krijgen.
 

DeletedUser68936

Guest
tuurlijk, maar ik weet zeker dat alle spelers met redelijke skills graag willen bewijzen dat ze alsnog gepakt kunnen worden. Als ik zou spelen zou ik toch alles op alles zetten om die mensen neer te krijgen.

Jij speelde toch ook nog, niet zo heel lang geleden? :O
 

DeletedUser

Guest
Het is uiteindelijk hun fout niet. De haat mag eerder naar innogames gericht worden met het feit dat er al veel voordelen gekocht kan worden, dit voordeel een enorm groot voorruitgang kan geven aan de rijke spelers die ervan kunnen profiteren.

tis toch zeker een bewuste keuze ;)
 

DeletedUser57985

Guest
tuurlijk, maar ik weet zeker dat alle spelers met redelijke skills graag willen bewijzen dat ze alsnog gepakt kunnen worden. Als ik zou spelen zou ik toch alles op alles zetten om die mensen neer te krijgen.

Melle noob ik own je toch wel zoals altijd :cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:

En waarom opeens gestopt dan? :mad::mad:
 

DeletedUser69813

Guest
Uiteindelijk geeft Innogames hier geen reet om, zolang ze maar hun zakken vullen, dat is nou eenmaal een feit, hoe hard ze het ook zullen ontkennen.
Met al deze functies die nu mogelijk zijn, overtreden ze hun eigen regel dat alles eerlijk en gelijk is.
Functies als PA en FA zijn prima naar mijn mening, deze bevorderen het 'comfortabel spelen'. ze geven enigszins een voordeel, maar niets wat een speler die er geen geld in pompt, niet aan kan.
Tribalwars bloed langzaam dood. vroeger zaten de wereld binnen enkele maanden prop vol, en waren dus alle continenten vol, maar nu krijgen ze met geluk nog maar 4 continenten vol op een wereld. Dit allemaal omdat spelers stoppen vanwege de vele betaalde functies die het spel gewoon gruwelijk oneerlijk maken (ik spreek hier van functies als reduceren en halveren). Innogames weet dit, anders zijn ze naar mijn mening compleet achtelijk. Alleen geven ze hier dus geen reet om, want hun zakken raken gewoon gevuld, en ons spel plezier leid hieronder.
 

DeletedUser

Guest
Je mag het mijne wel hebben... Heb er toch geen zin meer in.
 

DeletedUser

Guest
Hier waren toppers die op deze wereld wilden starten, maar door deze event toch niet gestart zijn, en spelers die gestopt zijn omdat ze er vlak naast liggen.


Zijn er spelers die alle skills beheersen die met dit bash-account verder willen gaan?
Zoals ik voordien aangaf heb ik weinig tijd, men co's hun motivatie ligt ook niet enorm hoog...

Gezien er van sommigen dan ook nog eens heel wat ongeloof en kritiek komt ligt de motivatie er al helemaal niet meer gezien ik met deze tijd wel leukere dingen zou kunnen doen met het leven dat ik heb, ik kan namelijk doen wat ik wil...


De speler naast ons wordt al kleingemaakt zoals jullie eerder zagen in dit topic, wie wil, meld je aan, ik geef het account weg aan een team van 4 andere spelers en iedereen mag stemmen op wie deze spelers zullen zijn.


Van deze spelers vraag ik wel om heel W36 via dit topic op de hoogte te houden via rapportjes... Troepen moeten continu gewoon draaien, maar ben er zeker van dat de spelers die verkozen worden wel zullen weten wat te doen (sommigen zelfs beter dan ik)

Ik zie het namelijk niet zitten er tijd in te steken om negatieve commentaar te krijgen vol ongeloof, terwijl dit met de beste bedoelingen is, en dit maanden zou kunnen duren gezien hun voorsprong.


Bij deze meld je dus aan, wie in me geloofde dank je, hier bewijs ik dat dit terrecht was, wie niet in me geloofde, hetzelfde alleen dan niet echt met het bedankje :eek:

PS: verberg uiteraard altijd troepen die je had/verloren bent in de rapportjes die je hier dan post, gezien die rotzakken ook het AF lezen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan