Plannen Balans Herstellen W36

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste AF-Gebruikers,





Het is intussen geen geheim meer dat ik (Rushing To Be Famous.) Premium heb geïnvesteerd om het balans op w36 te herstellen.


Graag wil ik je op deze manier inlichten hoe wij dit willen uitvoeren, en tegelijk vragen deze operatie te steunen hoewel sommigen het dom vinden dat we hiervoor InnoGames nog extra gesteund hebben, het gaat nu even niet over InnoGames maar over het redden van W36 die een aangenaam wereld beloofde te worden, en helaas door een event verneukt is geraakt en dus ook over het spelplezier van duizenden spelers, maar nog gered kan worden met de juiste instelling.


De plannen zijn dat ik ENKEL EN ALLEEN de spelers op de lijst die ik opgemaakt heb hun dorpen zal overnemen, met ieder dorp dat ik overneem maak ik offensieve troepen, dit om te gebruiken tegen het volgende dorp gezien dit noodzakelijk is wegens hun productie helaas ook niet stopt en ze zich makkelijk kunnen verdedigen.


Ik zal dus GEEN EERLIJKE SPELERS EDELEN OF SPELERS DIE NOG MAKKELIJK IN TE HALEN VALLEN na even nagedacht te hebben over dat er nog steeds onbalans veroorzaakt wordt als ik eerlijke spelers van de kaart haal om tot deze spelers hun bereik te raken gezien ik inzag dat dit klopt toen dit me verteld werd.


LIJST MET SPELERS DIE PP-Gespeeld hebben met toch aanzienlijk voordeel:

1 MAGAZIJNIER 9.522

2 bravehart1969 9.453

3 Mongojunge 9.081

4 l0strunite2 8.707

5 kieken72 8.045

6 binc 6.885

7 alla1970 6.700

8 sj44kie 5.248

9 davieney1 5.186

10 FireFromHell doet mee aan dit plan is een RL-vriend, kan wel niet garanderen dat die geen gewone spelers zal aanvallen als die dit dus doet moet de buurt hem maar tegenwerken, kan moeilijk mijn eigen roommate en beste maat neerhalen terwijl die 80euro geinvesteerd heeft 4.935

11 Hard2kill 4.172

12 Eortium 4.131

13 XteR 3.901

14 naxion 3.574

15 the deadone 3.572

16 eG*Goody- 3.214

17 Rushing To Be Famous. 3144 (Logisch dat we na de afloop dit wel zelf doen, en tot die tijd wel moeten kunnen verdergaan hiermee)



Al de rest zou nog in te halen moeten zijn, dus ga ik er (sorry maar grof gezegd) mijn tijd niet aan verspillen, wil hierna zo snel mogelijk van tw af met de tijd die het vraagt om er in te steken nu ik ga werken, maar de pro's halen die tenminste makkelijker in dan de spelers die nu al aan +3k zitten gezien het verschil tot dan nog hartstikke meevalt


Eens deze dorpen allemaal in bezit zijn gaan wij deze via hoofdgebouw zelf afbreken, en vragen wij aan iedereen om deze dorpen neer te katt'en tot 3k (waaraan ook wijzelf mee zullen helpen) gezien 3k tegen we alle dorpen hebben wel haalbaar zou zijn om te behalen voor sommigen zonder het event, want ook al heb je eerlijk gespeeld en kom je aan zo'n 8k dorp komt dat weer oneerlijk aan tegenover de rest.


Graag wil ik een oproep doen aan spelers die dit lezen die al in de buurt van zulke spelers liggen van tot 1 vak op minimap naast deze speler (zowel boven, als onder, als links als rechts) alle spelers te vragen om hen tot die tijd klein te houden zodat ze onmogelijk verder kunnen groeien, gezien de lange looptijden hen met hun productie/gebouwlevels/muren permitteert van zich makkelijk te verdedigen tegen onze aanvallen als we er meer dan 12u over doen.


Als je op dit lijstje staat en je leest dit, pech gehad, had je moeten zien aankomen, en bedankt om de balans te verprutsen, en ervoor te zorgen dat spelers zoals ik en FireFromHell samen even 130 euro kwijt zijn aan het plezier van anderen, en verliezen jullie ook nog eens je geld gezien InnoGames er zelf niets aan wil doen.




Nou ja, toch nog wat actie voor de laatste wereld op zijn minst, maar had met deze instellingen liever anders gezien ook al geeft InnoGames deze kans vrij, had je ze niet hoeven benutten, had ook voor ons een leuke wereld kunnen worden maar als wij hierna zouden doorspelen zou het oneerlijk zijn voor de anderen, en dat willen we niet, en opnieuw beginnen nadien zie ik niet zitten na alle tijd die ik er voordien eerlijk in had besteed, dus wordt het maar gewoon delete en dit was dan nog wel net mijn laatste wereld... :(





Bij deze dus mijn afscheidscadeau aan diegenen die wel konden weerstaan aan InnoGames' functies hope you'll like it! :)



Ps: Zie jij een speler op mijn lijst staan die dit wel eerlijk behaalde, reageer hier dan op maar wil wel bewijs (screenshotje van het premium-protocol) al zou het me verbazen dat iemand op mijn lijst dit eerlijk behaald heeft.


Mods, sluit dit aub niet, is wel degelijk zinvol topic en kun je niet met andere topics vergelijken dus jullie hebben geen smoesjes, maar gezien ik er niet al teveel vertrouwen in heb dat jullie je hieraan houden, mochten de mods dit sluiten stuur me dan IG, rapportjes zet ik normaal na afloop per speler hier neer, mocht het gesloten worden post ik ze bij rapportjes zelf.
 

DeletedUser

Guest
Hey geweldig dat je dit doet man:) Ik hoop dat het lukt. Misschien dat er nog wel zo'n speler als jou mee wil doen? Met z'n 2en is het natuurlijk altijd makkelijker:) Als dit topic gesloten word weet ik zeker dat er genoeg spelrs zullen opstaan om dit topic namens jou, met de zelfde tekst te her openen.

Succes!
 

DeletedUser

Guest
Hey geweldig dat je dit doet man:) Ik hoop dat het lukt. Misschien dat er nog wel zo'n speler als jou mee wil doen? Met z'n 2en is het natuurlijk altijd makkelijker:) Als dit topic gesloten word weet ik zeker dat er genoeg spelrs zullen opstaan om dit topic namens jou, met de zelfde tekst te her openen.

Succes!

Bedankt, ook ik hoop dat het lukt en vind het wel zonde van de 130euro, maar vooral jammer omdat ik deze wereld zo zag zitten voor dit event dankzij de instellingen :(

Nu ja, toch nog wat nuttigs proberen te doen he...

Op het AF zal ik na het quitten nog wel opkomen af en toe hoor om te checken hoe de wereld (en nieuwe werelden) verloopt, daar hoef je niet per se heel veel tijd in te stoppen als in het spel zelf :)

RESPECT! ik wens u heel veel succes met uw plan.

Bedankt! :)
 

DeletedUser

Guest
130 euro had je ook in een no time ergens anders aan uitgegeven, dus eventjes ergens op bezuinigen en je hebt je 130uro terug haha:D Gelukkig slapen de mods nu, vraag me trouwens af of ze het lef hebben dit te gaan sluiten xD Waarschijnlijk vinden ze het zelf ook een geweldig plan haha:D
 

DeletedUser

Guest
130 euro had je ook in een no time ergens anders aan uitgegeven, dus eventjes ergens op bezuinigen en je hebt je 130uro terug haha:D Gelukkig slapen de mods nu, vraag me trouwens af of ze het lef hebben dit te gaan sluiten xD Waarschijnlijk vinden ze het zelf ook een geweldig plan haha:D

Klopt wel, maar voor mij 50euro en voor hem 80euro valt best nog wel mee, hoeven we niet eens op te bezuinigen alleen is het weggesmeten geld naar mijn mening dat je altijd voor wat leuks kan gebruiken (had ik een hoertje mee kunnen betalen bijvoorbeeld :D lol morgen komt men vriendin dus niet dat ik het op dit moment nodig heb hoor, geef gewoon even voorbeeldje :p)

En ik denk ook wel dat ze het een geweldig plan zullen vinden (hoop ik toch) :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dit topic word straks gewoon door een van de mods anoniem gesloten hoor, let maar op :p
Trouwens, kan je maatje FireFromHell je niet mee helpen?
 

DeletedUser

Guest
Dit topic word straks gewoon door een van de mods anoniem gesloten hoor, let maar op :p
Trouwens, kan je maatje FireFromHell je niet mee helpen?

haha kan wel :eek:

En ja, dat gaat die ook doen alleen is die een beetje TE geil op ODA, (was die op travian ook) en weet ik niet of die enkel deze pp-noobs aan gaat pakken, vandaar dat ik zeg, mocht die eerlijke spelers aanvallen moeten de spelers uit onze buurt daar een actie op doen want ik kan moeilijk mijn beste vriend aanvallen waar ik mee samenwoon, laat staan als die 80euro besteed heeft... Maar ik probeer hem dit wel wijs te maken maar of die het opvolgt weet ik niet, maar ik zie het wel mocht die iemand aanvallen die eerlijk speelt gezien die me overal bij roept wat die epic vind en als dat gebeurd meld ik het wel hier... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik ga die vriend van jou Kata's geven! :D

Wacht maar even af wat die doet, ik weet niet in welke mate de spelers zullen helpen hieraan, en de 8k-spelers hebben al helemaal voorsprong, alleen raak ik er zowieso niet hoor, ondanks dat ik al resultaat behaalde door de mix van farmen en gs-jes uitbouwen, en al voorsprong had aan troepen tegenover zij die echt aan het puntengeilen waren puur op gs-levels, zeker niet met de afstanden die er soms tussen zitten... :(
 

DeletedUser

Guest
Lol dit is wel heel zielig en achterbaks.
Jullie proberen op deze manier gewoon de concurrent uit te schakelen zodat je roommate als enige met voordeel door kan want zoals je zegt valt hij miss eerlijke spelers aan dus dat betekent dat hij ook gewoon door blijft spelen en jij de enige bent die stopt.
Mooi plan om zo de boel te bedonderen en met al die 8k dorpjes te zitten.
Gewoon triest dit
 

DeletedUser

Guest
Lol dit is wel heel zielig en achterbaks.
Jullie proberen op deze manier gewoon de concurrent uit te schakelen zodat je roommate als enige met voordeel door kan want zoals je zegt valt hij miss eerlijke spelers aan dus dat betekent dat hij ook gewoon door blijft spelen en jij de enige bent die stopt.
Mooi plan om zo de boel te bedonderen en met al die 8k dorpjes te zitten.
Gewoon triest dit

wel handig dit te posten anders :)
 

DeletedUser

Guest
katapulten in ontwikkeling

Geweldig, voorlopig hebben wij ze nog niet nodig, maar ook wij zijn er al aan aan het werken zodat we de dorpen zo snel mogelijk kunnen afbreken zodra we al deze dorpen in bezit hebben

Lol dit is wel heel zielig en achterbaks.
Jullie proberen op deze manier gewoon de concurrent uit te schakelen zodat je roommate als enige met voordeel door kan want zoals je zegt valt hij miss eerlijke spelers aan dus dat betekent dat hij ook gewoon door blijft spelen en jij de enige bent die stopt.
Mooi plan om zo de boel te bedonderen en met al die 8k dorpjes te zitten.
Gewoon triest dit

Zoals ik zei wordt dan onze buurt opgeroepen hem neer te halen, maar wat wil je dat ik doe, mijn eigen vriend aanvallen? :eek:

Trouwens voortspelen doet die zowieso niet zodra ik stop, want hij doet dit zodat ik zo snel mogelijk stop (hij haat het dat ik continu op tw zit, ja ik steek inderdaad belachelijk veel tijd in tribalwars, als die vraagt op ps3 met hem te spelen pass ik zelfs voor tw vandaar, maar tot dan is die wel ODA-geil en meld ik het wel mocht die gewone spelers neerhalen)
 

DeletedUser

Guest
wel handig dit te posten anders :)

MAGAZIJNIER, Ik zag je voordien al verschijnen op het AF, denk je dus echt dat het me kan schelen of je dit leest of niet? Dat is net de bedoeling, excuses of geen excuses, InnoGames of niet, je was 1 van de eerste die het gebruikte, als ik me niet vergis was je zelfs de eerste, dus niet zagen... kerels als jij zouden nooit een pc mogen hebben gehad :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wacht maar even af wat die doet, ik weet niet in welke mate de spelers zullen helpen hieraan, en de 8k-spelers hebben al helemaal voorsprong, alleen raak ik er zowieso niet hoor, ondanks dat ik al resultaat behaalde door de mix van farmen en gs-jes uitbouwen, en al voorsprong had aan troepen tegenover zij die echt aan het puntengeilen waren puur op gs-levels, zeker niet met de afstanden die er soms tussen zitten... :(

Gast. over een maandje zitten de pro's over die PA smijters heen. Let maar op.
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar straks halen die 10k spelers jou neer voordat je hun neer haalt, omdat ze nu op de hoogte zijn :eek:!
 

DeletedUser

Guest
MAGAZIJNIER, Ik zag je voordien al verschijnen op het AF, denk je dus echt dat het me kan schelen of je dit leest of niet? Dat is net de bedoeling, excuses of geen excuses, InnoGames of niet, je was 1 van de eerste die het gebruikte, als ik me niet vergis was je zelfs de eerste, dus niet zagen... kerels als jij zouden nooit een pc mogen hebben gehad :eek:
Heb dit toch ook toegegeven dat ik eerst was :) Je mag al je plannetjes uitvoeren hoor mij niet gelaten het is tribalwars genoemd voor iets hoor dus als je oorlogje wil spelen. Anders kan je evengoed monopoly gaan spelen he. :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar straks halen die 10k spelers jou neer voordat je hun neer haalt, omdat ze nu op de hoogte zijn :eek:!

Laat ze maar proberen, had begin deze wereld gezorgd voor deffers, die weten nu van dit plan en moeten me dus niet meer deffen, maar toch willen ze nog helpen mocht zo'n speler me neer willen halen en die pp-betalers hadden toch amper gefarmed dus amper troepen... :)

Heb dit toch ook toegegeven dat ik eerst was :) Je mag al je plannetjes uitvoeren hoor mij niet gelaten het is tribalwars genoemd voor iets hoor dus als je oorlogje wil spelen. Anders kan je evengoed monopoly gaan spelen he. :D

Ik kijk ernaar uit :)

Monopoly zou ik echter niet met jou willen spelen, geld heb jij genoeg helaas :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan