Plaatjes Aanbiedingen:

DeletedUser72949

Guest
Hallo

Zijn er geïnteresseerden om een plaatje te maken voor mij?
Mijn in-game naam is dezelfde namelijk: All eyes on moi
Ik denk aan een plaatje in de richting van illuminati (zie bijgevoegde afbeelding)

Alvast bedankt!
space_illuminati_1080-1 (2).jpg
 
Reactiescore
534
x7Mc7zG.gif
s0oFrYm.png

Gave GIF! Hoeveel PP?
 
Reactiescore
140
Iemand die een mooie PF kan maken bij één van deze plaatjes?

Spelersnaam: Fantazija

(Eventuele PP vergoeding mocht het echt veel werk zijn)
 

Bijlagen

  • 4700715696_25717662b4_b.jpg
    4700715696_25717662b4_b.jpg
    146,6 KB · Weergaven: 23
  • rumeno-fantazija-2.jpg
    rumeno-fantazija-2.jpg
    48 KB · Weergaven: 24
  • the-wizard.jpg
    the-wizard.jpg
    908,1 KB · Weergaven: 23

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Hoi dames en heren. Aangezien ik van beroep kok ben heb ik wat vrije tijd om handen. Mits je akkoord wil gaan met mijn regels omtrent een aanvraag maak ik dus de komende tijd met alle liefde pics ^^.

Skype; valentijndiekema ingame; W71 Sint Jong-Un. & W73 The Alcoholic Dream

Voorbeelden: https://www.deviantart.com/ubmval
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Hoi dames en heren. Aangezien ik van beroep kok ben heb ik wat vrije tijd om handen. Mits je akkoord wil gaan met mijn regels omtrent een aanvraag maak ik dus de komende tijd met alle liefde pics ^^.

Skype; valentijndiekema ingame; W71 Sint Jong-Un. & W73 The Alcoholic Dream

Voorbeelden: https://www.deviantart.com/ubmval

Heb jij (of anderen) ook zo’n pagina met plaatjes die nooit verkocht oid zijn? Zoek al tijden een plaatje maar omdat m’n username niets betekent is het lastig om iets zelf te bedenken
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Heb jij (of anderen) ook zo’n pagina met plaatjes die nooit verkocht oid zijn? Zoek al tijden een plaatje maar omdat m’n username niets betekent is het lastig om iets zelf te bedenken

Nee over t algemeen verkoop ik alles wat ik maar aangezien ik t eigenlijk alleen voor vrienden maar of als de aanvraag me bevalt. Maar als je me even een berichtje doet vinden we vast iets wat je bevalt.
 
Reactiescore
6
Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een bestaand plaatje kan hermaken? Indien interesse graag een Pb'tje...

Mvg,
Yves.
 
Reactiescore
63
Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een bestaand plaatje kan hermaken? Indien interesse graag een Pb'tje...

Mvg,
Yves.
Stuur me maar een berichtje Yves! Dan maak ik wat voor je.
Groetjes Tom. :)
 
Reactiescore
6
Hey Tom,

Das alweer ff geleden man! Ja ben druk naar je op zoek geweest...

Mijn vorig account van Lionhart was van de aardbol verdwenen wegen te lang inactief denk ik dus hebben we maar een nieuw aangemaakt met het enige nadeel dat je natuurlijk alles kwijt bent...

En hoe gaat het met jou/jullie daar?

Groetjes,
Yves.
 
Reactiescore
63
Gaat goed hoor, ook weer net terug . Heb eigenlijk al jaren niet meer gespeeld, denk dat de quarantaine iedereen wat terugbrengt.
Waar ben je beginnen spelen?
 
Reactiescore
0
Ik zou graag een gepersonaliseerd plaatje willen, pm me indien je dit kunt maken met de prijs/prijzen (als dat van toepassing is, op vrijwillige basis mag het ook :p ) :)
(enkele wensen/eisen; "bewegend" plaatje met mooie effecten. Maar ook een "stilstaande".)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan