Plaatjes Aanbiedingen:

DeletedUser78303

Guest
sdwx2ipnyo4zb.png

Weer even eentje in elkaar geknutseld
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78303

Guest
zwalls.ru-26589.jpg

wat heb je veranderd?

Een schaduw aan de onderkant gezet, zodat de tekst er beter uitkomt.
Er zijn niet altijd veel aanpassingen nodig penta, soms is het plaatje van zichzelf al erg mooi. Ik vraag er ook niet veel voor.
 

DeletedUser74373

Guest
Jezus dit is echt triest, je moet wel wat aanpassen!
Het hoeft idd niet veel te zijn maar ik kan in 1 minuut met 5 aanpassingen het een stuk mooier maken.
 

DeletedUser76153

Guest
18kdg1cntdfbk.png



Gegroet iedereen.

@SC Beast. en ik hebben een aanbieding in elkaar geflanst. Na veel bloed, zweet en tranen (en vooral veel wachten op mij), presenteren wij 10 plaatjes.
Wil je er eentje? Stuur dan een een berichtje naar @SC Beast. of mij, @itsARTificial

PRIJS OVEREEN TE KOMEN.

A1: O B1: O
A2: O B2: O
A3: O B3: O
A4: O B4: O
A5: O B5: O

Beschikbaar: O
Niet meer beschikbaar: X

(Zie je wel @TheArtOfLove dat er iemand een aanbieding wil maken, lekker puh!! :D)
 

DeletedUser66414

Guest
Zijn en mensen die plaatjes maken zonder vergoeding? Gewoon voor het plezier? ;)
Wil wel eens weten wat er in elkaar geflanst kan worden dan ;)

Groeten,
Kevin
 

DeletedUser78303

Guest
Ik ga maar eens een grote aanbieding in elkaar zetten. Zijn er nog behalve vrouwen andere thema's in trek? (wil natuurlijk ook wel vrouwen doen als men dat graag wilt :p)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik ga maar eens een grote aanbieding in elkaar zetten. Zijn er nog behalve vrouwen andere thema's in trek? (wil natuurlijk ook wel vrouwen doen als men dat graag wilt :p)

Lijkt me leuk eens wat cartoony/anime plaatjes te zien ipv al die vrouwtjes :p, plaatjes zoals uit recent Alcoholic Unicorns bijv.
 
Bovenaan