[Stam] Plaatje Southern Lights (W77)

Reactiescore
464
Jouw woorden niet de mijne, denk dat er genoeg mensen zijn die kunnen beamen dat ik regelmatig plaatjes voor niets heb weggegeven etc. Vind het gewoon niet nodig beloond te worden voor grotendeels iemand anders zijn werk. Da's raar hè?
 
Reactiescore
2.386
Dan moet je dat met Liam bespreken, idc xp gewoon zonde dat je niet voor 2x het beste kunt kiezen als aanvrager terwijl dat toch heel erg weinig moeite is
 
Reactiescore
2.386
Fix het dan sjeez, ik moet jullie toch niet in een chat samenzetten hé? 'Ik heb dat font niet' is echt een lame reden^^
 
Reactiescore
464
Ik snap niet waar je je mee bemoeit überhaupt? :confused2:
Zover ik weet ben ik niet verplicht om met iemand te collabben of wel soms? Kan zijn dat ik 't over het hoofd heb gezien hoor ;)
 
Reactiescore
2.386
You do you :wink: Je bent zeker niet verplicht, maar als je nu zegt dat je het niet voor de PP doet en verschillenden zeggen dat het plaatje mooier zou zijn met de tekst van Liam? Maar ok goed, blijkbaar mag een mening ook niet gegeven worden of ik 'bemoei' me :redface:
 
Reactiescore
2.386
Die 'Fix die tekst' was dan ook niet direct naar jou bedoeld maar naar jullie beiden.
Het is een mening dat ik dat een kleine moeite vind. Tevens had je het al lang kunnen regelen in de tijd dat je hier met mij zit te discussiëren.
Ik 'bemoei' me omdat ik zelf plaatjes maak van tijd tot tijd en ik met plezier de PP zou delen als dat de aanvragen gelukkig zou maken. Ik begrijp niet waarom jij hier niet voor zou willen kijken. Ik opperde het PP-argument, jij ontkracht en zegt dat ik me bemoei. Dan vraag ik me af waarom je het niet doet? Te lui? Moeite met toegeven dat Liam zijn tekst mooier is? God knows. Laatste bericht hierover trouwens, veel plezier nog!
 
Bovenaan