Plaatje IN profiel?!

• Topicstarter Topicstarter Infrac.
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer is dit?
Je kunt nu namelijk plaatjes in je profiel zetten, weet niet of dit de bedoeling is, ik heb voor de grap even iets op mijn account gezet:

Hier

Als hij weg moet graag even melden, dit is alleen om aan te tonen dat het kan.

Hoop dat het weggehaald wordt...

Alsof de overused ASCII-'art', ongeïnspireerde kinderachtige quotes, en niet te vergeten de muzieklyrics van de tegenwoordige muziek met de meest diepe betekenissen ever, al niet genoeg zijn

Hoop dat het weggehaald wordt...

Alsof de overused ASCII-'art', ongeïnspireerde kinderachtige quotes, en niet te vergeten de muzieklyrics van de tegenwoordige muziek met de meest diepe betekenissen ever, al niet genoeg zijn

Daarom, haha. Dit haalt ook de bonus van premium dat je een profielplaatje kan doen totaal weg.
Ik kan namelijk het profiel plaatje gewoon in het profiel zetten.

...net alsof de premium echt om 't profielplaatje gaat, in plaats van de oneindige functies die je kunt benutten om al je dorpen te ordenen en zo efficiënt mogelijk in te zetten....

Dat plaatje doet't hem!:o

...net alsof de premium echt om 't profielplaatje gaat, in plaats van de oneindige functies die je kunt benutten om al je dorpen te ordenen en zo efficiënt mogelijk in te zetten....

Dat plaatje doet't hem!:o

Pff, zeikerige zondag?

Ik weet heus wel dat het daar niet om gaat, het is alleen zo dat men ongewenste dingen op het profiel kan zetten, .GIF extensie werkt ook, dus kun je lekker mee experimenteren.

hoe doe je dat dan?

Pff, zeikerige zondag?

Ik weet heus wel dat het daar niet om gaat, het is alleen zo dat men ongewenste dingen op het profiel kan zetten, .GIF extensie werkt ook, dus kun je lekker mee experimenteren.

Een geboren narcist :rolleyes:

Maar okay dan...html vermoed ik?
hoe dan ook, weg ermee :o

Laatst bewerkt door een moderator:
ok..ik moet toegeven dattie leuk is :o

Maargoed, de hoge piefen van tribalwars hebben de hele zaak al LANG gedelegeerd. De overblijfselen, de moderators, zullen misschien hier kijken..maar reken er maar niet op ;)
Je beste kans is dit aangeven in het "Bugs, Fouten & Serverproblemen"-gedeelte van dit forum, of bijvoorbeeld duckje ofzo even pm'n.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan