[Profiel] Plaatje gezocht

DeletedUser80415

Guest
Mag dicht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73250

Guest
2ub83123b9.jpg
 

DeletedUser80415

Guest
Epic man! Favoriet tot nu toe!

Heb je hem ook in HD?
 

DeletedUser73250

Guest
Wat is dat nou weer voor onzin? Ik maak straks ook iets voor je in ieder geval, puur zodat deze kerel kan fluiten naar z'n PP.

Ik vind dit nogal een felle reactie zonder inhoud. Ik maak een plaatje, niet voor pp maar omdat ik het graag doe en ik heb het momenteel enorm druk gelijk vele studenten onder ons. Ik heb niet de tijd om constant plaatjes aan te passen en dergelijke zonder dat ik weet dat de persoon interesse heeft. Ook heb ik met deze speler ingame contact en heb hem een zuivere versie doorgestuurd, zonder dat ik weet of hij het plaatje neemt of niet.

Is dit de mentaliteit die jij uitstraalt? Je kent me niet en dan deze felle, onterechte reactie.
 
Reactiescore
464
Ik moet mijn excuses aan je aanbieden dan, een totaal verkeerde inschatting van mijn kant. Ik draai al wel eventjes mee hier op het forum en ik heb al vaak genoeg gezien dat de kantjes er heel erg af gelopen worden. Dit om maar af te zijn van het wat hoeven te maken en snel wat premium te scoren. Zo'n mentaliteit ligt mij niet echt buiten dit hele forum en zowel hier ook niet, dus vandaar mijn felle reactie. Sorry voor het verkeerd inschatten van jou en veel te snel conclusies trekken.
 

DeletedUser73250

Guest
Ik moet mijn excuses aan je aanbieden dan, een totaal verkeerde inschatting van mijn kant. Ik draai al wel eventjes mee hier op het forum en ik heb al vaak genoeg gezien dat de kantjes er heel erg af gelopen worden. Dit om maar af te zijn van het wat hoeven te maken en snel wat premium te scoren. Zo'n mentaliteit ligt mij niet echt buiten dit hele forum en zowel hier ook niet, dus vandaar mijn felle reactie. Sorry voor het verkeerd inschatten van jou en veel te snel conclusies trekken.

Het feit dat je u verontschuldigd is voor mij voldoende, pas gewoon op met soms voorbarige conclusies te trekken. ;)
 
Bovenaan