[Profiel] Plaatje Azure Nebula

Reactiescore
2.386
Oprecht, je moet hem enkel nemen als je hem zelf wilt. 100pp is meer dan genoeg. :wink:
 
Reactiescore
216
Heel eerlijk, ik zou stoppen met zoeken. Je huidig plaatje vind je te mooi om te switchen. Je hebt al meerdere mooie plaatjes afgewezen, dus misschien gewoon je huidig plaatje behouden? :)
 
Reactiescore
2.386
Stocks zijn vrij te gebruinen hoor? Wat ga je doen als er maar 1 stock gegeven wordt door de aanvragen.. Enkel de eerste die een plaatje maakt of euuh?
 
Reactiescore
56

Eerste is heel leuk gedaan. Mooie stock. Die wil ik mss nog wel. Die met de bewegende vlammen is knap gedaan, maar de stock is niet hetgeen ik zoek. Ik heb het liever echt dat je de cartoon nog kan zien zoals in het eerste plaatje. Zoals ze op tv komen en niet zo een nagemaakte versie haha. Als je begrijpt wat ik bedoel :) Maar zoals ik zei, wil ik iedereen die wat geprobeerd heeft wel wat PP geven voor de moeite en ik toch niet voor het plaatje koos.

En als je dan nog eentje met het lopende pikachu'tje wilt maken, ben ik helemaal tevreden. Ik dacht aan deze stock. Maar mag ook gerust met een andere pickachu stock foto zijn.

I8FIgHC.jpg
 
Reactiescore
489
Hey allen,

Ik ben al lang niet meer actief geweest op tw of AF, maar plaatjes forum was altijd mijn favoriet. Ik heb dan ook verschillende plaatjes laten maken in het verleden met veel succes.

Ik hoop dat dit nog steeds een actief forum is met mooie plaatjes, en daarom doe ik even een aanvraag.

1. De tekst:

Azure Nebula. Wat ik ook graag zie is een figuurtje dat voor of in de tekst is verwerkt. Bijvoorbeeld: Er was een account genaamd 4 farmers on a Train met op hun plaatje ook een kleine boer verwerkt (zie voorbeeld). Een ander voorbeeld is zoals de afbeelding met het hondje. Een mooie tekst vind ik het voornaamste voor een plaatje.

Bekijk bijlage 23034 Bekijk bijlage 23036

2. Kleurencombinatie(s): /

3. Thema: Ik sta open voor veel, maar ben geen fan van science fiction of monsters. Daarom toch enkele thema's om een idee te geven, maar het staat jullie vrij een ander thema te proberen: Pokemon, Schattige dieren, vrouwen, Iets met justitie, het recht, iets eenvoudig met een mooie tekst. Gif'jes vind ik ook altijd fijn.

4. Plaatje(s) om te gebruiken: /

5. Deadline: Ik heb alle tijd van de wereld. Ik wil er gerust meerdere kopen als er prachtexemplaren tussen zitten.

6. Prijs/gift: 50-100 PP, afhankelijk van hoe mooi ik ze vind.

7. Favoriet tot nu toe: /

Om jullie een idee te geven, dit is mijn huidige plaatje. De tekst is echt fantastisch en maakt het plaatje prachtig. Ruimte is normaal niet zo mijn ding, maar ik sta open voor veel als het er maar mooi uitziet.

Bekijk bijlage 23032

Groetjes,

Flor

Heb je echt onze PF als voorbeeld genomen? Cutiee xx
 
Bovenaan