[Profiel] Plaatje Azure Nebula

Reactiescore
56
Hey allen,

Ik ben al lang niet meer actief geweest op tw of AF, maar plaatjes forum was altijd mijn favoriet. Ik heb dan ook verschillende plaatjes laten maken in het verleden met veel succes.

Ik hoop dat dit nog steeds een actief forum is met mooie plaatjes, en daarom doe ik even een aanvraag.

1. De tekst:

Azure Nebula. Wat ik ook graag zie is een figuurtje dat voor of in de tekst is verwerkt. Bijvoorbeeld: Er was een account genaamd 4 farmers on a Train met op hun plaatje ook een kleine boer verwerkt (zie voorbeeld). Een ander voorbeeld is zoals de afbeelding met het hondje. Een mooie tekst vind ik het voornaamste voor een plaatje.

37169_large.png Unknown Username.png

2. Kleurencombinatie(s): /

3. Thema: Ik sta open voor veel, maar ben geen fan van science fiction of monsters. Daarom toch enkele thema's om een idee te geven, maar het staat jullie vrij een ander thema te proberen: Pokemon, Schattige dieren, vrouwen, Iets met justitie, het recht, iets eenvoudig met een mooie tekst. Gif'jes vind ik ook altijd fijn.

4. Plaatje(s) om te gebruiken: /

5. Deadline: Ik heb alle tijd van de wereld. Ik wil er gerust meerdere kopen als er prachtexemplaren tussen zitten.

6. Prijs/gift: 50-100 PP, afhankelijk van hoe mooi ik ze vind.

7. Favoriet tot nu toe: /

Om jullie een idee te geven, dit is mijn huidige plaatje. De tekst is echt fantastisch en maakt het plaatje prachtig. Ruimte is normaal niet zo mijn ding, maar ik sta open voor veel als het er maar mooi uitziet.

Azure Nebula.png

Groetjes,

Flor
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
464
Ik heb deze in de aanbieding mocht er iets tussen zitten wat je bevalt :)

ny883x9.png
NGmtiSj.png
AbfL3Uo.png
ce6SkmJ.png
F1TiAig.gif
VEEQkhn.png
bJYFjOg.png
peftqd5.png
nIYccvp.png
sm6YEZK.png
347pOuu.gif
 
Reactiescore
56
Mooie plaatjes, maar niet wat ik zoek. Ik zoek echt een plaatje dat me een wauw-effect geeft en dat heb ik niet bij dezen. Voor dierenplaatjes heb ik graag iets richting het hondje dat je kan zien in de aanvraag.

Maar toch bedankt om ze voor te stellen.
 
Reactiescore
382
Hey allen,

Ik ben al lang niet meer actief geweest op tw of AF, maar plaatjes forum was altijd mijn favoriet. Ik heb dan ook verschillende plaatjes laten maken in het verleden met veel succes.

Ik hoop dat dit nog steeds een actief forum is met mooie plaatjes, en daarom doe ik even een aanvraag.

1. De tekst:

Azure Nebula. Wat ik ook graag zie is een figuurtje dat voor of in de tekst is verwerkt. Bijvoorbeeld: Er was een account genaamd 4 farmers on a Train met op hun plaatje ook een kleine boer verwerkt (zie voorbeeld). Een ander voorbeeld is zoals de afbeelding met het hondje. Een mooie tekst vind ik het voornaamste voor een plaatje.

Bekijk bijlage 23034 Bekijk bijlage 23036

2. Kleurencombinatie(s): /

3. Thema: Ik sta open voor veel, maar ben geen fan van science fiction of monsters. Daarom toch enkele thema's om een idee te geven, maar het staat jullie vrij een ander thema te proberen: Pokemon, Schattige dieren, vrouwen, Iets met justitie, het recht, iets eenvoudig met een mooie tekst. Gif'jes vind ik ook altijd fijn.

4. Plaatje(s) om te gebruiken: /

5. Deadline: Ik heb alle tijd van de wereld. Ik wil er gerust meerdere kopen als er prachtexemplaren tussen zitten.

6. Prijs/gift: 50-100 PP, afhankelijk van hoe mooi ik ze vind.

7. Favoriet tot nu toe: /

Om jullie een idee te geven, dit is mijn huidige plaatje. De tekst is echt fantastisch en maakt het plaatje prachtig. Ruimte is normaal niet zo mijn ding, maar ik sta open voor veel als het er maar mooi uitziet.

Bekijk bijlage 23032

Groetjes,

Flor
Degene die dat 4foat plaatje heeft gemaakt speelt al een lange tijd niet meer ;)
Was wel echt een supermooie pf inderdaad :D
 
Reactiescore
56
Degene die dat 4foat plaatje heeft gemaakt speelt al een lange tijd niet meer ;)
Was wel echt een supermooie pf inderdaad :D

Ja, dat hoeft niet problematisch te zijn eh. Genoeg andere designers lijkt me :) Maar idd een van de mooiste plaatjes die ik al heb zien passeren.
 
Reactiescore
216
Leuke tekst. Ik slaap er een nachtje over en laat u weten of ik hem neem. Vind hem leuk eh, echt goed gemaakt, maar heb niet meteen een wauw-gevoel dat mijn huidige plaatje overtreft :) Maar bedankt om iets te maken in ieder geval!

Je huidig plaatje is echt wel ziek goed om te overtreffen ook ;)
 
Reactiescore
56
Zoals gezegd in de mededeling moet ik hierover nog wat nadenken, maar ik vind het qua stijl wel heel mooi gedaan. Het enige wat me wat tegenhoudt, is het thema omdat ik Naruto helemaal niet ken. Wat het plaatje zelf betreft, mijn complimenten.
 
Reactiescore
2.386
lywxnzk19wk.png

Toch nog iets geprobeerd, tof thema :smile:
 
Bovenaan