Pirate en lemon

DeletedUser

Guest
Pirate en lemon staan al een hele tijd gekend als bondgenoten. Wij, Pirate, hebben besloten na lange tijd een einde te maken aan dit bondgenootschap. Dit om verschillende redenen die jullie kunnen terugvinden in de mededeling die lemon ook heeft gekregen.

Beste lemoners,

wij, Pirate, zijn tot het spijtige besluit gekomen dat we het bondgenootschap tussen Pirate en lemon gaan opheffen. Natuurlijk willen we een eerlijke strijd, daarom zetten we het bondgenootschap om in een nap die minimum zal duren tot 20.00.00u op 30/01/2012. Zo hebben we beide de tijd om wat aanpassingen te maken en ons voor te bereiden. Als de nap gedaan is, is het toegestaan bij elkaar op bezoek te komen.

Waarom wij deze beslissing hebben genomen lijkt wel duidelijk. Maar toch zullen we even een overzichtje maken met waarom het bondgenootschap niet langer werkt.

Het gaat al een tijdje niet meer zo goed tussen onze stammen. Dit komt vooral omdat de communicatie absoluut niet goed is. Laat me eerst duidelijk maken dat de kritiek die hier wordt neergezet niet naar alle leden van lemon is gericht.

De leden van Pirate zijn het ook unaniem akkoord dat er een aantal dingen zijn gebeurd in verleden en heden die we niet kunnen vergeten. Ik zal ze nog even opsommen:

- Het aannemen van enkele spelers in het verleden zonder een reactie te vragen van spelers die in de nabijheid lagen van het nieuwe lid. Pirate heeft dit wel gedaan, denk maar aan anoniem bijvoorbeeld.

- De magere inzet van met de massa-aanval op Cornelis Rex waardoor er geen resultaat geboekt werd. Lag ook aan spelers binnen Pirate, laat dat duidelijk zijn, we steken niet de schuld op jullie alleen.

- De massa-aanval op anoniem die ook een flop bleek te zijn.

- Het feit dat er spelers zijn in lemon waar we na zo'n lang bondgenootschap nog steeds niets van gehoord hebben.

- Het feit dat massa-aanvallen mislukt zijn ligt ook mede aan spelers die hun afspraak niet nakwamen wat overeen komt met spelers die enkel in eigen belang denken.

- Het aannemen van jefrades waar nog steeds geen enkele goede motivatie voor aan het licht is gekomen. Het beste wat we nu hebben: "we zouden vroeg of laat toch problemen hebben gehad met hap!". Daar kunnen wij enkel uit afleiden dat hij is aangenomen omdat hij zo'n mooi puntenaantal heeft.

- De oorlog mee hap! waar plots alle medewerking van ons wordt gevraagd. Terwijl de rede tot die oorlog jefrades is. (zie hierboven) Ook hebben enkele leden een pbg met één of meerdere spelers van hap!. Er wordt dan verwacht dat ze die opzeggen in het belang van de stam. Klinkt logisch, maar waarom zouden wij dat doen als anoniem dat ook niet doet met anoniem?

- Het feit dat het zolang geduurd heeft vooraleer de actie tegen hap! gestart was bewijst weer dat er een hele hoop spelers zijn die niet achter de oorlog staan en er zich niet mee willen bemoeien. Toch mijn complimenten voor anoniem die tenminste nog moeite doet. Mijn excuses vooral naar hem toe dat wij niet mee zullen doen aan de aanval.

Dit zijn zowat de redenen waarom wij denken dat de samenwerking moet stopgezet worden tussen lemon en Pirate. Dit zal ons altijd blijven achtervolgen met als gevolg dat we niet meer alles voor elkaar over hebben zoals het zou moeten zijn bij een bondgenootschap.

Vanwege,

Pirate

We spelen het eerlijk en geven ze de tijd om alles voor te bereiden door de nap. Ook zullen wij geen informatie doorspelen die we weten ivm de oorlog tussen lemon en hap!. We zien wel wat er van komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Omg gebruik quote ipv code aub, nu ga ik t niet eens lezen...
 

DeletedUser

Guest
Jij snapt volgens mij niet wat Politiek & Propaganda betekent he marcel..
 

DeletedUser61935

Guest
jyqyler, je moet het niet op Lemon stoppen dat jullie niet op kunnen tegen Hap! e ;);)
 

DeletedUser

Guest
Klinkt mij alsof pirate bang is om incomings te gaan krijgen van Hap :D
 

DeletedUser61935

Guest
Wij hebben geen problemen met hap! :D hebben zelfs enkele pbg's dus je reactie is een beetje dom zo... :eek:

Ik was maar aan het lachen hoor. Ik heb geen idee over de situatie daar, kan goed zijn dat Lemon egotrippers zijn.
 

DeletedUser

Guest
Haal die anoniem is weg en zet er gewoon de naam neer die er hoort of post het anders niet
 

DeletedUser

Guest
jullie hebben de oorlog verklaard omdat het op CR niet lukte zeker!?:D geniale piraten toch!:eek:
 

DeletedUser19521

Guest
Tijd om ook eens hier wat te plaatsen.

Waarom zou men dit bericht op het Af plaatsen ?.
Die vraag is overbodig lijkt me :D

Na dit gelezen te hebben ben ik zowat blij dat we geen BG meer hebben.
Het is nooit echt goed gegaan, de redenen waarom ga ik hier niet plaatsen.
Als je iets te zeggen hebt dan stuur je een PM.

En met modder gooien doe ik ook niet aan.
Heb ik noch Lemon nodig

Het is en blijft TW!
 

DeletedUser

Guest
niet liegen he, je hebt het wel gelezen :D.

Waarom zou men dit bericht op het Af plaatsen ?.:confused:

Nu heb ik t wel gelezen ja.

Nou ik vind het wel verstandig opzich..zo blijkt dat zelfs de BG's van Lemon het recruiten van jefrades (puntengeilen) niet goedkeuren.

Chapeau hoor Pirate, had niet verwacht dat jullie ballen hadden :D:D:D
 

DeletedUser59218

Guest
@cornelis

Ooh daar had sanderf dus zijn zielige stamnaampje vandaan? Puntengeilers xD. Die "vriend" die je hebt laten zitten en die keihard afgemaakt werd door lemon :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan