.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Verder kwam ik aes wel actief tegen op een andere wereld terwijl hij deze constant onder vv liet...

Op w36 speelde hugo op het einde nog solo dacht ik, dat is toch wat ik kan opmaken uit zijn verhalen.
Omdat ie het moeilijker kreeg in rl is ie daar dus gestopt. Ook op w38 is ie gestopt, enkel bleef dat acc nog actief, doordat ie daar nog een medespeler had.
Dat terzijde had ie nog iemand gezocht om op Aest op w36 te spelen, maar wat bleek achteraf?
Die speler had nauwelijks gelogd op w36, logde ook ineens in op w38, kickte de hele stam en verwijderde het hele stammenforum en ging tot slot nog eens aan de haal met de pa die op het acc stond.
Kortom, backstabbertje dus.

Je kan Hugo niets verwijten, want hij heeft gewoonweg nog moeitje gedaan om het acc actief te houden.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Wat doe jij hier Luuk?
 

DeletedUser67609

Guest
Ik stuurde hem hij reageerde alleen niet op het geen waar hij op moest reageren :(
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk wel moet jordi weer een nieuwe oorlogsverklaring schrijven :(
 

DeletedUser69813

Guest
We verwachten dan wel dat die oorlogsverklaring minstens net zo goed is als die van deze oorlog :p
(ik heb welliswaar alleen de plaatjes bekeken, want die vond ik al hilarisch genoeg :p)
 

DeletedUser62436

Guest
Dit is toch 1 van de mooiste oorlogs verklaringen die ik ooit heb mogen lezen op TW!! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan