.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Lol
toen ik weg ging was er niks aan de hand in de stam tables was al verslagen en n-s kon ook niks.
Er was ook meer dan genoeg def in de stam en de sfeer was uitstekend en er was volop activiteit.
Dan vraag ik me af wat heb je met de stam gedaan dat de sfeer zo klote was en uit elkaar gevallen is.

lol dus er stond overal 6 prev def dan is het zelfs schandalig dat je verloren hebt.
Die clears van mjnd lopen er geen 5 uur over waar was je eigen def die je achter de hand moet houden ???
met de looptijd van die clears had je makkelijk def kunnen schuiven het zijn namelijk ook geen 100 dorpen waar hij 20 clears op kan gooien.
heel tazoq en vvr stonden ook bij jou en ik neem aan dat zei niet de enige van de stam zijn die def bij je hadden staan dus hoeveel def zou er wel niet gestaan hebben zo'n 800 denk en dan durf jij te zeggen dat je niet blundert.

Die gasten van tables hebben je volop def aangeboden en jij maakt niet eens een stack lijstje waarom niet dat mag joost weten.
En waarom beschuldig je de stam van het niet vragen van een VV volgens mij ben jij degene die om VV moet vragen voor als je er niet bent of moet iedereen ruiken of je er wel of niet ben al maakt dat bij jou ook niet zoveel uit je verliest net zoveel als een account zonder spelers.

lol een nap voor 1 dag vandaar dat ik 2 dagen geleden inlogde en er een gedeeld forum was met N-S.

lol probeer je mij nu te verwijten dat ik gevlucht ben voor de oorlog :p
Zoals iedereen wist zou ik afwezig zijn omdat ik me huis ging opknappen week later heb ik zelfs nog tegen je gezegd dat ik voorlopig niet terug zou komen dat ik het erg druk had.
Dus hoe bedoel je verdwenen ???
Maar zoals je zelf al zei ben jij degene die is gaan rennen tijdens een massa.
En zoals ik al zei in het begin toen ik begon met klussen stond er gewoon een goede stam waar totaal niks aan de hand was.
Als jij gewoon je werk had gedaan inplaats van lopen te prutsen had er nu nog steeds een goede stam gestaan.

Ik ken jullie interne zaken niet maar 2 zaken kan ik wel beamen of rechtzetten

er was inderdaad eerst maar 1 dag een nap die ik met cembio had afgesproken, daarna zijn de gesprekken gevoerd door tazoq en mijn persoon en inderdaad is die nap niet echt van de grond gekomen doordat een paar mensen binnen PI-tables moeilijk bleven doen en steeds meer eisen gingen stellen.

ten tweede PI heeft alleen die ene dag nap een gedeelde forum gehad daarna was die gelijk weg

en ten derde jij hebt contact met Harm van tazoq vraag hem maar eens dat weet je dat bouwtijden halveren wellicht deffouten gemaakt heeft maar met alle zaken omtrent nap etc en moeilijk doen van leden binnen PI wel degelijk gelijk heeft, zelfs Harm is er mede door gestopt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Ben ik de enige die het al oninteressant vind?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
neuh. Ik vind dit gejank onterecht, BTH is niet het enige account dat zal vallen door |D|:p
 

DeletedUser71655

Guest
QUOTE=De Patre Vostro;5301142]Lol
toen ik weg ging was er niks aan de hand in de stam tables was al verslagen en n-s kon ook niks.
Er was ook meer dan genoeg def in de stam en de sfeer was uitstekend en er was volop activiteit.
Dan vraag ik me af wat heb je met de stam gedaan dat de sfeer zo klote was en uit elkaar gevallen is[/QUOTE]

Euhm ja, jij leidde een stam op een goed moment, maar wij(tazoq,ik,deels cembio) hebben een stam proberen te leiden en op de rails te houden die niet goed liep, spelers stoppende, een speler die een solli had lopen bij |D|, en dus info doorspeelde en dat account wilde dacapital en zijn aanhang niet aanvallen, deff tekorten,vv'ers te weinig..
Makkelijk praten, jij was er vandoor op het moment dat het moeilijk werd.

lol dus er stond overal 6 prev def dan is het zelfs schandalig dat je verloren hebt.
Die clears van mjnd lopen er geen 5 uur over waar was je eigen def die je achter de hand moet houden ???
met de looptijd van die clears had je makkelijk def kunnen schuiven het zijn namelijk ook geen 100 dorpen waar hij 20 clears op kan gooien.
heel tazoq en vvr stonden ook bij jou en ik neem aan dat zei niet de enige van de stam zijn die def bij je hadden staan dus hoeveel def zou er wel niet gestaan hebben zo'n 800 denk en dan durf jij te zeggen dat je niet blundert.

Heel vvr stond niet bij mij, ik had in totaal een 400deffjes staan, vóórdat de massa begon, dus weeral, als je niet weet waarover je praat, houd je er dan aub stil over, want je lukt echt onzin;)

De deff die ik achter de hand moest houden die was er niet, omdat er geen deff was, alle deff stond al aan de fronten en dus moest ik wel met eigen deff gaan stacken, verder had ik zo,n 60-65 frontdeffjes, maja als enkel de eerste 2dagen goed actief is gedeffed, de 3de dag heeft enkel chen gedaan, dus vanzelfsprekend kan hij niet de gehele dag door alles doen, en de 4de dag was er zelfs niemand, want niemand wilde de vv, dus idd toen is er waarschijnlijk een heel groot deel van de frontdeff weggeknald ja, plus het feit dat we een aardige load aan edelclears gekregen hebben van borno, die ook het nodige frontdeff gekost heeft.

Die gasten van tables hebben je volop def aangeboden en jij maakt niet eens een stack lijstje waarom niet dat mag joost weten.
En waarom beschuldig je de stam van het niet vragen van een VV volgens mij ben jij degene die om VV moet vragen voor als je er niet bent of moet iedereen ruiken of je er wel of niet ben al maakt dat bij jou ook niet zoveel uit je verliest net zoveel als een account zonder spelers.

De 3de dag is er vv gevraagd, Chen wilde, dus vv is naar chen gegaan, hij heeft nog gevraagd, maar niemand wilde, dus de 3de dag vielen er al gaten, de 4de dag is er ook om vv gevraagd, niemand reageerde, wat kon ik nog meer doen?

Waarom begin je over die gasten van Tables, ten tijde van de eerste dagen was er nog geen eens sprake van een overstap als ik het me goed herinner, of de gesprekken waren net gestart, maargoed die deff hadden ze me toen nog niet aangeboden hoor;)

Lol een nap voor 1 dag vandaar dat ik 2 dagen geleden inlogde en er een gedeeld forum was met N-S.

Again, please weet waarover je praat, je praat over dingen waarover je niets weet, de NAP gesprekken waren afgerond, en 1 dag later werd de NAP weer opgeheven omdat sommigen weer irritant moesten doen, daarna moesten Harmen en ik weer om de tafel met Ringo om de NAP terug te krijgen, enkel stelde Ringo wat eisen, die volgens de leiding nog niet zo onredelijk waren, enkel wilde Jitter niet 2 dorpjes afgeven om daarna direct de NAP weer in leven te roepen en dan had ik idd die deff kunnen vragen, want de deff werd mij aangeboden ten tijde dat de NAP weer opgeheven was, en ik ga natuurlijk geen deff trekken uit een gebied waar het niet 100% safe is.

lol probeer je mij nu te verwijten dat ik gevlucht ben voor de oorlog :p
Zoals iedereen wist zou ik afwezig zijn omdat ik me huis ging opknappen week later heb ik zelfs nog tegen je gezegd dat ik voorlopig niet terug zou komen dat ik het erg druk had.
Dus hoe bedoel je verdwenen ???
Maar zoals je zelf al zei ben jij degene die is gaan rennen tijdens een massa.
En zoals ik al zei in het begin toen ik begon met klussen stond er gewoon een goede stam waar totaal niks aan de hand was.
Als jij gewoon je werk had gedaan inplaats van lopen te prutsen had er nu nog steeds een goede stam gestaan.

Ik verwijt jou dat je mee zit te lullen zonder alle ins en outs te weten, en dat jij de stam op een makkelijk punt hebt geleid, en wij moesten het leiden in moeilijke tijden, en dus is het totaal niet te vergelijken.

Ik heb niet lopen prutsen hoor, ik heb voor mijn eigen RL gekozen ipv virtuele dorpjes te verdedigen met 30+ graden, ja dat is echt raar:eek:

+1 voor conquerking en verbazingwekkend ook voor DPV (dan toch eindelijk eens eens met jou)

En voor jessey (behindthescenes) :

Ik ga me echt niet blijven herhalen hoeveel def ik persoonlijk al naar je heb gestuurd. dat zowel monique van comatoes als ikzelf je beide een extra co hebben gegeven (goede def spelers hoor. ik heb ze al in actie gezien). verder hebben we even de vv gedraaid toen joris er even tussenuit wou. Maar inderdaad joost mag het weten waarom je geen stacklijstjes door hebt gegeven. Want iedereen weet dat je excuus van al dan niet nap met n-s een belachelijk excuus is die nergens op slaat. De onderhandelingen met de tables spelers waren al een kleine 1-2 weken rond voor ons toetreden? jij als leiding van .pi moet dat toch geweten hebben? zal ik je geheugen opfrissen? 3de weekend van juni waren er onderhandelingen. tegen ten laatste dinsdag was er een akkoord.

Ik blijf mezelf ook niet herhalen dat ik geen deff ga vragen uit een gebied wat niet safe is, sommigen zijn egoistisch geweest en wilden geen 2 dorpjes afstaan om die NAP te redden zo doende is de NAP opgeheven en heb ik geen deff gevraagd nee.
Daarbij heb ik niets te klagen over Dorine en Joris hoor, enkel ging Joris op vakantie, en Dorine ging ook weg, en ik was er niet zoveel, dusja dan gaat het al snel mis als niemand de vv wil hé:D
Of als Dorine vv vraagt aan CoC, en dan zit Ben op dat acc, en dan zegt die:
De deffers van dit acc zijn er niet dus nee wij kunnen niet

Wat is dat nu voor instelling dan? Je leert enkel deffen om het vaak te doen.


En als je zo goed was hé? waarom had je dan niks van troepen meer aan je front? nog nooit gehoord van dodgen? of is ODD geilen meer je ding? als je 3 clears op je dorp krijgt. en er staat bvb 1 dorp aan stamdef in. en 1 dorp eigen def. dan ga je niet blocken. hoogstens met de stamdef, maar je eigen def ga je dodgen zodat je mobiel blijft aan je front. Of moeten we je nu echt alle basics gaan uitleggen van dit spelletje? Anders kan ik je verwijzen naar de wiki of enkele hints and tricks van voormalig opus.

Zucht, er was niks van troepen aan het front, omdat NIEMAND wilde vv'en de 4de dag, er kwamen weet ik veel hoeveel aanvallen en er is niemand geweest, de gehele dag niet want ik was er pas weer in de avond.
Plus het feit dat er edelclears zijn geweest, en dat ook de nodige deff heeft gekost.

Hahaha, snap je het nu echt niet? Er was niemand, hoe moet er iemand dodgen dan? en idd, er was niemand, omdat niemand wilde vv'en ook jij niet.
Daarbij het feit dat je nu zo achterlijk gaat doen zegt wel genoeg, ik heb in een eerdere post al al je bullshit weerlegt, en toch zeg je continue dezelfde argumenten, lees het even terug en kom even met een degelijk antwoord(Y)

Danku.

het mooiste is nog dat ie het ons kwalijk neemt dat wij niet om zijn vv GEVRAAGD hebben :eek:

We moesten ook al zelf om deflijsten vragen dus we hadden het in principe wel moeten zien aankomen:rolleyes:

Nee dat neem ik niemand kwalijk, enkel toen ik al gestopt was, heeft niemand ook maar om de vv gevraagd om het acc te redden, iedereen dacht, ach fuck BTH, die kunnen we weer internen, want nu kan Jittert natuurlijk weer internen, dat is wel zijn specialiteit, veel anders kan die man niet.
Het enige wat die kan is als die onder aanval ligt, is PM's beantwoorden en niks doen aan de aanvallen, zoals die bij Ireq deed:D
Ach nu kan die na Ireq weer een account internen, dat acc heeft zoveel gekost dat mag ook wel een beetje hoog staan hé:D
 

DeletedUser

Guest
En Sjaakmans is wederom degene die de opzegtermijn niet kan afwachten want die begint al met aanvallen terwijl de opzegtermijn 5 aug afloopt
 

DeletedUser

Guest
als excuus gebruiken ze dat iemand 1 dorp van stelvio heeft geedelt die niet in Pi zat en nu ook niet in wifi zit terwijl ik daar al op aangesproken was en dat dorp terug zou geven
zijn gewoon een stel zielige backstabbers


King Ringo op 22.07. om 18:11 uur
uiteraard houden we ons aan een opzegtermijn, dus jullie zijn dus puur uit pi gegaan om verder oorlog te voeren tegen NS?

in ieder geval dit keer dank voor je eerlijkheid

5 aug staan aanvallen op onze 2 stammen vrij en op pi want hun nap zal ik denk ik hierbij ook zeggen maar dat bespreek ik wel met tazoq

echter de nap geldt alleen voor de spelers die in pi zaten dus elk lid wat je nu extra aanneem zal niet als nap gezien worden door ons
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
WAT INTERESSEERT MIJ DIE BAN NU

je bent gewoon de grootste die de opzegtermijn niet durft af te wachten omdat je dan de strijd dik zou verliezen

je bent de grootste noob en die ik ooit heb meegemaakt op tw zelfs bepaalde medespelers je al uit van al je leugens en gedraai
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72441

Guest
ja zo kennen we onze ringo weer... schelden waarheden verdraaien en leugens verkopen. of was het nieuwe woordje hiervoor "luidop fantaseren"

ooh god ban deze speler gewoon. dan zijn we er meteen van af :D Dat ik zijn gescheld niet meer moet aanhoren :(

trouwens jessey. ben ik nu echt de enige die het concept vooredelen en dan recappen met getimde aanvallen een seconde (ofzo) na de laatste edelclear snapt en toe kan passen ofzo? dat lijkt me toch wel sterk?
bij weinig def of gewoon geen zin om teveel def te verspelen ga je dus met 3 edels je dorp aanvallen zodat je toestemming naar 0 of minder zakt bij de eerste van de 4 edelclears van de vijand. de vijand valt vervolgens enkele keren zijn eigen clear aan in je dorp. waardoor een laatste ietswat verzwakte clear overblijft. die clear jij dan met edeltjes erachter (2stuks zodat je toestemming niet blijft hangen)

Misschien snap je nu al iets meer over het verdedigen op edelclears :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57683

Guest
ja zo kennen we onze ringo weer... schelden waarheden verdraaien en leugens verkopen. of was het nieuwe woordje hiervoor "luidop fantaseren"

Omschrijven jullie nu jezelf, oh nee wacht, zodra jullie doorhebben dat jullie zulke discussies niet kunnen winnen omdat jullie geen feiten kunnen tonen, negeer je spelers en neemt ze hun forumrechten af :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
WAT INTERRESEERD MIJ DIE BAN NU SUKKEL

je bent gewoon de grootste die de opzegtermijn niet durft af te wachten omdat je dan de strijd dik zou verliezen

je bent de grootste noob en die ik ooit heb meegemaakt op tw zelfs bepaalde medespelers je al uit van al je leugens en gedraai

Rustig man, je zet jezelf voor gek op zo stom internet spel :p

QUOTE=De Patre Vostro;5301142]Lol
toen ik weg ging was er niks aan de hand in de stam tables was al verslagen en n-s kon ook niks.
Er was ook meer dan genoeg def in de stam en de sfeer was uitstekend en er was volop activiteit.
Dan vraag ik me af wat heb je met de stam gedaan dat de sfeer zo klote was en uit elkaar gevallen is

Euhm ja, jij leidde een stam op een goed moment, maar wij(tazoq,ik,deels cembio) hebben een stam proberen te leiden en op de rails te houden die niet goed liep, spelers stoppende, een speler die een solli had lopen bij |D|, en dus info doorspeelde en dat account wilde dacapital en zijn aanhang niet aanvallen, deff tekorten,vv'ers te weinig..
Makkelijk praten, jij was er vandoor op het moment dat het moeilijk werd.



Heel vvr stond niet bij mij, ik had in totaal een 400deffjes staan, vóórdat de massa begon, dus weeral, als je niet weet waarover je praat, houd je er dan aub stil over, want je lukt echt onzin;)

De deff die ik achter de hand moest houden die was er niet, omdat er geen deff was, alle deff stond al aan de fronten en dus moest ik wel met eigen deff gaan stacken, verder had ik zo,n 60-65 frontdeffjes, maja als enkel de eerste 2dagen goed actief is gedeffed, de 3de dag heeft enkel chen gedaan, dus vanzelfsprekend kan hij niet de gehele dag door alles doen, en de 4de dag was er zelfs niemand, want niemand wilde de vv, dus idd toen is er waarschijnlijk een heel groot deel van de frontdeff weggeknald ja, plus het feit dat we een aardige load aan edelclears gekregen hebben van borno, die ook het nodige frontdeff gekost heeft.



De 3de dag is er vv gevraagd, Chen wilde, dus vv is naar chen gegaan, hij heeft nog gevraagd, maar niemand wilde, dus de 3de dag vielen er al gaten, de 4de dag is er ook om vv gevraagd, niemand reageerde, wat kon ik nog meer doen?

Waarom begin je over die gasten van Tables, ten tijde van de eerste dagen was er nog geen eens sprake van een overstap als ik het me goed herinner, of de gesprekken waren net gestart, maargoed die deff hadden ze me toen nog niet aangeboden hoor;)



Again, please weet waarover je praat, je praat over dingen waarover je niets weet, de NAP gesprekken waren afgerond, en 1 dag later werd de NAP weer opgeheven omdat sommigen weer irritant moesten doen, daarna moesten Harmen en ik weer om de tafel met Ringo om de NAP terug te krijgen, enkel stelde Ringo wat eisen, die volgens de leiding nog niet zo onredelijk waren, enkel wilde Jitter niet 2 dorpjes afgeven om daarna direct de NAP weer in leven te roepen en dan had ik idd die deff kunnen vragen, want de deff werd mij aangeboden ten tijde dat de NAP weer opgeheven was, en ik ga natuurlijk geen deff trekken uit een gebied waar het niet 100% safe is.



Ik verwijt jou dat je mee zit te lullen zonder alle ins en outs te weten, en dat jij de stam op een makkelijk punt hebt geleid, en wij moesten het leiden in moeilijke tijden, en dus is het totaal niet te vergelijken.

Ik heb niet lopen prutsen hoor, ik heb voor mijn eigen RL gekozen ipv virtuele dorpjes te verdedigen met 30+ graden, ja dat is echt raar:eek:

+1 voor conquerking en verbazingwekkend ook voor DPV (dan toch eindelijk eens eens met jou)

En voor jessey (behindthescenes) :



Ik blijf mezelf ook niet herhalen dat ik geen deff ga vragen uit een gebied wat niet safe is, sommigen zijn egoistisch geweest en wilden geen 2 dorpjes afstaan om die NAP te redden zo doende is de NAP opgeheven en heb ik geen deff gevraagd nee.
Daarbij heb ik niets te klagen over Dorine en Joris hoor, enkel ging Joris op vakantie, en Dorine ging ook weg, en ik was er niet zoveel, dusja dan gaat het al snel mis als niemand de vv wil hé:D
Of als Dorine vv vraagt aan CoC, en dan zit Ben op dat acc, en dan zegt die:
De deffers van dit acc zijn er niet dus nee wij kunnen niet

Wat is dat nu voor instelling dan? Je leert enkel deffen om het vaak te doen.




Zucht, er was niks van troepen aan het front, omdat NIEMAND wilde vv'en de 4de dag, er kwamen weet ik veel hoeveel aanvallen en er is niemand geweest, de gehele dag niet want ik was er pas weer in de avond.
Plus het feit dat er edelclears zijn geweest, en dat ook de nodige deff heeft gekost.

Hahaha, snap je het nu echt niet? Er was niemand, hoe moet er iemand dodgen dan? en idd, er was niemand, omdat niemand wilde vv'en ook jij niet.
Daarbij het feit dat je nu zo achterlijk gaat doen zegt wel genoeg, ik heb in een eerdere post al al je bullshit weerlegt, en toch zeg je continue dezelfde argumenten, lees het even terug en kom even met een degelijk antwoord(Y)

Danku.



Nee dat neem ik niemand kwalijk, enkel toen ik al gestopt was, heeft niemand ook maar om de vv gevraagd om het acc te redden, iedereen dacht, ach fuck BTH, die kunnen we weer internen, want nu kan Jittert natuurlijk weer internen, dat is wel zijn specialiteit, veel anders kan die man niet.
Het enige wat die kan is als die onder aanval ligt, is PM's beantwoorden en niks doen aan de aanvallen, zoals die bij Ireq deed:D
Ach nu kan die na Ireq weer een account internen, dat acc heeft zoveel gekost dat mag ook wel een beetje hoog staan hé:D

Jessert, stop nou met reageren je hebt je zegje gedaan.
Jij hebt fouten gemaakt en Pi ook.
Jij met je onderschatting en laksheid,
Pi had ook wel wat meer (uitgezonderd comatoes) kunnen helpen. net of jou andere stamleden via vv wel het ineens konden tegenhouden.

Verliezen tegen mij is niet de grootste schande :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
las nog eens de oorlogsverklaring na.

Details
Bondgenoot Radiation
Decepticons
Vijand Paranoid Minds
Titel Het zij zo.
Start op 18.06. om 15:44:56 uur
Einde ---
Duur 44 dagen 21:36:55
Forumthread
Verklaring Wij van paranoid minds verklaren jullie hierbij de oorlog.

Wij van Paranoid minds hebben jullie een voorstel geboden. En dit bod werd niet ingewilligd.
In belang van Paranoid minds zijn wij genoodzaakt om jullie snel en op een concrete wijze jullie dorpen te innen. Helaas heeft een samenwerking niet mogen baten. Nu zien wij van Paranoid Minds jullie als een obstakel dat uit de weg moet.
Paranoid Minds zal geen genade toepassen en zal doorgaan tot het laatste dorp verloren is.
Wij kennen geen verlies, we zullen strijdend ten ondergaan of onze victory behalen onze bijlen, paarden, rammen en kata's zullen vanaf vandaag ten strijde trekken, onze speren , zwaarden, boogschutters en paarden zullen koste wat kost onze dorpen verdedigen! Zij zullen geen genade kennen. Wij Paranoid minds zal geen genade kennen.
Radium, wij van Parnoid Minds wensen jullie veel succes in deze strijd, en mocht deze strijd een waardige strijd worden!

Succes!


proest
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan