.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Is het nu afgelopen met dat succes gewens? Tijd voor verse roddels, ruzies en spotprentjes.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Is het nu afgelopen met dat succes gewens? Tijd voor verse roddels, ruzies en spotprentjes.

Geef dan als Captain Zeurpiet eens het goeie voorbeeld en niet zo huiliehuilie doen. :D
 

DeletedUser67517

Guest
Ik lees het net, weer een schijtwereld met veel afspraken. Dus nu is mijn vraag, zijn er geheimen?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Ik lees het net, weer een schijtwereld met veel afspraken. Dus nu is mijn vraag, zijn er geheimen?

Neuh. Overwinningsvoorwaarden zijn dominantie.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dit moet er gebeuren!

pig.gif


Hop hop!
 

DeletedUser

Guest
Nouja, doodzonde dat er hier weer enkelen van |D| hun grootheidswaanzin moeten aanwenden.

Ach, merendeel van |D| stelt ook niet veel voor. Als je Change al als NAP moet pakken om cheshire uit de wind te houden :p.

Asteria*, zo objectief was je nieuwe bestseller nou ook weer niet he :p
 

DeletedUser57683

Guest
Ah kijk eens aan, de nieuwste (toekomstige) aanwinst van Pi heeft het AF gevonden.
rechtsboven zit dat Xje dat je zoekt ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Nouja, doodzonde dat er hier weer enkelen van |D| hun grootheid moeten aanwenden.

Ach, merendeel van |D| stelt veel voor. Als je Change al als NAP moet pakken om cheshire uit de wind te houden :p.

Asteria*, zo objectief was je nieuwe bestseller nou ook weer niet he :p

Heb even je post gefixt. Ik adviseer je even naar de opticien te gaan want het gaat hier duidelijk om een vergissing.

Maar goed, fouten maken is menselijk. Het is je vergeven!
 
Reactiescore
255
Nouja, doodzonde dat er hier weer enkelen van |D| hun grootheidswaanzin moeten aanwenden.

Zoals? Jammer dat je dingen roept maar ze vervolgens niet bijstaat met voorbeelden o.i.d.

Ach, merendeel van |D| stelt ook niet veel voor. Als je Change al als NAP moet pakken om cheshire uit de wind te houden :p.

Weeral een gewaagde conclusie, op basis van wat maak je die, 'IWillWin220287'?

Asteria*, zo objectief was je nieuwe bestseller nou ook weer niet he :p

Omdat? Andere .Pigs konden er wel ven genieten en vonden het juist wel vrij objectief.

Ook vind ik het nog vrij objectief geschreven, en dat maakt het zeker een leuk verhaal.
 

DeletedUser

Guest
geschreven wel. De plaatjes echter niet ;)
Iedereen weet dat Mark een eikel is :p. en AoD, hoezo voorbeelden? het forum staat er (zelfs hier) vol van. Gewoon teruglezen met die balk rechts op de pagina
@Robin, had dit forum al lang gevonden maar werd me gezegd dat ik dit ff moest lezen :p
 
Reactiescore
255
geschreven wel. De plaatjes echter niet ;)
Iedereen weet dat Mark een eikel is :p. en AoD, hoezo voorbeelden? het forum staat er (zelfs hier) vol van. Gewoon teruglezen met die balk rechts op de pagina
@Robin, had dit forum al lang gevonden maar werd me gezegd dat ik dit ff moest lezen :p

Nee, aangezien jij zulke conclusies trekt ga ik ervanuit dat jij binnen no time wat voorbeelden kan aanhalen. Ook waarom |D| grotendeels niks voor zou stellen, zoals jij wilt beweren. Het is dus niet aan mij om zulke dingen te gaan opzoeken, mochten dergelijke (serieuze) uitspraken er überhaupt zijn.

Spotprentjes heten niks voor niks spotprentjes. Wellicht eens opzoeken wat dat precies betekent, dan zal je vast wel begrijpen waarom die plaatjes niet objectief zijn.. Man man man. :D
 

DeletedUser

Guest
Zijn inderdaad spotprentjes maar moet je ook niet verkondigen dat die hele uiteenzetting objectief is :)
 

DeletedUser

Guest
Zoals? Jammer dat je dingen roept maar ze vervolgens niet bijstaat met voorbeelden o.i.d.



Weeral een gewaagde conclusie, op basis van wat maak je die, 'IWillWin220287'?



Omdat? Andere .Pigs konden er wel ven genieten en vonden het juist wel vrij objectief.


Die laatste 2 suggereren duidelijk van wel maar goed, het is het AF. Blijf ik van weg want discussies hier zijn eindeloos. Stukje ontbreekt nog maar wou niet mee in de quote
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan