DeletedUser
Guest
Verliezen tegen mij is niet de grootste schande
Walgelijk.
Walgelijk.
Maar waar.
En Sjaakmans is wederom degene die de opzegtermijn niet kan afwachten want die begint al met aanvallen terwijl de opzegtermijn 5 aug afloopt
ja zo kennen we onze ringo weer... schelden waarheden verdraaien en leugens verkopen. of was het nieuwe woordje hiervoor "luidop fantaseren"
trouwens jessey. ben ik nu echt de enige die het concept vooredelen en dan recappen met getimde aanvallen een seconde (ofzo) na de laatste edelclear snapt en toe kan passen ofzo? dat lijkt me toch wel sterk?
bij weinig def of gewoon geen zin om teveel def te verspelen ga je dus met 3 edels je dorp aanvallen zodat je toestemming naar 0 of minder zakt bij de eerste van de 4 edelclears van de vijand. de vijand valt vervolgens enkele keren zijn eigen clear aan in je dorp. waardoor een laatste ietswat verzwakte clear overblijft. die clear jij dan met edeltjes erachter (2stuks zodat je toestemming niet blijft hangen)
Misschien snap je nu al iets meer over het verdedigen op edelclears
Rustig man, je zet jezelf voor gek op zo stom internet spel
Jessert, stop nou met reageren je hebt je zegje gedaan.
Jij hebt fouten gemaakt en Pi ook.
Jij met je onderschatting en laksheid,
Pi had ook wel wat meer (uitgezonderd comatoes) kunnen helpen. net of jou andere stamleden via vv wel het ineens konden tegenhouden.
Omschrijven jullie nu jezelf, oh nee wacht, zodra jullie doorhebben dat jullie zulke discussies niet kunnen winnen omdat jullie geen feiten kunnen tonen, negeer je spelers en neemt ze hun forumrechten af
Hijs mad
??? ben jij ook aan het fantaseren ofzo?
Wauw, dat komt uit iemand's mond die met 30 graden dorpjes edelde van mij
Behoorlijk idd.
In die fantasie komen dingen als Aes, Ireq en Chairs voorbij
Fre is de beste speler op w36 hij heeft mij op skype niet gezegd dat ik dit hier moest posten
*kuch* slijmbal *kuch*
daar noem je net 2 spelers op die gestopt zijn en hun stam hebben laten vallen. Aes was liever bezig met zijn andere werelden dan hier iets uit te steken en op Ireq was er 1 speler die stopte wegens tijdsgebrek, dus de andere 4 co's hebben er dan ook maar de brui aan gegeven... Get your facts straight boy
daar noem je net 2 spelers op die gestopt zijn en hun stam hebben laten vallen. Aes was liever bezig met zijn andere werelden dan hier iets uit te steken en op Ireq was er 1 speler die stopte wegens tijdsgebrek, dus de andere 4 co's hebben er dan ook maar de brui aan gegeven... Get your facts straight boy
Jullie die waarheden verdraaien en leugens vertellen.
Dat was het onderwerp.
)
Heeft ie net nog maar eens bewezen met wat ie zegt over aest, dat van die waarheden verdraaien.