DeletedUser
Guest
Lol
toen ik weg ging was er niks aan de hand in de stam tables was al verslagen en n-s kon ook niks.
Er was ook meer dan genoeg def in de stam en de sfeer was uitstekend en er was volop activiteit.
Dan vraag ik me af wat heb je met de stam gedaan dat de sfeer zo klote was en uit elkaar gevallen is.
lol dus er stond overal 6 prev def dan is het zelfs schandalig dat je verloren hebt.
Die clears van mjnd lopen er geen 5 uur over waar was je eigen def die je achter de hand moet houden ???
met de looptijd van die clears had je makkelijk def kunnen schuiven het zijn namelijk ook geen 100 dorpen waar hij 20 clears op kan gooien.
heel tazoq en vvr stonden ook bij jou en ik neem aan dat zei niet de enige van de stam zijn die def bij je hadden staan dus hoeveel def zou er wel niet gestaan hebben zo'n 800 denk en dan durf jij te zeggen dat je niet blundert.
Die gasten van tables hebben je volop def aangeboden en jij maakt niet eens een stack lijstje waarom niet dat mag joost weten.
En waarom beschuldig je de stam van het niet vragen van een VV volgens mij ben jij degene die om VV moet vragen voor als je er niet bent of moet iedereen ruiken of je er wel of niet ben al maakt dat bij jou ook niet zoveel uit je verliest net zoveel als een account zonder spelers.
lol een nap voor 1 dag vandaar dat ik 2 dagen geleden inlogde en er een gedeeld forum was met N-S.
lol probeer je mij nu te verwijten dat ik gevlucht ben voor de oorlog
Zoals iedereen wist zou ik afwezig zijn omdat ik me huis ging opknappen week later heb ik zelfs nog tegen je gezegd dat ik voorlopig niet terug zou komen dat ik het erg druk had.
Dus hoe bedoel je verdwenen ???
Maar zoals je zelf al zei ben jij degene die is gaan rennen tijdens een massa.
En zoals ik al zei in het begin toen ik begon met klussen stond er gewoon een goede stam waar totaal niks aan de hand was.
Als jij gewoon je werk had gedaan inplaats van lopen te prutsen had er nu nog steeds een goede stam gestaan.
Ik ken jullie interne zaken niet maar 2 zaken kan ik wel beamen of rechtzetten
er was inderdaad eerst maar 1 dag een nap die ik met cembio had afgesproken, daarna zijn de gesprekken gevoerd door tazoq en mijn persoon en inderdaad is die nap niet echt van de grond gekomen doordat een paar mensen binnen PI-tables moeilijk bleven doen en steeds meer eisen gingen stellen.
ten tweede PI heeft alleen die ene dag nap een gedeelde forum gehad daarna was die gelijk weg
en ten derde jij hebt contact met Harm van tazoq vraag hem maar eens dat weet je dat bouwtijden halveren wellicht deffouten gemaakt heeft maar met alle zaken omtrent nap etc en moeilijk doen van leden binnen PI wel degelijk gelijk heeft, zelfs Harm is er mede door gestopt
Laatst bewerkt door een moderator: