.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Vraag Joris zelf dan?
Ik heb in de nacht bekend gemaakt dat ik stopte, en diezelfde dag maar dan in de avond sprak ik Joris pas weer, en in de nacht heb ik gezegt dat ik terug kwam.

[10-7-2014 02:03:02] Jessey: Ok, ik kan eventueel terug komen
[10-7-2014 02:03:08] Jessey: maar ik zonder me volledig af van de stam
[10-7-2014 02:03:29] Jessey: niemand hoeft dus te weten dat ik terug weer speel de komende tijd:p



Je blijft maar doorhameren op die deff, maar ik heb niks aan je deff gehad omdat ik toen niet eens (actief) deffde, de enige die hier een leugenachtig wezen is, dat ben jij.
Als je even leest vind ik het helemaal niet erg dat niemand zin heeft om te deffen als het 30 graden is, enkel is het daarintegen wel zeer laf om als ik terug kom te zien dat iedereen de schuld op mij schuift, terwijl verder niemand de vv gevraagd heeft.



Lees nou even jongen, de eerste 2dagen zijn er 3 dorpjes verloren gegaan, en Joris kwam veel later pas op het account.
Even wat feitjes:
Joris kwam op 8 Juli op het account.
[8-7-2014 16:29:12] Jessey: Hallo Joris | Nilmoni, ik wil u graag als contactpersoon toevoegen.

Enkel kwam de massa op de 30ste pas.

Clicky

Het account heeft dus van de 8-9 dagen maar 2dagen echt onder goed beheer gestaan, aangezien niemand de vv wilde en ik niet heel veel tijd meer had, en toen Joris er op kwam was het acc nog in een redelijke staat.

Het stond namelijk:

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 41
Kant 2: 25
Verschil: 16

16 dorpjes in de min, wil je me nu echt vertellen dat de ergste klap in die 8-9 dagen geweest is?:D
Jij bent lang niet wijs:D



Nee, als je even leest ben ik niet iemand die deff gaat trekken als jullie er zonder zouden zitten, daarbij -zoals je zag- ben ik de eerste dagen goed doorgekomen, enkel als mjnd dan met 20 extra clears per dorp komt, en ik vraag om shortrange deff van CoC, en dat krijg ik dan niet, tsja dan gaat er heel wat stuk ja, vind je het gek?:D



Sjonge jonge, lees de feitjes hierboven, zoals je daar ziet kan je zien dat ik niets uit mijn duim zuig, en dat jij dat in tegenstelling tot mij, dus wel doet:)




Na deze post vol met weerleggingen kan ik ook zeggen dat jij een van de grootste blaaskaken van w36 bent, helaas jongen je mengt je in iets waar je niets, maar dan ook niets vanaf weet;)



True, Lean en Yorin zouden in eerste instantie leider worden en ik zal een bij rolletje krijgen en soms wat helpen beslissen, enkel toen hun verdwenen kwam het op mij neer ja.

Enorme hoeveelheid lulkoek naar mijn weten en hoe je het wendt of keert je hebt gewoon keihard verlies gemaakt en je hoeft niet telkens excuses te verzinnen van wanneer je wel en niet actief hebt gedeffed en wanneer je wel en niet (en daarna weer wel) op BTH hebt gespeeld. Het blijft jou account en meestal als je weggaat laat je het tenminste fatsoenlijk achter.
 

DeletedUser71655

Guest
Enorme hoeveelheid lulkoek naar mijn weten en hoe je het wendt of keert je hebt gewoon keihard verlies gemaakt en je hoeft niet telkens excuses te verzinnen van wanneer je wel en niet actief hebt gedeffed en wanneer je wel en niet (en daarna weer wel) op BTH hebt gespeeld. Het blijft jou account en meestal als je weggaat laat je het tenminste fatsoenlijk achter.

Enorme hoeveelheid lulkoek?
Weet je uberhaupt waar het over gaat?:D
Ik weerleg al hun armoedige beschuldigingen, en het enige wat ze wel juist hebben, is dat ik gefaald heb op BTH, enkel het feit dat ze alles op mij schuiven, is vrij triest aangezien de stam ook geen enkele poot heeft uitgestoken om het acc te redden;)
Verder zijn het geen excuusjes, ik heb allang toegegeven dat ik gefaald heb, weeral iemand die niet alles heeft gelezen en zich komt bemoeien met iets waar die niks vanaf weet, lees nou toch eens jongen:)
 

DeletedUser16768

Guest
Beetje beleefdheid en onderling respect is niet teveel gevraagd neem ik aan?
Het is een spel. Ook al staan jullie tegenover elkaar, je kan nog steeds proberen enigszins normaal te reageren.

De discussie is verwijderd, volgende discussies zal er strenger opgetreden worden.
 

DeletedUser

Guest
Enorme hoeveelheid lulkoek?
Weet je uberhaupt waar het over gaat?:D
Ik weerleg al hun armoedige beschuldigingen, en het enige wat ze wel juist hebben, is dat ik gefaald heb op BTH, enkel het feit dat ze alles op mij schuiven, is vrij triest aangezien de stam ook geen enkele poot heeft uitgestoken om het acc te redden;)
Verder zijn het geen excuusjes, ik heb allang toegegeven dat ik gefaald heb, weeral iemand die niet alles heeft gelezen en zich komt bemoeien met iets waar die niks vanaf weet, lees nou toch eens jongen:)

Ik wil eigenlijk hier geen woorden meer aan vuil maken maar ach jongen jij leest ook over zinnen heen zeg en zoveel waren het er nog niet eens:p
Wat ik wel heb gelezen is dat je echt wel stamdef hebt gekregen dus als het accie jouw dierbaar was/is had je het nog makkelijk kunnen redden.
Verder kan je beter het woord 'armoedig' weglaten ivm respect . Verder hoop ik jou te zien als mijn volgende opponent dat zal ik zeer waarderen (kom maar op ren ander accie spelen, ik wil ook internen)
 

DeletedUser

Guest
Enorme hoeveelheid lulkoek?
Weet je uberhaupt waar het over gaat?:D
Ik weerleg al hun armoedige beschuldigingen, en het enige wat ze wel juist hebben, is dat ik gefaald heb op BTH, enkel het feit dat ze alles op mij schuiven, is vrij triest aangezien de stam ook geen enkele poot heeft uitgestoken om het acc te redden;)
Verder zijn het geen excuusjes, ik heb allang toegegeven dat ik gefaald heb, weeral iemand die niet alles heeft gelezen en zich komt bemoeien met iets waar die niks vanaf weet, lees nou toch eens jongen:)

Jessert hoe dan ook, je speelde niet als een stamspeler maar als een individualist. Op wereld 18 was je nog een redelijke goede stamspeler, op wereld 34 al een stuk minder maar de laksheid die er van jou afstraalt verbloemt weinig.
Je bent geen stamspeler, je bent een speler die voor de eer speelt.
Ga je daar nu eens mee op je bek dan is je eer gekrenkt en krijgt iedereen de schuld.

Ga vooraf niet lopen roepen en blaten en zonder stacks spelen omdat je het wel kon. Tot nu toe ben ik op TW 2/3 spelers tegengekomen die het zonder stacks tegen mij hebben uitgehouden of dat zouden kunnen. Rest werd weggespeeld en onder dat laatste val jij ook onder.
Weet je direct waar je staat.

Ik wil eigenlijk hier geen woorden meer aan vuil maken maar ach jongen jij leest ook over zinnen heen zeg en zoveel waren het er nog niet eens:p
Wat ik wel heb gelezen is dat je echt wel stamdef hebt gekregen dus als het accie jouw dierbaar was/is had je het nog makkelijk kunnen redden.
Verder kan je beter het woord 'armoedig' weglaten ivm respect . Verder hoop ik jou te zien als mijn volgende opponent dat zal ik zeer waarderen (kom maar op ren ander accie spelen, ik wil ook internen)

Mwa acc viel te redden, stamdef stond er pas toen we er al overheen waren gesprongen over de stacklinie, als hij dat wou redden zou hij weer een pak def moeten aanvragen (of het voorlopig met short def moest stacken wat dus niet kon).
Beste voor bth zou imo een nieuwe defwall neerzetten en een heel stuk opgeven, dan verlies je wel een 100 tal dorpen maar zou je later vanuit de nieuwe linie terug kunnen slaan.

en speciaal voor sjaakmans ik heb COC (T...) net gesproken op skype en haar aangeboden via mijn wachtwoord op skype zelf heel het gesprek terug te lezen dan kan ze zelf zien wat je gezegd heb en ik niet degene ben die delen weg gelaten of vervalst heeft.

Niemand heeft Interesse
 

DeletedUser71655

Guest
Ik wil eigenlijk hier geen woorden meer aan vuil maken maar ach jongen jij leest ook over zinnen heen zeg en zoveel waren het er nog niet eens:p
Wat ik wel heb gelezen is dat je echt wel stamdef hebt gekregen dus als het accie jouw dierbaar was/is had je het nog makkelijk kunnen redden.
Verder kan je beter het woord 'armoedig' weglaten ivm respect . Verder hoop ik jou te zien als mijn volgende opponent dat zal ik zeer waarderen (kom maar op ren ander accie spelen, ik wil ook internen)

Ik had het nog kunnen redden ja, maar de vraag is wil ik een acc redden die in een stam zit die ook niks doet?
Dat gaf voor mij de doorslag hoor;)
Pi was grotendeels egoistisch, dat is meermaals in de leiding besproken en bedacht hoe we dat konden aanpakken, enkel elke oplossing die we hadden, werd weer afgekraakt, dat ze dan ook nog eens niet vv'en etc etc, nee dan heb ik geen zin om een acc te redden;)

Jessert hoe dan ook, je speelde niet als een stamspeler maar als een individualist. Op wereld 18 was je nog een redelijke goede stamspeler, op wereld 34 al een stuk minder maar de laksheid die er van jou afstraalt verbloemt weinig.
Je bent geen stamspeler, je bent een speler die voor de eer speelt.
Ga je daar nu eens mee op je bek dan is je eer gekrenkt en krijgt iedereen de schuld.

Ik speelde niet als een stamspeler?
Je gaat in je eerste zin al helemaal de mist in, dus please kom eens met dingen waar je iets vanaf weet.

Sjonge jonge, je blijft terug komen op w34 hé?
Ik heb op w34 nooit serieus gespeeld, wat ik nu al een aantal keer heb gezegt trouwens, ik kwam enkel soms wat invallen en soms wat met Daan bashen op een tegenstander, verder doe ik daar zeer weinig.
En weet je waarom ik daar niet actief speelde?
Omdat een of andere arrogante gast even dacht de leiding in zijn eentje op te pakken en de stam wel even goed zal laten staan, en toen je daarmee op je bek ging ging je maar snel rennen, en dan heb jij het over mij? kom op zeg:D

Ga vooraf niet lopen roepen en blaten en zonder stacks spelen omdat je het wel kon. Tot nu toe ben ik op TW 2/3 spelers tegengekomen die het zonder stacks tegen mij hebben uitgehouden of dat zouden kunnen. Rest werd weggespeeld en onder dat laatste val jij ook onder.
Weet je direct waar je staat.

Oh god, meneer gaat weer arrogant doen, ik heb nooit gezegt zonder stacks te kunnen spelen, dat stond BTH ook niet, enkel stond het niet erg hard gestacked nee, maar ik wist dat ik dat wel aan kon(met goeie stamgenoten dan) het stond ook allemaal goed, totdat MJND het leuk vond om 20 clears per dorp te gooien, en dat konden mijn stacks niet aan, dus had ik shortdeff nodig, dat kreeg ik niet, en tsja dan kan ik er verder ook weinig aan doen.


Mwa acc viel te redden, stamdef stond er pas toen we er al overheen waren gesprongen over de stacklinie, als hij dat wou redden zou hij weer een pak def moeten aanvragen (of het voorlopig met short def moest stacken wat dus niet kon).
Beste voor bth zou imo een nieuwe defwall neerzetten en een heel stuk opgeven, dan verlies je wel een 100 tal dorpen maar zou je later vanuit de nieuwe linie terug kunnen slaan.

Uhu, maar dan blijft het feit dat ik met dezelfde stamgenoten moest blijven spelen, iets waar ik(en meerdere die nu gestopt zijn) geen zin in hadden;)

Niemand heeft Interesse[/QUOTE]
 

DeletedUser

Guest
Sjonge jonge, je blijft terug komen op w34 hé?
Ik heb op w34 nooit serieus gespeeld, wat ik nu al een aantal keer heb gezegt trouwens, ik kwam enkel soms wat invallen en soms wat met Daan bashen op een tegenstander, verder doe ik daar zeer weinig.
En weet je waarom ik daar niet actief speelde?
Omdat een of andere arrogante gast even dacht de leiding in zijn eentje op te pakken en de stam wel even goed zal laten staan, en toen je daarmee op je bek ging ging je maar snel rennen, en dan heb jij het over mij? kom op zeg:D

Ik kan beamen dat je geen klap doet inderdaad :D:cool:
 

DeletedUser

Guest
Oh god, meneer gaat weer arrogant doen, ik heb nooit gezegt zonder stacks te kunnen spelen, dat stond BTH ook niet, enkel stond het niet erg hard gestacked nee, maar ik wist dat ik dat wel aan kon(met goeie stamgenoten dan) het stond ook allemaal goed, totdat MJND het leuk vond om 20 clears per dorp te gooien, en dat konden mijn stacks niet aan, dus had ik shortdeff nodig, dat kreeg ik niet, en tsja dan kan ik er verder ook weinig aan doen.

Kortom, Rik heeft jou van deze wereld gespeeld. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan er nu te weinig def staan.
Tables was gejoint en met n-s was een nap.
Dan zou het front met |D| 20 dik kunnen staan.

Snap dus niet waarom je het grotendeels met eigen def wil doen jessey.
Want je hebt blijkbaar ook een enorme blunder gemaakt door niet naar de massa te kijken en zien dat er nog spelers moeten sturen.
Je had je eigen def achterwege moeten houden om snel bij te kunnen stacken als het nodig zou zijn.
Dan hadden die 20 clears per dorp een lachertje geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Hoe kan er nu te weinig def staan.
Tables was gejoint en met n-s was een nap.
Dan zou het front met |D| 20 dik kunnen staan.

Snap dus niet waarom je het grotendeels met eigen def wil doen jessey.
Want je hebt blijkbaar ook een enorme blunder gemaakt door niet naar de massa te kijken en zien dat er nog spelers moeten sturen.
Je had je eigen def achterwege moeten houden om snel bij te kunnen stacken als het nodig zou zijn.
Dan hadden die 20 clears per dorp een lachertje geweest.

eindelijk iemand die wel nadenkt.
 

DeletedUser1206

Guest
Hoe kan er nu te weinig def staan.
Tables was gejoint en met n-s was een nap.
Dan zou het front met |D| 20 dik kunnen staan.

Snap dus niet waarom je het grotendeels met eigen def wil doen jessey.
Want je hebt blijkbaar ook een enorme blunder gemaakt door niet naar de massa te kijken en zien dat er nog spelers moeten sturen.
Je had je eigen def achterwege moeten houden om snel bij te kunnen stacken als het nodig zou zijn.
Dan hadden die 20 clears per dorp een lachertje geweest.

Haha stond het ook. Elk dorp dat D pakte stond al 5 def in en kwam nog 8 def op binnenlopen. Zegt borno zelf. Maar onze jessey blijft andere blamen ipv de schuld als een man op zichzelf te nemen en is te stoppen met dat kattengejank.

Gelukkig ziet iedereen het wel behalve hij xd.
 

DeletedUser71655

Guest
Hoe kan er nu te weinig def staan.
Tables was gejoint en met n-s was een nap.
Dan zou het front met |D| 20 dik kunnen staan.

Snap dus niet waarom je het grotendeels met eigen def wil doen jessey.
Want je hebt blijkbaar ook een enorme blunder gemaakt door niet naar de massa te kijken en zien dat er nog spelers moeten sturen.
Je had je eigen def achterwege moeten houden om snel bij te kunnen stacken als het nodig zou zijn.
Dan hadden die 20 clears per dorp een lachertje geweest.

Ramon, please ofwel houd je je stil, ofwel laat je je bijpraten...

Tables was namelijk NIET gejoint
Bewijsje

De massa kwam begon op de 30ste, en hun joinden pas de 5de, dus nee de deff was er niet.
En nee, met N-S was geen NAP, de NAP is pas ter sprake gekomen nadat de Tables leden gejoined waren, en idd toen was er voor 1dag een NAP, en toen werd die weer opgeheven omdat sommigen weer moeilijk deden.

En nee ik heb geen blunder gemaakt, want mjnd liep op demarkie, en die 20 clears per dorp kwamen pas bij wave 2, een dag of 3-4 later toen alles nog vrij goed stond.

Aub allemaal, lees even, of denk even logisch na, ik word er zo langzamerhand een beetje moe van om alles 20x uit te leggen.
Daarbij Ramon, wie was al vóórdat de oorlog begon verdwenen? Juist ja, JIJ, geen wonder dat |D| het ook al zo typisch vonden:rolleyes:

eindelijk iemand die wel nadenkt.

Nee, alwéér iemand die als een kip zonder kop loopt te posten:D

Haha stond het ook. Elk dorp dat D pakte stond al 5 def in en kwam nog 8 def op binnenlopen. Zegt borno zelf. Maar onze jessey blijft andere blamen ipv de schuld als een man op zichzelf te nemen en is te stoppen met dat kattengejank.

Gelukkig ziet iedereen het wel behalve hij xd.

Nee dat stond het niet Jittert, er stonden overal 6deffjes prev stack, enkel als er overal al wat clears op zijn geweest en er komen dan nog eens 20 clears erbij op, en je stamgenoot wilt geen deff geven, ja dan is het snel gedaan hé:D
Borno mag zeggen wat die wil, ik weet dat er 6deff prev deff stond de eerste dagen, en hun weten dat zelf ook, dus ofwel lieg jij hier(alweer,net zoals je iets wegliet bij die screen:eek:) ofwel zit Borno uit z,n duim te zuigen:D

Zoals ik al zeg, ik heb allang toegegeven dat ik gefaald ben, enkel is het zeer zeker niet enkel mijn schuld, want niemand, maar dan ook niemand heeft het acc proberen te redden, er is niet eens om een vv gevraagd toen ik al weg was:D

PS: Jitter, ben je nu eindelijk blij dat ze eens met jou tegen mij gaan, ipv tegen jou?:D
Helaas, ik zie morgen wel weer wie er nog meer onzin uitkraamt:D
 

DeletedUser

Guest
Ramon, please ofwel houd je je stil, ofwel laat je je bijpraten...

Tables was namelijk NIET gejoint
Bewijsje

De massa kwam begon op de 30ste, en hun joinden pas de 5de, dus nee de deff was er niet.
En nee, met N-S was geen NAP, de NAP is pas ter sprake gekomen nadat de Tables leden gejoined waren, en idd toen was er voor 1dag een NAP, en toen werd die weer opgeheven omdat sommigen weer moeilijk deden.

En nee ik heb geen blunder gemaakt, want mjnd liep op demarkie, en die 20 clears per dorp kwamen pas bij wave 2, een dag of 3-4 later toen alles nog vrij goed stond.

Aub allemaal, lees even, of denk even logisch na, ik word er zo langzamerhand een beetje moe van om alles 20x uit te leggen.
Daarbij Ramon, wie was al vóórdat de oorlog begon verdwenen? Juist ja, JIJ, geen wonder dat |D| het ook al zo typisch vonden:rolleyes:



Nee, alwéér iemand die als een kip zonder kop loopt te posten:D



Nee dat stond het niet Jittert, er stonden overal 6deffjes prev stack, enkel als er overal al wat clears op zijn geweest en er komen dan nog eens 20 clears erbij op, en je stamgenoot wilt geen deff geven, ja dan is het snel gedaan hé:D
Borno mag zeggen wat die wil, ik weet dat er 6deff prev deff stond de eerste dagen, en hun weten dat zelf ook, dus ofwel lieg jij hier(alweer,net zoals je iets wegliet bij die screen:eek:) ofwel zit Borno uit z,n duim te zuigen:D

Zoals ik al zeg, ik heb allang toegegeven dat ik gefaald ben, enkel is het zeer zeker niet enkel mijn schuld, want niemand, maar dan ook niemand heeft het acc proberen te redden, er is niet eens om een vv gevraagd toen ik al weg was:D

PS: Jitter, ben je nu eindelijk blij dat ze eens met jou tegen mij gaan, ipv tegen jou?:D
Helaas, ik zie morgen wel weer wie er nog meer onzin uitkraamt:D

Lol
toen ik weg ging was er niks aan de hand in de stam tables was al verslagen en n-s kon ook niks.
Er was ook meer dan genoeg def in de stam en de sfeer was uitstekend en er was volop activiteit.
Dan vraag ik me af wat heb je met de stam gedaan dat de sfeer zo klote was en uit elkaar gevallen is.

lol dus er stond overal 6 prev def dan is het zelfs schandalig dat je verloren hebt.
Die clears van mjnd lopen er geen 5 uur over waar was je eigen def die je achter de hand moet houden ???
met de looptijd van die clears had je makkelijk def kunnen schuiven het zijn namelijk ook geen 100 dorpen waar hij 20 clears op kan gooien.
heel tazoq en vvr stonden ook bij jou en ik neem aan dat zei niet de enige van de stam zijn die def bij je hadden staan dus hoeveel def zou er wel niet gestaan hebben zo'n 800 denk en dan durf jij te zeggen dat je niet blundert.

Die gasten van tables hebben je volop def aangeboden en jij maakt niet eens een stack lijstje waarom niet dat mag joost weten.
En waarom beschuldig je de stam van het niet vragen van een VV volgens mij ben jij degene die om VV moet vragen voor als je er niet bent of moet iedereen ruiken of je er wel of niet ben al maakt dat bij jou ook niet zoveel uit je verliest net zoveel als een account zonder spelers.

lol een nap voor 1 dag vandaar dat ik 2 dagen geleden inlogde en er een gedeeld forum was met N-S.

lol probeer je mij nu te verwijten dat ik gevlucht ben voor de oorlog :p
Zoals iedereen wist zou ik afwezig zijn omdat ik me huis ging opknappen week later heb ik zelfs nog tegen je gezegd dat ik voorlopig niet terug zou komen dat ik het erg druk had.
Dus hoe bedoel je verdwenen ???
Maar zoals je zelf al zei ben jij degene die is gaan rennen tijdens een massa.
En zoals ik al zei in het begin toen ik begon met klussen stond er gewoon een goede stam waar totaal niks aan de hand was.
Als jij gewoon je werk had gedaan inplaats van lopen te prutsen had er nu nog steeds een goede stam gestaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72441

Guest
+1 voor conquerking en verbazingwekkend ook voor DPV (dan toch eindelijk eens eens met jou)

En voor jessey (behindthescenes) :

Ik ga me echt niet blijven herhalen hoeveel def ik persoonlijk al naar je heb gestuurd. dat zowel monique van comatoes als ikzelf je beide een extra co hebben gegeven (goede def spelers hoor. ik heb ze al in actie gezien). verder hebben we even de vv gedraaid toen joris er even tussenuit wou. Maar inderdaad joost mag het weten waarom je geen stacklijstjes door hebt gegeven. Want iedereen weet dat je excuus van al dan niet nap met n-s een belachelijk excuus is die nergens op slaat. De onderhandelingen met de tables spelers waren al een kleine 1-2 weken rond voor ons toetreden? jij als leiding van .pi moet dat toch geweten hebben? zal ik je geheugen opfrissen? 3de weekend van juni waren er onderhandelingen. tegen ten laatste dinsdag was er een akkoord.

En als je zo goed was hé? waarom had je dan niks van troepen meer aan je front? nog nooit gehoord van dodgen? of is ODD geilen meer je ding? als je 3 clears op je dorp krijgt. en er staat bvb 1 dorp aan stamdef in. en 1 dorp eigen def. dan ga je niet blocken. hoogstens met de stamdef, maar je eigen def ga je dodgen zodat je mobiel blijft aan je front. Of moeten we je nu echt alle basics gaan uitleggen van dit spelletje? Anders kan ik je verwijzen naar de wiki of enkele hints and tricks van voormalig opus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1206

Guest
het mooiste is nog dat ie het ons kwalijk neemt dat wij niet om zijn vv GEVRAAGD hebben :eek:

We moesten ook al zelf om deflijsten vragen dus we hadden het in principe wel moeten zien aankomen:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan