.Pigs for |D|inner

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1863

Guest
Mooi geschreven topic als begin van deze oorlog.

Laat de beste winnen!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Geweldige post! Leest soepel en lekker, complimenten dunzak! :)

Dit stukje komt me overigens wel erg bekend voor: Hij noemt mij altijd Dunzak, omdat ik hem altijd Dikzak noem. “Ik vind het maar niks, al die mensen die ik niet ken”, zei hij. “Stel je niet zo aan Dikzak. Je leert ze wel onderweg kennen en zo niet sla je ze op hun bakkes als ze zich niet gedragen”. Hij moest hierom lachen en leek voor een tijdje al wat geruster te zijn.. :Embarrassment:

Verder wens ik de .Pigs + aanhang succes en laten we er een mooie strijd van maken!

Waar zou dat toch van komen he dikzak. :D

Mooi stukje, dat je de tijd ervoor hebt zeg.

Succes aan beide kanten!

Ben ik denk ik een goeie 4 uur toch wel mee bezig geweest, misschien ietsje langer.

Altijd leuk om te zien dat CbC weer eens uitpakt met een oorlogs topic, blijft altijd leuk.
Ook vind ik het nog vrij objectief geschreven, en dat maakt het zeker een leuk verhaal.

Verder wel een aantal foutjes, bij mijn smoezenboek zet je 2x dezelfde:mad: en je vergeet het feit dat jullie 'aspergeplukker' (zoals Jitter het noemt:D) diezelfde smoes ook gebruikt:D

Hahaha ja, jij hebt ze al vaker gezien. :D En de fout in het smoezenboek is niet door mij gemaakt maar ik weet ook niet of hij per ongeluk gemaakt is door de maker.

Mooi verhaal al heb ik niet alles gelezen want is gewoon teveel , ik snap alleen de argwaan niet van D richting NS

Ik dacht dat jij toch wel beter wist dat wij niks met pI hebben en ook nooit zullen krijgen

Zal paar zaken proberen toe te lichten

1: grote verlies van tables komt door hun interne ruzies waardoor mensen stopten in tables

2:minder verliezen bij NS omdat we met PI kleiner front hebben dan tables en die dus beter konden deffen

3:eek:prukken van NS richting D was puur tegen leden zoals 666sacerfice etc voordat jullie al die dorpen in handen zouden krijgen

4:wel gek dat je ons beschuldigd van samenwerken met PI terwijl jullie juist willen dat we met jullie meevechten tegen PI, geen goede start van onze gesprekken.

5:2e reden van richting D edelen ligt in feit vanwege edelbeperking ivm nap met tables dus kunnen we alleen die kant op

6: 1 ding moet men nooit doen, mij en mijn stam beschuldigen van achterbaks gedrag dus wie weet dat ik nu vanzelf wel de kant van PI ga kiezen als je dat toch al denkt
succes aan beiden maar iets meer aan D

#1. Bekend.
#2. Het is wel een heel groot verschil, niet?
#3. En daarom recruiteer je ze maar? Nu verlies je die dorpen. Niet bepaald goed voor de stats denk ik zo.
#4. Uuh? Que?
#5. Tja, is het dan een goeie NAP geweest?
#6. Eigen schuld.
 

DeletedUser49260

Guest
We vergeten een stab op Dei van ons aspergetje. En het backtimen was op een NAP en niet op een BG ;) En zo zijn er nog wel een paar dingen die verdraaid of vergeten zijn. maar goed zo kennen we D he. Vertellen alleen wat hun uitkomen en laten het doen lijken alsof ze heilige boontjes zijn ;)

Tjonge jonge , jou antwoorden zijn zoals je foto's . Het trekt helemaal op niets .;)
 

DeletedUser

Guest
We vergeten een stab op Dei van ons aspergetje. En het backtimen was op een NAP en niet op een BG ;) En zo zijn er nog wel een paar dingen die verdraaid of vergeten zijn. maar goed zo kennen we D he. Vertellen alleen wat hun uitkomen en laten het doen lijken alsof ze heilige boontjes zijn ;)

c91e664b4b.png


Even weerleggend op Dei!, staat nog een stukje erboven, maar dat kun je zelf wel gaan nalezen.
 
Reactiescore
86
Jordi, is het nou niet zonde van je tijd om zo'n oorlogsverklaring te schrijven voor een stam waar Ramona aan de leiding staat
emoticon-00140-rofl.gif
 

DeletedUser

Guest
Mooi verhaal al heb ik niet alles gelezen want is gewoon teveel , ik snap alleen de argwaan niet van D richting NS

Ik dacht dat jij toch wel beter wist dat wij niks met pI hebben en ook nooit zullen krijgen

Zal paar zaken proberen toe te lichten

1: grote verlies van tables komt door hun interne ruzies waardoor mensen stopten in tables

2:minder verliezen bij NS omdat we met PI kleiner front hebben dan tables en die dus beter konden deffen

3:eek:prukken van NS richting D was puur tegen leden zoals 666sacerfice etc voordat jullie al die dorpen in handen zouden krijgen

4:wel gek dat je ons beschuldigd van samenwerken met PI terwijl jullie juist willen dat we met jullie meevechten tegen PI, geen goede start van onze gesprekken.

5:2e reden van richting D edelen ligt in feit vanwege edelbeperking ivm nap met tables dus kunnen we alleen die kant op

6: 1 ding moet men nooit doen, mij en mijn stam beschuldigen van achterbaks gedrag dus wie weet dat ik nu vanzelf wel de kant van PI ga kiezen als je dat toch al denkt
succes aan beiden maar iets meer aan D

lekker ringo, zet die noobleider van ons maar lekker op zn nummer
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk om te lezen, zo wil ik mijn ochtend wel vaker beginnen ^^

Veel geluk aan beide stammen toegewenst mogen het een leuke en wat langere oorlog worden:rolleyes:.

Michael
 

DeletedUser69813

Guest
Hele mooie, uitgebreide beginposts, en ook zeker goed uitgedachte spotprenten e.d. :p
Echter was het voor mij wel te lang om allemaal te lezen :$ (dus ik beperkte me vooral tot het bekijken van de plaatjes)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Super mooi gedaan Jordi ben trots op je:D

Leest lekker hoor en ook leuk:p
 

DeletedUser

Guest
Succes aan .Pi en natuurlijk een grote groepshug aan |D|, Eindelijk een knal-bash-boem topic waar we los kunnen gaan!
 

DeletedUser71152

Guest
Damn deze post zo hoor je nou een topic te openen damn met veel plezier gelezen van begin tot eind :) ik wens beide stammen heel veel succes en mogen de beste winnen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan