.Pi VS Tables & N-S

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
1: Ik ben nog steeds leider van NS

2: wat ik op w18 gedaan heb was niet netjes maar was reactie op de 5 backstabacties die jij met je stam icebreakers gedaan had, jullie hadden paar accounten leeg gezet en ik als reactie dus ook 1

3: Tables had ons nodig hier op w36 en dan gaan ze achter onze rug om eerst solliciteren bij =PM= en toen dat faalde gingen ze bij PI huilen en daar zijn ze welkom want daar zijn ze gek op backstabbers

4: Toen ik er vorige week al naar vroeg werd alles ontkend want z waren bezig met een backstabactie eerst interns alles kicken wat niet meekon en die te internen, daarna eerst alle fronten met NS deffen en dan willen ze overstappen, sterker nog ze willen niet eens de opzegtermijn afwachten die afgesproken is

5: het is al de zoveelste keer dat de zogenaamde top spelers van tables hun leden in de steek laten en voor eigen vlucht kiezen, Ordo-Under-Tables-

je mag blij zijn dat wij in NS wel eerlijk willen strijden anders liepen de clears al

Lol. Zo ken ik er nog een paar hoor. Nu ga je zeker zeggen dat Break daarmee begonnen is? Vind ik een goeie hoor.. Ik zal het topic van alle acties van agonoize maar niet ophalen? Dan gaan we eens even datums vergelijken. :D
 

DeletedUser

Guest
Ringo nieuwe leider van |d| weg met jordi en fre en die andere noobs
 

DeletedUser

Guest
Lol. Zo ken ik er nog een paar hoor. Nu ga je zeker zeggen dat Break daarmee begonnen is? Vind ik een goeie hoor.. Ik zal het topic van alle acties van agonoize maar niet ophalen? Dan gaan we eens even datums vergelijken. :D

CbC grootste stabber van W18, stopte na een aanval op zijn account en liet zijn stam stikken.
 

DeletedUser

Guest
En hij kan niet eens spellen met zn datums sjongejonge duidelijk geen latinist.. En dat is dan onze leider.. Ik weet zeker dat king ringo gewoon data zou schrijven
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Datums is gewoon correct Nederlands hoor. :D
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Lol. Zo ken ik er nog een paar hoor. Nu ga je zeker zeggen dat Break daarmee begonnen is? Vind ik een goeie hoor.. Ik zal het topic van alle acties van agonoize maar niet ophalen? Dan gaan we eens even datums vergelijken. :D

we hebben het hier niet over aganoize maar over jouw beschuldiging richting mij

Op w18 heeft bloemkool4live en aantal anderen van break een aantal frontaccounten van ons bemachtigd en die leegegzet zodat jullie die konden internen, sterker nog de clears gooide jullie nog op ons ook

Toen kreeg ik een w.w. van 1 van jullie accounten die helemaal safe lag
ondanks dat het tegen mijn principes in was heb ik toen uit wraak alleen zijn clears op 200 uur naar bb dorpen gestuurd als def dus ik heb ze niet op break gegooid en aangezien account veilig lag hebben jullie er ook niks aan verloren. Dat is nu het verschil

Maar dit is w36 en hier heeft niemand mij op smerig spel kunnen betrappen en ook niet op andere werelden

PI heeft al diverse backstabs uitgehaald hier op w36 maar ja dat zijn dan ook dezelfde mensen als w18 van break die randgroepjongeren uit PI zouden een keer in siberie opgesloten moeten worden in een werkkamp dan leren ze een beetje normen en waarden :D Verder wil ik graag leider van D worden dus zal NS fuseren met D om toch weer mijn naam van massastam hoog te kunnen houden maar ja dat wist Pi natuurlijk al dat D en NS gingen fuseren:D

Datums is gewoon correct Nederlands hoor. :D

Een datum is een laatst bekende positie van een onderzeeboot tenminste bij de Marine wel:D
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

we hebben het hier niet over aganoize maar over jouw beschuldiging richting mij

Op w18 heeft bloemkool4live en aantal anderen van break een aantal frontaccounten van ons bemachtigd en die leegegzet zodat jullie die konden internen, sterker nog de clears gooide jullie nog op ons ook

Toen kreeg ik een w.w. van 1 van jullie accounten die helemaal safe lag
ondanks dat het tegen mijn principes in was heb ik toen uit wraak alleen zijn clears op 200 uur naar bb dorpen gestuurd als def dus ik heb ze niet op break gegooid en aangezien account veilig lag hebben jullie er ook niks aan verloren. Dat is nu het verschil

Maar dit is w36 en hier heeft niemand mij op smerig spel kunnen betrappen en ook niet op andere werelden

PI heeft al diverse backstabs uitgehaald hier op w36 maar ja dat zijn dan ook dezelfde mensen als w18 van break die randgroepjongeren uit PI zouden een keer in siberie opgesloten moeten worden in een werkkamp dan leren ze een beetje normen en waarden :D Verder wil ik graag leider van D worden dus zal NS fuseren met D om toch weer mijn naam van massastam hoog te kunnen houden maar ja dat wist Pi natuurlijk al dat D en NS gingen fuseren:D



Een datum is een laatst bekende positie van een onderzeeboot tenminste bij de Marine wel:D

Leuk maar die acties van equi waren al van tijden ervoor.
 
Bovenaan