.Pi VS Tables & N-S

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

En dat is nog een zwaar understatement.

83375c68be.png

Hmm,
Verslagen Tegenstanders als Aanvaller
26 warpapa [.Pi] 15,71 Mil.
27 zodoenwedat [=PM=] 15,58 Mil.
28 Bullas in Actione [|D|] 14,98 Mil.
29 Stelvio [Tables] 14,67 Mil.
30 Asteria* [|D|] 14,41 Mil.
31 ShakeDatAss [=PM=] 13,61 Mil.
32 bravehart1969 [N-S] 13,49 Mil.
33 PrincessMileyCyrus [Tables] 13,33 Mil.
34 ComaToes [Tables] 13,17 Mil.


Ranglijst speler :
8 Asteria* |D| 4.582.244 461 9940
34 PrincessMileyCyrus Tables 2.789.994 283 9859

Volgens mij is de verhouding ranglijst en ODA toch echt een stukje hoger bij mij als bij jou :p

en niet alleen N-S. Ook binnen tables hebben ze hier een handje van, vooral van de leider van tables heel zwak allemaal.

princessmileycyrus:

Sir Bedivire op 09.06. om 22:59 uur
ik vertrouw het zo allemaal niet dat ik mijn account moet opgeven en dat ik op het jouwe dan meespeel.. en ik ben vrij ervaren, nu niet dat ik een top top speler ben maar ik kan er wel een stukje van geloof me. het is niet dat ik geen edeltrein snel kon versturen dat ik onervaren ben (btw ook ik werk met scripts ;))

PrincessMileyCyrus op 09.06. om 22:56 uur
Kijk zit zo, ik neem aan dat je niet heel ervaren bent in dit spel. Dit is geen probleem, wil het je graag leren. Het is mijn bedoeling om je dorpen daar over te nemen om zo een front met Radium te maken. Om daar sterk te staan heb k daar je dorpen nodig.

Dus pluspunten :

Je zit in een topstam
Je komt het spel goed te leren
Je speelt op een top 40 acc wat nog harder gaat groeien

Nadelen:
Je verliest je eigen acc

Sir Bedivire op 09.06. om 22:54 uur
maar je bent me vijandig gezint? want anders val je me niet aan en waarom eigenlijk?

PrincessMileyCyrus op 09.06. om 22:53 uur
ik ga stoppen met aanvallen.

Sir Bedivire op 09.06. om 22:52 uur
ik speel wel degelijk hoor.. wilt dat nu zeggen dat je gaat stoppen met aanvallen of wil je doorgaan?

PrincessMileyCyrus op 09.06. om 22:50 uur
srry ik dacht dat je niet meer speelde man. Je antwoorde hele dag niet op pm.

Sir Bedivire op 09.06. om 22:49 uur
is dat een truukje om mijn dorpjes op een simpele manier over te nemen? anders zou je me niet aanvallen..

PrincessMileyCyrus op 09.06. om 18:12 uur
joo,

Zin om op mijn acc te komen spelen en dat ik je dorpen daaronder overneem ? Kom jij op een goed account te spelen in een goede stam en dan ik daar mooi een goed cluster vormen :)

Is dat de manier waarop beide stammen een oorlog willen winnen?

Ik bied je enkel een intern aan, wat is hier verkeerd aan als ik mag vragen. Je ligt op een behoorlijke afstand, bovendien vind ik het een rare actie van jou om dit op het Af te zetten terwijl wij gewoon een goede band hadden in mijn opinie
op een eerlijke strijd ;) dat is het spel eh :)
PrincessMileyCyrus op 09.06. om 23:31 uur
Yep. Op een eerlijke strijd :)
Sir Bedivire op 09.06. om 23:26 uur
nu wordt tw pas interessant ze ;) suc6 man
PrincessMileyCyrus op 09.06. om 23:14 uur
veel suc6 man :). Jammer dat het zo moet haha.
Sir Bedivire op 09.06. om 23:10 uur
ik denk dat je het antwoord al weet, we zullen wel zien of ik hier toekomst heb maar ik ga me zeker niet de les laten spellen en dan al helemaal niet op zo een manier. mvg sir
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Re: .Pi VS Tables & N-S

Hmm,
Verslagen Tegenstanders als Aanvaller
26 warpapa [.Pi] 15,71 Mil.
27 zodoenwedat [=PM=] 15,58 Mil.
28 Bullas in Actione [|D|] 14,98 Mil.
29 Stelvio [Tables] 14,67 Mil.
30 Asteria* [|D|] 14,41 Mil.
31 ShakeDatAss [=PM=] 13,61 Mil.
32 bravehart1969 [N-S] 13,49 Mil.
33 PrincessMileyCyrus [Tables] 13,33 Mil.
34 ComaToes [Tables] 13,17 Mil.

Dat mijn ODA wat aan de lage kant is is bekend. Mijn laatste target had bij de eerste 150 aanvallen meteen al VV afgegeven, target ervoor zette alle troepen in één dorp en ga zo maar door. :)

Desalniettemin ging het onderwerp over |D| in het algemeen en ging ik daarover door: jij maakt het nu persoonlijk. Dat is geen geschikte weerlegging voor het punt dat wij aanhaalden.
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

spijtig dat die boodschap nog niet bij jullie wil landen :p

slim is de halve wereld rekruteren, snap dat dan :D

Dat mijn ODA wat aan de lage kant is is bekend. Mijn laatste target had bij de eerste 150 aanvallen meteen al VV afgegeven, target ervoor zette alle troepen in één dorp en ga zo maar door. :)

Desalniettemin ging het onderwerp over |D| in het algemeen en ging ik daarover door: jij maakt het nu persoonlijk. Dat is geen geschikte weerlegging voor het punt dat wij aanhaalden.

Dat |D| koning van het bashen zijn op deze wereld is zeker bekend. Maar vind internen er ook gewoon bijhoren. Het is altijd minder als het gebeurd en lost vaak niks op, maar als je directe buur er gewoon mee stopt, niet zijn ww geeft voor co's en hij je gewoon zijn dorpen aanbied kun je dit moeilijk afwijzen :)
 

DeletedUser65875

Guest
spijtig dat die boodschap nog niet bij jullie wil landen :p

Ik heb die boodschap al lang begrepen. Maar waarom kwamen er dan 3 |D| leden polsen voor een NAP met hun (niet met de stam) ... Precies denkt niet iedereen in je stam dezelfde mening. Dit had uiteraard een verborgen agenda, is toch ook zwak denk ik dan hé?

Indien je enige vorm van negatieve opmerking tevens de andere maakt moet je eerst eens zorgen dat je zelf 'perfect' bent. Verder hoeft hierover geen verdere propaganda gemaakt te worden. Indien je dit nodig acht, gewoon je ego opzij zetten.
 

DeletedUser57683

Guest
Ik heb die boodschap al lang begrepen. Maar waarom kwamen er dan 3 |D| leden polsen voor een NAP met hun (niet met de stam) ... Precies denkt niet iedereen in je stam dezelfde mening. Dit had uiteraard een verborgen agenda, is toch ook zwak denk ik dan hé?

De desbetreffende spelers boden gewoon zowel jullie frontspelers als zichzelf de mogelijkheid om de fronten rustig klaar te maken voor de oorlog die niet kan uitblijven.
Snap niet wat daar zwak aan is, tevens die hele beredenering van dubbele agenda is puur een teken dat jullie tactisch inzicht missen. Want om welke andere reden zou die NAP bespreekbaar moeten zijn gemaakt? enlight me please ;)

Indien je enige vorm van negatieve opmerking tevens de andere maakt moet je eerst eens zorgen dat je zelf 'perfect' bent. Verder hoeft hierover geen verdere propaganda gemaakt te worden. Indien je dit nodig acht, gewoon je ego opzij zetten.

Mijn ego is te groot/zwaar om aan de kant te zetten, snap dat dan :rolleyes:
Tevens heb ik een vaag vermoeden dat dit een P&P fora is, why zou ik dan geen Propaganda mogen voeren?
Voelen jullie je nu al bedreigt soms?
Of heeft Ringo dat ''plannetje tegen D dat ie achter de hand heeft'' verkeerd opgezet en blijkt nu dat jullie je eigen graf nog sneller aan het graven zijn dan Pi?
 

DeletedUser65875

Guest
Jullie wanen zichzelf zo sterk dus waarom hebben jullie een NAP nodig? Kan door het grote ego van je zijn (jouw woorden).

Je mag altijd propaganda voeren, moddergevecht is tevens niet nodig. Hetgeen waar je op aast.
Bedreigd voelen? Hmm ... dit is een spel, hier voel ik me nooit bedreigd :) Een spel kan je winnen of verliezen.

Over dat plannetje heb ik totaal geen idee over. Of dit tevens bestaat.. :confused:

Maar verder, waarom zijn we hier bezig over |D| of jou zelfs ... Dit is .Pi vs Tables & N-S.
Dus laten we terug on topic gaan.

Aanvalletjes van vinckie - kyro & huilbaby op mij en pat08 hebben precies niet zo veel resultaat buiten een paar vernielde gebouwen.
 

DeletedUser

Guest
Wat Gethope zegt klopt gewoon :p als jullie zo graag P&P voeren maak toch zelf even een thread

@Get Wacht maar :D we krijgen jullie nog wel
 
Bovenaan