.Pi VS Tables & N-S

DeletedUser

Guest
Aangezien Tables en N-S een nap met elkaar hebben en die oorlog dus voorbij is zullen we maar een nieuw topic starten.
Want wat is een AF zonder oorlogstopic :D

2vb50nt.jpg


VS

1269ssm.jpg
2iuq9l3.jpg



1693py8.jpg


Deze oorlogsverklaring hebben beide stammen gekregen 1 minuut na elkaar.
We hebben vanuit beide stammen aanvragen gekregen om te samenwerken of BG te nemen tegen de ander.
We hebben dan ook besloten om voor geen van beide stammen te kiezen maar ze de oorlog te verklaren.
Er gingen al tijden rond dat Tables en N-S een nap met elkaar wilde om zo samen tegen .Pi te strijden.
En sinds gister was het duidelijk rond tussen die 2 stammen aangezien we namelijk in veroverde dorpen volop os krijgen van spelers die aan het N-S front liggen.
Ik wens beide stammen in ieder geval veel succes.

Voorlopige tussenstand

Stats tegen Tables

abqf45.jpg


Stats tegen N-S

2yv32gx.jpg


Kaart

s127t4.png

.Pi
Tables
N-S
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1206

Guest
Ringo is een beetje een bangepoepert geworden nadat ie dorpjes verloor
 

DeletedUser

Guest
Wel veel oorlgstopics op dit Af. Altijd als ik hier kijk staat er wel een oorlogstopic bovenaan :D
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser

Guest
Yep, lijkt idd dat er wel veel strijd is op deze wereld. Veel oorlogen wat misschien ook komt door hoge speed/ relatief grote wereld. Ben benieuwd wat deze oorlog zal gaan brengen. Pi lis wel wat in het nadeel qua punten. Voor de rest weet ik vrij weining qua verleden/kwaliteit van de stammen dus een goed oordeel kan ik niet vellen. We zullen dan maar afwachten wat de oorlog gaat brengen. De stats zien er in ieder geval goed uit voor Pi tot nu toe :p
 

DeletedUser65875

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Ringo is een beetje een bangepoepert geworden nadat ie dorpjes verloor

Eumh? :confused:
Uit deze link kan je dit concluderen:
(((((((((((((((O))))))))))))))) (364|511) K53 9,555 King Ringo [N-S] Zakitakii [Ordo] 2014-03-31 13:30:13

Dus gelieve je post's beter te verwoorden of indien dit niet mogelijk is, te zwijgen.

Aangezien Tables en N-S een nap met elkaar hebben en die oorlog dus voorbij is zullen we maar een nieuw topic starten.
Want wat is een AF zonder oorlogstopic :D

Ik dacht toch dat jij degene was die zei dat een AF topic hiervoor niet nodig was? Maar als we een NAP hebben dus geen BG, komt er wel een topic? Rare kerel ben je :confused:
 

DeletedUser1206

Guest
Ik doelde op het feit dat deadone weggespeeld is en to hot for this planet een stel dorpjes is kwijtgeraakt. Waarna Ringo met hangende pootjes een Nap Afsloot met Tables omdat hij hoogstwaarschijnlijk geen vertrouwen meer had om het (zoals hij altijd heeft geopperd) in z`n eentje te doen. Ik dacht dat ie altijd zo trots was op het feit dat zijn massastam geen Bg/Naps nodig had?
 

DeletedUser65875

Guest
Yep, lijkt idd dat er wel veel strijd is op deze wereld. Veel oorlogen wat misschien ook komt door hoge speed/ relatief grote wereld. Ben benieuwd wat deze oorlog zal gaan brengen. Pi lis wel wat in het nadeel qua punten. Voor de rest weet ik vrij weining qua verleden/kwaliteit van de stammen dus een goed oordeel kan ik niet vellen. We zullen dan maar afwachten wat de oorlog gaat brengen. De stats zien er in ieder geval goed uit voor Pi tot nu toe :p

- Inderdaad, veel strijd in deze wereld is wel tof zo :rolleyes:
- Speed 2 is zo leuk :cool: clears staan er op een mum van tijd weer en zo kan er weer gebashed worden!
- .Pi heeft een deel van de spelers van Serve nu in hun stam en gooien dan maar meteen met een oorlog hier & een oorlog daar. Zelfzekere jongens, wordt nog leuk(er).
- .Pi heeft de eerste slagen uitgedeeld, nu is het aan N-S & Tables voor de volgende veldslag in gang te zetten.

Ook klein puntje dat je aanhaalt qua achterstand in punten (aka dorpen) is totaal hun eigen keus :) Zelfzekere jongens ^^ Hopelijk voor hun dan, hebben ze niet te veel op hun bord gepakt.

Bord kan wel eens breken :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Eumh? :confused:
Uit deze link kan je dit concluderen:
(((((((((((((((O))))))))))))))) (364|511) K53 9,555 King Ringo [N-S] Zakitakii [Ordo] 2014-03-31 13:30:13

Dus gelieve je post's beter te verwoorden of indien dit niet mogelijk is, te zwijgen.

Hij bedoeld dat N-S dorpen verloren is.

Ik dacht toch dat jij degene was die zei dat een AF topic hiervoor niet nodig was? Maar als we een NAP hebben dus geen BG, komt er wel een topic? Rare kerel ben je :confused:

Omdat jullie lekker op elkaar aan het bashen waren op het AF.
Nu dit niet zo meer is kan er wel een topic komen ja.
 

DeletedUser65875

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Ik doelde op het feit dat deadone weggespeeld is en to hot for this planet een stel dorpjes is kwijtgeraakt. Waarna Ringo met hangende pootjes een Nap Afsloot met Tables omdat hij hoogstwaarschijnlijk geen vertrouwen meer had om het (zoals hij altijd heeft geopperd) in z`n eentje te doen. Ik dacht dat ie altijd zo trots was op het feit dat zijn massastam geen Bg/Naps nodig had?

Is the deadone weggespeeld? Volgens mij staat hij er nog hoor, steviger als ooit.

Over welke feiten heb je het nu sj44kie? Degene die je wenst waar te zijn?

Hij bedoeld dat N-S dorpen verloren is.
Zoals ik al zei, volgende keer beter verwoorden.

Omdat jullie lekker op elkaar aan het bashen waren op het AF.
Nu dit niet zo meer is kan er wel een topic komen ja.

Ow leuk :) Maar je doelde toen op het feit dat je al deze P&P niet nodig had en dat de daden (in-game) wel voor zich zullen spreken. Correct me if I'm wrong.
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Is the deadone weggespeeld? Volgens mij staat hij er nog hoor, steviger als ooit.

Over welke feiten heb je het nu sj44kie? Degene die je wenst waar te zijn?


Zoals ik al zei, volgende keer beter verwoorden.



Ow leuk :) Maar je doelde toen op het feit dat je al deze P&P niet nodig had en dat de daden (in-game) wel voor zich zullen spreken. Correct me if I'm wrong.

http://nl.twstats.com/nl36/index.php?page=player&mode=conquers&id=2148372&type=&pn=-1
 

DeletedUser

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Ow leuk :) Maar je doelde toen op het feit dat je al deze P&P niet nodig had en dat de daden (in-game) wel voor zich zullen spreken. Correct me if I'm wrong.

Ik doelde nergens op.
Enigste reden dat er toen geen topic kwam was omdat jullie zo lekker met modder aan het gooien waren naar elkaar op het AF.
 

DeletedUser

Guest
omdat CoC zich focust op iemand anders :p heeft laatste dagen geen echte stijging in ODA gehad he , stel je voor dat CoC weer gaat aanvallen :eek:
 

DeletedUser65875

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

omdat CoC zich focust op iemand anders :p heeft laatste dagen geen echte stijging in ODA gehad he , stel je voor dat CoC weer gaat aanvallen :eek:

Zo ga je niet iemand wegspelen hé :confused:

Ik doelde nergens op.
Enigste reden dat er toen geen topic kwam was omdat jullie zo lekker met modder aan het gooien waren naar elkaar op het AF.

Oké :) Bij deze is het er nu wel hé ^^
Hopelijk houden we het beschaafd en laten we de modder achterwege. Of te minste in onze broekzak.
 

DeletedUser1206

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Heb je goed gezien, als je een actie terug gaat, dus naar main scherm van tw-stats van the deadone, zie je dat het afgelopen dagen gestabiliseerd is. Dus nogmaals, the deadone weggespeeld? :confused:

gestabiliseerd xD. De enige reden is omdat haar edels op zijn hahahah.
 
Bovenaan