.Pi VS Tables & N-S

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
De meest rationele speler van .Pi! Blijft altijd rustig in alle situaties!
 

DeletedUser71655

Guest
Ken ik jou eigenlijk wel?:p
En best schandalig dat je het AF van w18 vergelijkt met dit..

@konterlikkertje, waarom dan? Hij kent me nieteens.

Kontlikkertje omdat die spelers in Tables/N-S elke speler die gaan zeggen dat ze het eens zijn en blabla, niet om jou hoor maar je post 2x een reactie, en ze gaan al zo doen:D

En je hebt het over provoceren, jij hebt je ook vaak zat laten provoceren op het w18 AF, heeft niks te maken met welk AF..

Je bent het eens met iemand en je wordt meteen bestempeld als 'kontlikker' ...

De manier waarop zegt al veel.

Dat zal het zogenaamde 'Pi-niveau' zijn? :D

Laat me raden, je bent terug op tw en je speelt in |D|?

Is in ieder geval een laag niveau.

Moet jij nodig zeggen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jij joh, hij vraagt alle deff van Pi(een 2500deff dorpen aan de hand van het totaal van Pi's dorpen en er van uit gaan dat wij 50/50 spelen) en dan staat hij zo gestacked, echt geen verstand hebben jullie.



Alsof jij dat nooit deed op w18 forum:D


En nog een kontelikkertje:rolleyes:

lawl. ken hem niet eens, ben het gewoon volledig met hem eens. Stom heh, als mensen het niet met je eens bent. Dan is iedereen die dat ook vind een kontelikker.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik kom ff kontlikken om te zeggen dat ik achter jouw kontlikken sta.
 

DeletedUser71655

Guest
Waarom zou ik het niet mogen zeggen?
Ik mis precies iets.

Misschien om het feit dat je 50 dorpen in de min staat tegen dat .Pi met dat lage niveau.:rolleyes:

lawl. ken hem niet eens, ben het gewoon volledig met hem eens. Stom heh, als mensen het niet met je eens bent. Dan is iedereen die dat ook vind een kontelikker.

Nee, het gaat om de manier waarop je het zegt.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Lol bullshit. "Manier waarop je het zegt". Laat me niet lachen. :D Leg je smoezenboek maar aan de kant.
 

DeletedUser65875

Guest
Jij beoordeelt .Pi als geheel, dus dan ga ik jou niet als individu beoordelen.

Nope, k beoordeelde jou ... jouw niveau, dat laag is. Lees mijn post beter, had erbij gezegd, laat ik me op jouw niveau brengen en het algemeniseren. Hetgeen wat jij doet.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Kontlikkertje omdat die spelers in Tables/N-S elke speler die gaan zeggen dat ze het eens zijn en blabla, niet om jou hoor maar je post 2x een reactie, en ze gaan al zo doen:D

En je hebt het over provoceren, jij hebt je ook vaak zat laten provoceren op het w18 AF, heeft niks te maken met welk AF..

Laat me raden, je bent terug op tw en je speelt in |D|?

Schattig. Jij likte mijn kont vroeger toch ook? Vind ik beetje hypocriet van je J. Ik heb me laten provoceren ja, door Krepox, door niemand anders aangezien ik met de rest van Phalanx 'goed' overweg kon.
Ik ben terug op tw en nee, ik speel niet in |D|.

ik kom ff je kont likken om t maar zo te zeggen want ben het met je eens.

Ik kom ff kontlikken om te zeggen dat ik achter jouw kontlikken sta.

Kneuzen hahahaha
 

DeletedUser

Guest
N-S recruteert veel te veel leden, en als er weinig te recruteren valt proberen ze te fuseren, om op die manier niet hun handen vuil hoeven te maken.

Esuna:

Beste freek,

Ik en mijn co-speler hebben het er over gehad of er een mogelijke fusie kan zijn tussen iemand uit de buurt. We hebben beide gekeken naar iedereen uit de buurt en jij bent de best geschikte zodat we twee grote clusters hebben. Wat bieden we je?
- Een goed gelegen account
- Een account met een goede stam
- Een actief account met actieve & ervaren spelers
- Nog veel meer (goed gebouwd account etc.)

Mapje van cluster na fusie: * <-

Blauw is onze stam en bondgenoot, geel ben ik en groen ben jij.
We krijgen dan samen 2 mooie clusters waar we zo de vijand wegknikkeren.
Graag hoor ik wat van u.
_____________________
Met vriendelijke groet,
Thibo | Esuna

en niet alleen N-S. Ook binnen tables hebben ze hier een handje van, vooral van de leider van tables heel zwak allemaal.

princessmileycyrus:

Sir Bedivire op 09.06. om 22:59 uur
ik vertrouw het zo allemaal niet dat ik mijn account moet opgeven en dat ik op het jouwe dan meespeel.. en ik ben vrij ervaren, nu niet dat ik een top top speler ben maar ik kan er wel een stukje van geloof me. het is niet dat ik geen edeltrein snel kon versturen dat ik onervaren ben (btw ook ik werk met scripts ;))

PrincessMileyCyrus op 09.06. om 22:56 uur
Kijk zit zo, ik neem aan dat je niet heel ervaren bent in dit spel. Dit is geen probleem, wil het je graag leren. Het is mijn bedoeling om je dorpen daar over te nemen om zo een front met Radium te maken. Om daar sterk te staan heb k daar je dorpen nodig.

Dus pluspunten :

Je zit in een topstam
Je komt het spel goed te leren
Je speelt op een top 40 acc wat nog harder gaat groeien

Nadelen:
Je verliest je eigen acc

Sir Bedivire op 09.06. om 22:54 uur
maar je bent me vijandig gezint? want anders val je me niet aan en waarom eigenlijk?

PrincessMileyCyrus op 09.06. om 22:53 uur
ik ga stoppen met aanvallen.

Sir Bedivire op 09.06. om 22:52 uur
ik speel wel degelijk hoor.. wilt dat nu zeggen dat je gaat stoppen met aanvallen of wil je doorgaan?

PrincessMileyCyrus op 09.06. om 22:50 uur
srry ik dacht dat je niet meer speelde man. Je antwoorde hele dag niet op pm.

Sir Bedivire op 09.06. om 22:49 uur
is dat een truukje om mijn dorpjes op een simpele manier over te nemen? anders zou je me niet aanvallen..

PrincessMileyCyrus op 09.06. om 18:12 uur
joo,

Zin om op mijn acc te komen spelen en dat ik je dorpen daaronder overneem ? Kom jij op een goed account te spelen in een goede stam en dan ik daar mooi een goed cluster vormen :)

Is dat de manier waarop beide stammen een oorlog willen winnen?
 

DeletedUser65875

Guest
Gratis dorpjes proberen af te snoepen en een extra man op het account is verboden?
 

DeletedUser57683

Guest
Gratis dorpjes proberen af te snoepen en een extra man op het account is verboden?

Nee dat noemen ze zwak :p
Maarja, als men kijkt naar de ODA ranglijst was het bekend dat buiten D er maar weinig stammen zijn die durven aan te vallen :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Nee dat noemen ze zwak :p
Maarja, als men kijkt naar de ODA ranglijst was het bekend dat buiten D er maar weinig stammen zijn die durven aan te vallen :)

En dat is nog een zwaar understatement.

83375c68be.png
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan