.Pi VS Tables & N-S

DeletedUser71655

Guest
Re: .Pi VS Tables & N-S

Dan geef ik eens een complimentje en dan krijg ik te horen dat ik geen tactisch inzicht heb noujaseg :(

Hij zegt dat als alle deff naar 1 speler gaat, waarom bashen jullie dan door op de speler die volgens jullie alle deff heeft?
Een beetje tactisch inzicht en je zou het door moeten hebben:confused:
 

DeletedUser1206

Guest
is het de mode om spelfouten te maken en alle deff van PI en jullie MB stam aan 1 speler te geven? :rolleyes: en nog niet eens een speler van N-S deftig kunnen aanvallen sjonge sjonge...

Tis zeker de mode bij N-S om alle clears in de nachtbonus te laten aankomen of wa ? :rolleyes:
 

DeletedUser65875

Guest
Tis zeker de mode bij N-S om alle clears in de nachtbonus te laten aankomen of wa ? :rolleyes:

Als je wilt kan ik je treintje in de nacht ook wel tonen hoor, wacht ... even zelfde niveau doen als jou - In de mode bij .Pi zeker? :rolleyes:
 
Reactiescore
195
Tis zeker de mode bij N-S om alle clears in de nachtbonus te laten aankomen of wa ? :rolleyes:

jullie tactiekjes heb je zo door haha 4 treinen om 7:00 doodgelopen en voor de rest 70 clears, jij bent zo'n pannekoek die alle deff die beschikbaar is aanvraagt haha :rolleyes:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Jullie zijn gewoon allemaal een bende idioten dat jullie je zo hard laten provoceren.
 

DeletedUser71655

Guest
jullie tactiekjes heb je zo door haha 4 treinen om 7:00 doodgelopen en voor de rest 70 clears, jij bent zo'n pannekoek die alle deff die beschikbaar is aanvraagt haha :rolleyes:

Jij joh, hij vraagt alle deff van Pi(een 2500deff dorpen aan de hand van het totaal van Pi's dorpen en er van uit gaan dat wij 50/50 spelen) en dan staat hij zo gestacked, echt geen verstand hebben jullie.

Jullie zijn gewoon allemaal een bende idioten dat jullie je zo hard laten provoceren.

Alsof jij dat nooit deed op w18 forum:D
weer een ontbrekende like knop voor deze comment

En nog een kontelikkertje:rolleyes:
 

DeletedUser65875

Guest
Je bent het eens met iemand en je wordt meteen bestempeld als 'kontlikker' ...
 
Reactiescore
255
Ken ik jou eigenlijk wel?:p
En best schandalig dat je het AF van w18 vergelijkt met dit..

@konterlikkertje, waarom dan? Hij kent me nieteens.

Ja, je kent hem :D :D :D.. Dat is Jessey!
 
Bovenaan