.Pi en |D| bekvechttopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste mensen, om het andere topic (.Pi vs N-S en Tables) schoon te houden kunnen mensen van |D| hier reageren als ze het een of het ander kwijtwillen over .Pi. Dan kunnen we hier verdergaan met het gebekvecht en de nutteloze discussies.
Bij voorbaat dank!
 

DeletedUser71565

Guest
Ik ben al een tijdje weg. Hoe zit het nu met die BG tussen .Pi en |D|? Of zijn dat ondertussen al vijanden?
 

DeletedUser57683

Guest
Beste mensen, om het andere topic (.Pi vs N-S en Tables) schoon te houden kunnen mensen van |D| hier reageren als ze het een of het ander kwijtwillen over .Pi. Dan kunnen we hier verdergaan met het gebekvecht en de nutteloze discussies.
Bij voorbaat dank!

Held :D
Dit was precies wat we nodig hadden :D

Ik ben al een tijdje weg. Hoe zit het nu met die BG tussen .Pi en |D|? Of zijn dat ondertussen al vijanden?

NAP ;)
 

DeletedUser71565

Guest
Dat verhaal ken ik ja. Eerst een BG, dan beginnen ze zich aan elkaar te ergeren, vervolgens komt er een NAP. Over een paar weken is het de hele wereld VS .PI. Let op mijn woorden :p
 

DeletedUser68252

Guest
Beste mensen, om het andere topic (.Pi vs N-S en Tables) schoon te houden kunnen mensen van |D| hier reageren als ze het een of het ander kwijtwillen over .Pi. Dan kunnen we hier verdergaan met het gebekvecht en de nutteloze discussies.
Bij voorbaat dank!

Misschien eens onderzoek doen naar de essentie van het AF, dan kom je erachter dat dit onder andere bedoel is voor P&P, discussies te voeren. De discussie die wij hadden ging over de houding, handelingen van Pi, past dus prima thuis in dat topic dat onder andere over Pi gaat. :rolleyes:
 
Reactiescore
31
Weet je wat, laten we niet gaan bekvechten en gewoon normaal met elkaar discussiëren en propageren.

Slotje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan