Photoshop - FAQ

DeletedUser

Guest
................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
..............................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42863

Guest
mijn god mensen... denk een beetje na. zelfs bij de afbeeldingen waarvan ze zeggen dat het beginnersafbeeldingen zijn valt mijn mond open van verbazin. hoe de(...) doen ze dat:confused:
 

DeletedUser41020

Guest
Ik heb gimp proberen te downloaden en heb nu wel een hele lijst, maar hoe open ik dat?
 

DeletedUser

Guest
Sommige mensen denken dat google niks zal vinden?
Scanlines vind je met gemak op google 10000en tutorials van.
 

DeletedUser

Guest
ik heb een vraag ik gebruik photoshop 7.0 niet de beste maar mijn vader gebruikt voor zijn werk en het is wel beter dan paint of gimp maar als ik een render gebruik en ik wil hem op een achtergrond plakken komt hij er altijd heel klein uit te zien hoe maak ik hem groter??
 

DeletedUser

Guest
CTRL+T en dan gewoon met je muis vergroten/verkleinen. Best houd je SHIFT ingedrukt zodat de render niet misvormt geraakt ;)
 

DeletedUser

Guest
ik gebruik photoshop 5.0, is hier misschien een beginnerstut voor helemaal met renders enz.?
 

DeletedUser

Guest
even een vraagje: ik heb net gimp gedownload, het bestand opgeslagen, maar nu blijkt dat picnik/ imageshac het niet kunnen uploaden. iemand tips?
 

DeletedUser

Guest
even een vraagje: ik heb net gimp gedownload, het bestand opgeslagen, maar nu blijkt dat picnik/ imageshac het niet kunnen uploaden. iemand tips?

Gebruik Tinypic of Photobucket.

Picnik, is gwn flut. Imageshack i don't know.
 
Bovenaan