Photoshop - FAQ

DeletedUser

Guest
Uh nee sorry, hij is nog in gebruik volgens mij.

Trouwens, ik heb even de stats van alle werelden doorgenomen en ik kon nergens een stam vinden met de naam .Touch, behalve mijn stam op w17. Dus zou ik hem mogen hebben?
 

DeletedUser

Guest
Hoe donload je eigelijk paint.net nogal ingewikkeld?


mooie topic trouwens
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb 2 problemen met Photoshop CS4. Ik kan geen .zip uitpakken en als ik een render in een signature wil plaatsen weet ik niet hoe ik dat witte/zwarte eromheen kan weghalen. Als ik het met de Magic Wand tool doe blijft er nog heel veel over en ik heb geen zin een half uur met een brush die dingen weg staan halen
 

DeletedUser

Guest
Zip uitpakken doe je niet met photoshop maar met Winrar.
Google It.


Dat tweede, render moet je opslaan op je pc.
Dan openen in photoshop, dan is al het zwarte weg.
De Achtergrond is transparant en dan kan je gewoon alles selecteren en plakken in je werk.
 

DeletedUser37477

Guest
Heeej,

ik zoek een speler die mij via msn mij de basics van PS CS5 kan leren ...
zend me een privébericht
 

DeletedUser

Guest
Heeej,

ik zoek een speler die mij via msn mij de basics van PS CS5 kan leren ...
zend me een privébericht

Je zou de basics ook gwn op het net kunnen leren. Zoals de meesten onder ond hebben gedaan. Je zoekt gwn wat tutorials en leert de tools kennen. Daarachter probeer je iets na te maken of zelf iets te maken... enzovoorts. Dan kan je eens proberen een plaatje te maken, (of na te maken als oefening)



Eerste pagina mss updaten: Photoshop CS5 is er al :)
 

DeletedUser

Guest
Welke van de 3 kan ik het beste nemen om plaatjes te maken? ik wil liefst gratis
 

DeletedUser

Guest
Iemand die een goede beginners tutorial heeft voor cs5?
heb deze juist gedownload en zou graag aan de slag gaan ;)
thanks
 
Reactiescore
25
Aangezien ik een beetje wil opruimen in de sticky topics hier in het grafische forum (door er wat samen te voegen), vroeg ik me af hoe handig/up-to-date deze FAQ is en of mensen er ook echt wat aan hebben (mogelijk met wat uitbereidingen?)
 

DeletedUser51694

Guest
Aangezien ik een beetje wil opruimen in de sticky topics hier in het grafische forum (door er wat samen te voegen), vroeg ik me af hoe handig/up-to-date deze FAQ is en of mensen er ook echt wat aan hebben (mogelijk met wat uitbereidingen?)

Zie dat je aan het werk bent :D ziet er geweldig uit :)
 
Bovenaan