Phalanx Vs. Equinox

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3435

Guest
Hoezo? ik heb nooit beweerd dat ik pro ben ;)
Bewijs gerust het tegendeel ;)
Hebben wij dat niet bewezen met je zielige actie? :D Alleen een noob van jou niveau kan dit hoor haha.. ik zou me doodschamen. Eerst als een angsthaas achter zijn deffwall verstoppen en dan falen in de aanval, ach ach.

Aanvaller: Kredict
Herkomst: PowPowPownage (649|578) C56

Aantal: 0 0 6005 0 5 3000 0 0 300 143 0 0
Verliezen: 0 0 5716 0 5 2039 0 0 286 136 0 0


Verdediger: Kredict
Doel: PowPowPownage (676|612) C66

Aantal: 4265 3899 86 4432 69 48 0 553 2 8 0 0
Verliezen: 4265 3899 86 4432 69 48 0 553 2 8 0 0
Jabeplace.. oké als ik er zo 4 of 5 van je mol, maar 20? Pfff :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Constantius, Agonoize, Lord Lenaers... De helft van de actieve posters hier.

Constantius ís een goede speler. Dat zeggen zelfs je stamgenoten.
Agonoize doet zich helemaal niet zo stoer voor. Hij heeft een grote bek maar over zijn skills houdt hij zijn mond.
Lord Lenaers presteert uitstekend tegenover |P|, dus tegenover jullie mag hij een grote bek hebben.
 

DeletedUser

Guest
Constantius ís een goede speler. Dat zeggen zelfs je stamgenoten.
Agonoize doet zich helemaal niet zo stoer voor. Hij heeft een grote bek maar over zijn skills houdt hij zijn mond.
Lord Lenaers presteert uitstekend tegenover |P|, dus tegenover jullie mag hij een grote bek hebben.

niemand binnen |P| is echt onder de indruk van wat constantius kan hoor.
LL vind ik een speler die ik net iets onder de gemiddelde speler vind zitten.
en tja agonoize heeft het nooit zo over zijn skills maar heeft idd wel een grote bek. IG ook geen talent voor zover ik weet.
 

DeletedUser

Guest
Constantius, Agonoize, Lord Lenaers... De helft van de actieve posters hier.
Wat lul jij.. Ik gedraag me helemaal niet pro.. (zo ja bewijs het maar) anders zou ik in |P| moeten zitten..:D want daar heb je de wannabe pro's:eek:
 

DeletedUser37978

Guest
Wat weer een hoop gelul zeg.

Er zijn altijd wel smoesjes vanuit |P| dat er iemand niet goed is. Maar toch verliezen er spelers van |P| dorpen. LL is gewoon een goede speler. En dat heeft hij nu al zeker wel bewezen. Dat er anderen zijn die er anders over denken moeten hun zelf weten. Maar ga niet telkens mensen door het slijk trekken. Er zijn nog zoveel spelers die beter presteren dan de gemiddelde speler, alleen zul je hun niet altijd horen. Dus is het ook niet bekent.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie mezelf als objectief.. Persoonlijk vind ik LL geen goede speler. Hij is actief, dat wel.
Telkens als ik VV deed op WD was het heel makkelijk om zijn treintjes te snipen (vermoed dat hij een heel slechte internetverbinding heeft, want hij krijg ze niet in 1 sec).

Waarom edelt hij dorpen? Omdat je eerst heel het account gaat kata'en tot 7k punten en dan edelclears gaat gooien.

Geef mij dan spelers zoals Howlin en Aus die moeite steken in dorpen edelen en erover nadenken wat ze doen. Niet lukraak wat proberen :p

Zie dit niet als een flame trouwens..
 
Reactiescore
255

DeletedUser

Guest
niemand binnen |P| is echt onder de indruk van wat constantius kan hoor.

Insgelijks voor jou, maar dan vindt Equi dat.

Verder nog iets |P| is en blijft de beste stam met de kwaliteiten.
Reden waarom ze zoveel verliezen is door de 2-fronten oorlog, stel dat Equi of Break 2 fronten op de plek van |P| lag, en |P| op de plek van Break of Equi, dan kan ik het al voor mezelf invullen.
Maar dat geval is niet van spraken!

Verder is Equi geen slechte stam, als die echt zo slecht is als wat sommige zeggen waarom bestaat die dan nog? Waarom hebben de leden er dan vertrouwen in?
Een deel van Equi is echt Top, actief, productief en kwalitatief, alleen je hebt ook andere leden, en daar kunnen jullie het zelf wel invullen.

Het probleem wat |P| hier uitspreekt is dat |P| alleen op die leden let, hierdoor heeft |P| altijd (nog steeds) een stereotype ontwikkeld die helemaal niet klopt.
 

DeletedUser

Guest
Insgelijks voor jou, maar dan vindt Equi dat.

Verder nog iets |P| is en blijft de beste stam met de kwaliteiten.
Reden waarom ze zoveel verliezen is door de 2-fronten oorlog, stel dat Equi of Break 2 fronten op de plek van |P| lag, en |P| op de plek van Break of Equi, dan kan ik het al voor mezelf invullen.
Maar dat geval is niet van spraken!

Verder is Equi geen slechte stam, als die echt zo slecht is als wat sommige zeggen waarom bestaat die dan nog? Waarom hebben de leden er dan vertrouwen in?
Een deel van Equi is echt Top, actief, productief en kwalitatief, alleen je hebt ook andere leden, en daar kunnen jullie het zelf wel invullen.

Het probleem wat |P| hier uitspreekt is dat |P| alleen op die leden let, hierdoor heeft |P| altijd (nog steeds) een stereotype ontwikkeld die helemaal niet klopt.

ik verkondig dan ook nooit dat ik een talent IG ben. ik weet wat ik kan en dat is meer dan het overgrote deel van EQUI.

verder ??, want ja volens mij ben je dat, zo nee correct me if i'm wrong. ik zou je, als ik joep had geholpen op joepski (idd, op w18 niet mijn acc) had ik je wel ge'owned omdat ik niet denk dat je goed in tw bent. (iig in de tijd dat ik af en toe op joepski keek vond ik je noob, en die mening is nog steeds niet veranderd.

dus tenzij jij opeens bewijst een ongeloofelijke pro IG te zijn, anders hou je gewoon je bek dicht tegen mij.

p.s. ja ik ben dronken terwijl ik dit typ, dus eventuele grammatica en stijl fouten kun je daaraan verwijten ik hebt mijn best gedaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik verkondig dan ook nooit dat ik een talent IG ben. ik weet wat ik kan en dat is meer dan het overgrote deel van EQUI.

verder ??, want ja volens mij ben je dat, zo nee correct me if i'm wrong. ik zou je, als ik joep had geholpen op joepski (idd, op w18 niet mijn acc) had ik je wel ge'owned omdat ik niet denk dat je goed in tw bent. (iig in de tijd dat ik af en toe op joepski keek vond ik je noob, en die mening is nog steeds niet veranderd.

dus tenzij jij opeens bewijst een ongeloofelijke pro IG te zijn, anders hou je gewoon je bek dicht tegen mij.
RL namen gebruiken, stoer
Je DENKT dat hij niet zo goed is in TW
Bewijs eerst zelf eens tegen IM2X3M4U dat je beter bent dan hem voordat je hem beveelt zijn bek te houden :eek:

Hint: Kruip niet dronken achter je pc ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik verkondig dan ook nooit dat ik een talent IG ben. ik weet wat ik kan en dat is meer dan het overgrote deel van EQUI.

verder ??, want ja volens mij ben je dat, zo nee correct me if i'm wrong. ik zou je, als ik joep had geholpen op joepski (idd, op w18 niet mijn acc) had ik je wel ge'owned omdat ik niet denk dat je goed in tw bent. (iig in de tijd dat ik af en toe op joepski keek vond ik je noob, en die mening is nog steeds niet veranderd.

dus tenzij jij opeens bewijst een ongeloofelijke pro IG te zijn, anders hou je gewoon je bek dicht tegen mij.

p.s. ja ik ben dronken terwijl ik dit typ, dus eventuele grammatica en stijl fouten kun je daaraan verwijten ik hebt mijn best gedaan.

Ik heb betere TW account beheerd en bespeeld als jou, dat w18 voor mij bijna alleen uit internen bestond kon ik van te voren niet weten.
Verder heb ik niet geinternt om te internen, wat je nu ook kan zien aan mijn cluster...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
RL namen gebruiken, stoer
Je DENKT dat hij niet zo goed is in TW
Bewijs eerst zelf eens tegen IM2X3M4U dat je beter bent dan hem voordat je hem beveelt zijn bek te houden :eek:

Hint: Kruip niet dronken achter je pc ;)

wat ik van hem heb gezien ben ik idd beter dan hij.
en RL naam, tja had ook een J. kunnen typen ik dacht ik zeg gewoon jelle om te kijken of ik de goede voor mij had want speelde geloof ik ook ene erwin ofzo op imx in die tijd. anders zat ik tegen de verkeerde te praten.

en die hint is wel handig ja haha, maarja doe het toch altijd ff na t uitgaan.

Ik heb betere TW account beheerd en bespeeld als jou, dat w18 voor mij bijna alleen uit internen bestond kon ik van te voren niet weten.
Verder heb ik niet geinternt om te internen, wat je nu ook kan zien aan mijn cluster...

haha ja tuurlijk jij hebt betere acc's beheerd en bespeeld dan ik want gelukkig weet je op welke acc's ik heb gespeeld:eek:

maar held, vertel maar welke top acc's je hebt beheerd;)
 

DeletedUser

Guest
wat ik van hem heb gezien ben ik idd beter dan hij.
en RL naam, tja had ook een J. kunnen typen ik dacht ik zeg gewoon jelle om te kijken of ik de goede voor mij had want speelde geloof ik ook ene erwin ofzo op imx in die tijd. anders zat ik tegen de verkeerde te praten.

en die hint is wel handig ja haha, maarja doe het toch altijd ff na t uitgaan.

En je hebt zelf toegegeven dat je niet veel gezien hebt van hem, dus kan je de situatie ook niet inschatten en toon je niet echt je slimste kant als je er dan al uitspraken over doet.
Opnieuw gebruik je RL namen, 2 zelfs nu? Hardleersheid?

Ik kijk ook altijd even TW na het uitgaan, maar ben niet altijd dronken, en als ik echt dronken ben, dan blijf ik van TW af ;)
 

DeletedUser

Guest
wat ik van hem heb gezien ben ik idd beter dan hij.
en RL naam, tja had ook een J. kunnen typen ik dacht ik zeg gewoon jelle om te kijken of ik de goede voor mij had want speelde geloof ik ook ene erwin ofzo op imx in die tijd. anders zat ik tegen de verkeerde te praten.

en die hint is wel handig ja haha, maarja doe het toch altijd ff na t uitgaan.



haha ja tuurlijk jij hebt betere acc's beheerd en bespeeld dan ik want gelukkig weet je op welke acc's ik heb gespeeld:eek:

maar held, vertel maar welke top acc's je hebt beheerd;)

Mij lijk je niet echt dat je op top-accounts heb gespeeld omdat jr co was van joepski.
Kom op, joepski een account dat nog geen eens in de top 100 is gekomen, volgen mij stond hij toen hij ib mijn stam zat rond de 200.

Ik heb nu 3 rond de top 10 accounts opgericht/geleid.
Nu heb ik het nog geen eens over accounts die lager staan of co ben.

Normaal ben ik niet van het opscheppen of aandikken op het AF, maar nu vraag je er zelf voor.

Ps. Typ op mobiel, dus weet niet wat de autocontrole heeft neergezet.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik heb nu 3 rond de top 10 accounts opgericht/geleid.
Nu heb ik het nog geen eens over accounts die lager staan of co ben.

Normaal ben ik niet van het opscheppen of aandikken op het AF, maar nu vraag je er zelf voor.
In Your Dreams. :D Allemaal van die internaccountjes of accountjes van een maand? Jij moet ook niet opscheppen, aangezien je in EQUI zit en op een internaccountje speelt en Joepski veel meer aanzien heeft als speler.
 

DeletedUser

Guest
dat laatste baseer je op het feit dat joepski in |p| speelt en xmu2 nog wat niet.
 

DeletedUser3435

Guest
dat laatste baseer je op het feit dat joepski in |p| speelt en xmu2 nog wat niet.
Dat baseer ik op het feit dat Joepski zich al bewezen heeft IG hier op wereld 18 en die andere clown nog niks heeft uitgestoken buiten wat internen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan