Phalanx Vs. Equinox

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dat zullen jullie zogezegde 'pro's' binnenkort wel voelen :)

I beg you pardon? WIJ zogezegde pro's? EQUI zogezegde pro's? :eek: Die woorden zijn nooit of te nimmer uit onze mond te horen geweest, in schril contrast met Phalanx :eek:
En oh, mag Dragons de vuile hondenpoep van War-Dog opkuisen ja? :eek:
 

DeletedUser

Guest
We zullen wel zien :rolleyes: Ik bewaar dit citaatje even...

Jij moet je grote mond houden. Jij hebt nog niks uitgevoerd in |P|. Je zit continu te slijmen bij de "pro's" en jezelf op de borst te kloppen, terwijl je op Qualified nog geen fuck hebt uitgevoerd. Het enige wat je hebt gedaan is dorpen verliezen. Jij hebt geen enkele reden tot arrogantie, iedereen van EQUI kijkt op je neer en zelfs door je stamgenoten wordt je regelmatig met de grond gelijk gemaakt. Walgelijk figuur.
 

DeletedUser

Guest
Jij moet je grote mond houden. Jij hebt nog niks uitgevoerd in |P|. Je zit continu te slijmen bij de "pro's" en jezelf op de borst te kloppen, terwijl je op Qualified nog geen fuck hebt uitgevoerd. Het enige wat je hebt gedaan is dorpen verliezen. Jij hebt geen enkele reden tot arrogantie, iedereen van EQUI kijkt op je neer en zelfs door je stamgenoten wordt je regelmatig met de grond gelijk gemaakt. Walgelijk figuur.

ik denk dat de helft van equi zelfs niet weet hoe deze wereld in elkaar zit dus zou me verbazen moesten alle spelers van equi weten wie .EverlastAggression zelfs is ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij moet je grote mond houden. Jij hebt nog niks uitgevoerd in |P|. Je zit continu te slijmen bij de "pro's" en jezelf op de borst te kloppen, terwijl je op Qualified nog geen fuck hebt uitgevoerd. Het enige wat je hebt gedaan is dorpen verliezen. Jij hebt geen enkele reden tot arrogantie, iedereen van EQUI kijkt op je neer en zelfs door je stamgenoten wordt je regelmatig met de grond gelijk gemaakt. Walgelijk figuur.

Dr. Smith moest in het zand bijten tegen mij, met maar liefst 175 incs op de teller :eek: Heb mezelf op VVs denk ik ook meer dan nuttig gemaakt. Ik zat amper 2 weken op Qualified, niet moeilijk dat ik behalve 76,5mio ODD en 13,4mio ODA behalen maar weinig heb kunnen uitvoeren :eek: Op dat ene dorpje van fissie na dan :D

Zit ik mezelf op de borst te kloppen ? Citaatje graag ? Dorpen verliezen... Hmm, ohja, die 3 dorpjes die KR op zo'n stoere manier 's nachts kon clearen en daarna edelen, ja, dat is wel verschrikkelijk falend, eerder belachelijk resultaat voor 2 weken onophoudelijk incomings, hoeveel zijn het er geweest ? Een kleine 4000 ofzo :') En dan nog met nachtfucken, zegt genoeg...

Word ik met de grond gelijk gemaakt ? Oh, die ene keer door krepox, toen hij boos was omdat ik niks deed, ja, dat hebben er wel meer in |P| :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dé 'deffer' van |P| op het AF:D

Hmm ik heb nooit of nergens beweerd dat ik goed was in deffen dus snap niet goed dat je me daar op wil pakken want ik weet van mezelf ook dat ik niet kan deffen zoals vb howlin. Moest ik in equi zitten dan kan ik dat wel ;) Feit is en blijft dat toen ik op xinram "faalde" was alleen om het feit dat erpa mij een mes in de rug had gezet terwijl wij eeuwige Nap hadden ;) Trouwens mijn falen daar heb ik al lang goed gemaakt met het aantal dorpen dat ik binnenhaal op Phalanx op verschillende accounts via vv ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij moet je grote mond houden. Jij hebt nog niks uitgevoerd in |P|. Je zit continu te slijmen bij de "pro's" en jezelf op de borst te kloppen, terwijl je op Qualified nog geen fuck hebt uitgevoerd. Het enige wat je hebt gedaan is dorpen verliezen. Jij hebt geen enkele reden tot arrogantie, iedereen van EQUI kijkt op je neer en zelfs door je stamgenoten wordt je regelmatig met de grond gelijk gemaakt. Walgelijk figuur.

Eigenlijk heeft B. de afgelopen week bijzonder veel uitgevoerd in Phalanx.
 

DeletedUser

Guest
dan loopt er wel degelijk iets fout daar in Equi

Ruzie tussen onderlinge spelers in Phalanx, het loopt supergoed in Phalanx :rolleyes:
Verder hebben we ook liever dat de overlopertjes er eerst en vooral uit zijn, dan hebben we daar al geen last meer van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan