Petitie voor het veranderen van instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser70435

Guest
@Poo. @Duckje

Beste CoMa's en mede-casual 3 spelers!

Ik start hierbij een petitie om de instellingen van de wereld te veranderen. Niet alle instellingen, maar eigenlijk 1 instelling. De instelling waarover ik het heb is de toestemming daling per edel. Ik, en met mij veel andere Casual 3 spelers, zie deze instelling graag veranderen.

Huidige instelling:
Daling van de toestemming door de edelman 20-35

Dit ziet er natuurlijk gewoon normaal uit. In werkelijkheid is er iets met Casual 3 aan de hand, geen idee wat, maar het zorgt ervoor dat de toestemming in 70-80% van de gevallen blijft hangen. Ik heb dit al meerdere keren aangegeven bij het CoMa en die zeggen dat de instellingen goed staan en we dus gewoon 'pech hebben'. Dit kan gewoon niet, op geen enkele wereld blijft hij zolang hangen als op Casual 3, en (bijna) iedereen heeft er last van. Dit is geen kwestie van pech.

Als jij ook graag wil dat de instelling veranderd wordt (naar bijvoorbeeld 25-35, of een werkelijk werkende 20-35, of 25-26) laat dan dat in de poll weten!
Make Casual 3 great again.


Ook zou ik graag willen dat ik niet bij elke massa die ik stuur botbescherming krijg......
 
Reactiescore
273
Erg vaak last van. Van zowel de toestemming die blijft hangen als de botbescherming die ik bij elke 25 tabbladen van 1command krijg. (Dat laatste beetje overdreven, maar gebeurt wel vaak).
Als de TS op 20-35 staat, heb je technisch gezien 2x zoveel kans dat de toestemming niet blijft hangen. Maar realistisch is dit toch wel anders, en gebeurt het irritant vaak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan