Pestgedrag dhr. Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser75826

Guest
Goedenavond mede AF'ers.

Onlangs ben ik tegen een probleem aangelopen, met ondanks bedoel ik om 20:19. Want ja ik ben gepest. Dit deed mij zeer veel pijn, dit pestgedrag werd gedaan door een van de grotere spelers van W42.

7dffc60f195249910409a81fa4fd8899.png

Ondanks dat het geen fysieke pesterij is. Doet het mij mentaal zeer veel pijn. Ik zelf heb meer dan 1 cel, maar mijn vrienden die het niet zo makkelijk hebben vinden dit zeer beledigend want ja ik heb vrienden met maar 1 cel :(


7dffc60f195249910409a81fa4fd8899.png
Ik post het maar nog een keer, om te laten zien hoe erg ik dit vind.

Tenslotte probeerde mijn goede nette vriend Roel van het magische account Dead het op te lossen.
12460e0f9ac67498989696dbcc419214.jpg

Dit werd afgesnauwd en tot mijn verdriet nam Mike het niet serieus.

Hierbij wil ik u verzoeken op te passen voor dhr. Mike zijn pestgedrag.
Wees op uw hoede!
 

DeletedUser

Guest
crybaby_02.jpg
 
Reactiescore
3.536
Ik ben ook al slachtoffer geweest van deze pesterijen, vrij recent nog werd ik beschuldigd van iets waar ik niks over te zeggen heb. Ik wil het best uitleggen maar ik heb er nog een beetje moeite mee erover te praten :(
 

DeletedUser69866

Guest

Dit is het eerste topic sinds meer dan een maand dat ik nog een alle post heb kunnen lezen!
Het niveau hier is net zo hoog als in alle andere welles/nietes conversaties!

Alleen kan je hier nog wel eens mee lachen :p
 

DeletedUser75826

Guest
Ik ben ook al slachtoffer geweest van deze pesterijen, vrij recent nog werd ik beschuldigd van iets waar ik niks over te zeggen heb. Ik wil het best uitleggen maar ik heb er nog een beetje moeite mee erover te praten :(

Komt goed, je moet de tijd de vrije gang geven. Het heelt met de tijd. Alleen duren deze diepgaande pesterijen wel lang. Maar met onze groepsgesprekken komt het zeker goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan