Persoonlijke clusters.

DeletedUser25273

Guest
hohoho. Niemand van InS vlucht, we staan eerder stilstaand te slapen. Hoe ga je anders onze verliezen verklaren..boohoo?!

Ga nu maar weg, verbaal krijg je toch slaag op je bekje van mij. *engelgezichtje* ;)


Ik ga me zeker niet tot jouw niveau verlagen, krijg ik alleen maar last van me rug van. Maak je geen illusies, je verbaal repliek is nog lang niet van een kaliber dat je je met mij kunt meten. Als je me in RL had gekend, dan had je ook niet van slaag gerept, maar je van te voren bedacht dat je kansloos bent. Ga jij nu maar lekker een paar vv-tjes pakken, die zullen er vast weer in overvloed beschikbaar zijn dit weekend.:p:p
 

DeletedUser

Guest
Ik ga me zeker niet tot jouw niveau verlagen, krijg ik alleen maar last van me rug van. Maak je geen illusies, je verbaal repliek is nog lang niet van een kaliber dat je je met mij kunt meten. Als je me in RL had gekend, dan had je ook niet van slaag gerept, maar je van te voren bedacht dat je kansloos bent. Ga jij nu maar lekker een paar vv-tjes pakken, die zullen er vast weer in overvloed beschikbaar zijn dit weekend.:p:p

tutut demo, jij bent wel de laatste van wie ik verwacht had met "als je mij in RL had gekend.." bullsh*t, jammer hoor :)
 

DeletedUser25273

Guest
Toch grappig dat jij me van repliek komt dienen, windwalker opeens op zijn mondje gevallen?:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Toch grappig dat jij me van repliek komt dienen, windwalker opeens op zijn mondje gevallen?:rolleyes:

Hafke maakt de fouten van Windwalker op AF goed.
Windwalker maakt de fouten van Hafke goed ingame. (Pff hafke wat maak je er weer veel zeg^^)

Nee maar Demo, iets wat ik geleerd heb is dat je jouw stamgenoten moet beschermen. Niet alleen ingame, ook op AF. Altijd achter elkaar staan is wat je moet doen. Doe je dit niet, ben je officieel geen stam in mijn ogen.
 

DeletedUser15806

Guest
tutut demo, jij bent wel de laatste van wie ik verwacht had met "als je mij in RL had gekend.." bullsh*t, jammer hoor :)

Je zou em is moeten kennen :eek: Weet zeker dat jou eerste reactie is ":eek: daar moet je geen ruzie mee maken!! :eek:" :p
 

DeletedUser

Guest
Toch grappig dat jij me van repliek komt dienen, windwalker opeens op zijn mondje gevallen?:rolleyes:

Ik kan niet wachten tot hij eens komt posten he..zo nu en dan heeft hij OOK wat RL dingen :p:p

Hafke maakt de fouten van Windwalker op AF goed.
Windwalker maakt de fouten van Hafke goed ingame. (Pff hafke wat maak je er weer veel zeg^^)

Nee maar Demo, iets wat ik geleerd heb is dat je jouw stamgenoten moet beschermen. Niet alleen ingame, ook op AF. Altijd achter elkaar staan is wat je moet doen. Doe je dit niet, ben je officieel geen stam in mijn ogen.

Nou nou, moet jij niet dorpjes aan TSG gaan verliezen ofzo? :p

Je zou em is moeten kennen :eek: Weet zeker dat jou eerste reactie is ":eek: daar moet je geen ruzie mee maken!! :eek:" :p

Uhm nee.
 

DeletedUser16768

Guest
Nou nou, moet jij niet dorpjes aan TSG gaan verliezen ofzo? :p

Side 1:
Tribes:
Players: SveKKKe

Side 2:
Tribes: TSG.
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 89
Kant 2: 3
Verschil: 86

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 845,100
Kant 2: 28,633
Verschil: 816,467

image.php


Niet zo zeuren he^^
 

DeletedUser

Guest
Fluff me, I'm Famous <3.

@ hafke : thanks man :D. (Non-homo way.)

@ Demo73 : Ik kies zelf wel de mensen die in "real life" zou willen kennen..gelukkig maar hé? Verder had ik die dag een slecht humeur en dan channel ik mn woede wel op het algemeen forum en aangezien jij dé topspeler (bij wijze van spreken) hier bent en de meeste punten heeft knal ik jou dan maar af.. kan je het niet halen dan heb ik 1 tip :

"Can't beat them?
Join them,
Then beat them."

We kunnen jouw uberactiviteit/No lifer-gedrag wel gebruiken in InS..Wees welkom :cool:
 

DeletedUser16768

Guest
Fluff me, I'm Famous <3.

@ hafke : thanks man :D. (Non-homo way.)

@ Demo73 : Ik kies zelf wel de mensen die in "real life" zou willen kennen..gelukkig maar hé? Verder had ik die dag een slecht humeur en dan channel ik mn woede wel op het algemeen forum en aangezien jij dé topspeler (bij wijze van spreken) hier bent en de meeste punten heeft knal ik jou dan maar af.. kan je het niet halen dan heb ik 1 tip :

"Can't beat them?
Join them,
Then beat them."

We kunnen jouw uberactiviteit/No lifer-gedrag wel gebruiken in InS..Wees welkom :cool:

Ik was toch de topspeler:(
Ik voel me nu wel diep gekwetst^^
 

DeletedUser

Guest
Zoo het wereld 7 forum is er ook een stuk kanslozer op geworden zie ik... :rolleyes:
 
Bovenaan