Persoonlijke clusters.

DeletedUser

Guest
Hey,

Hier kan je je persoonlijke cluster achterlaten. Zelf ben ik druk meebezig om er een gaan op te bouwen. Ook kan je stemmen op mensen en dan gaan we gewoon een soort van wedstrijdje er van maken wie de beste heeft. Ook mag je hier lekker over praten en je mening geven.

Dit idee heb ik van Lunchtime.

Gegroet Nielesboy,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat heb ik al in me beginpost gezegt. Dat ik bezig ben aan het opbouwen. Dus dat komt pas later.
 

DeletedUser

Guest
Nenya
Punten: 1.535.512
Rang: 9
Stam: Volcae

cluster1uv0.png
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het persoonlijk vrij mooi cluster. Misschien dat je stam nog een aantal rode stipjes weg kan halen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het persoonlijk vrij mooi cluster. Misschien dat je stam nog een aantal rode stipjes weg kan halen.

Zelf kan Nenya ook nog wel wat beter clusteren, maar ik moet zeggen het begint een zeer mooi clustertje te worden.
 

DeletedUser

Guest
Zelf kan Nenya ook nog wel wat beter clusteren, maar ik moet zeggen het begint een zeer mooi clustertje te worden.

Ja moet nog beter worden, maar er zitten allemaal van die gastjes met moraal 30 in mijn cluster -.-
 

DeletedUser

Guest
als jij dan 10 dorpen wil kwijt spelen op een noob van 5.000 pnt xD

Je hebt geen 10 volle clears nodig voor iemand van 5k punten zonder extra os. Of gebruik je geen rammen/kata's?

Ik doe het ook zonder moraalbreker, sommige verklaren me voor gek, maar troepen zijn in w7 toch zo herbouwd en ze zijn ervoor om te gebruiken :)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt geen 10 volle clears nodig voor iemand van 5k punten zonder extra os. Of gebruik je geen rammen/kata's?

Ik doe het ook zonder moraalbreker, sommige verklaren me voor gek, maar troepen zijn in w7 toch zo herbouwd en ze zijn ervoor om te gebruiken :)

Inderdaad, heb toch zat clears, maar mad!..jij hebt ook wel een sexy cluster, post hem is hier! :)
 

DeletedUser7025

Guest
Dit idee is trouwens bedacht door Lunchtime en niet door Nielesboy. Even ter vermelding ;)

Speler: Amun-Ra
Punten: 1.592.614
Rang: 7
Stam: Volcae

amunranx4.png



Apart 2 mooie clusters en als ze aan elkaar zitten helemaal schitterend.
 

DeletedUser

Guest
Ja, Ik wil ook niet met het idee gaan strijken, want ik heb het niet bedacht.
 

DeletedUser

Guest
4 SveKKKe LAW 1.636.682 162 10103


kaartjeclusterrn5.jpg


nog gaaten er in , maar die vul ik nog wel op ;)
 
Bovenaan