persoonlijk wapen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ben ik nou de enige die de plaatjes van freek er lelijk uit vindt zien :eek: ?

Als Divine mijn kwaliteit niet kan appreciëren dan vrees ik dat ik beter een andere stam kan zoeken :(. Want mijn plaatjes zijn men leven en Divine geeft dus niet om mijn leven :(
 

DeletedUser62977

Guest
Als Divine mijn kwaliteit niet kan appreciëren dan vrees ik dat ik beter een andere stam kan zoeken :(. Want mijn plaatjes zijn men leven en Divine geeft dus niet om mijn leven :(

Ik ben niet divine he, ik ben van gilead :p vindt het prima dat je het leuk vindt, maar in je picasso carriere zul je ook mensen tegen komen die het niet mooi vinden en daar ben ik er 1 van :p Komop die tekeningen makens kleuters :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet divine he, ik ben van gilead :p vindt het prima dat je het leuk vindt, maar in je picasso carriere zul je ook mensen tegen komen die het niet mooi vinden en daar ben ik er 1 van :p Komop die tekeningen makens kleuters :eek:

hee, koken jij! Huisvrouw! :D
Of wil je gewoon niet meer met me praten op MSN? :(
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet divine he, ik ben van gilead :p vindt het prima dat je het leuk vindt, maar in je picasso carriere zul je ook mensen tegen komen die het niet mooi vinden en daar ben ik er 1 van :p Komop die tekeningen makens kleuters :eek:

Dat is kunst mijn beste :D Achja gewone boeren met klompen kunnen mijn kunst niet herkennen :p
 

DeletedUser62977

Guest
Dat is kunst mijn beste :D Achja gewone boeren met klompen kunnen mijn kunst niet herkennen :p

Woa als dat kunst is ga ik nu meteen mijn kleuter tekeningen die ergens op zolder liggen verkopen dan wordt ik rijk ;)
 
Reactiescore
255
Als Divine mijn kwaliteit niet kan appreciëren dan vrees ik dat ik beter een andere stam kan zoeken :(. Want mijn plaatjes zijn men leven en Divine geeft dus niet om mijn leven :(

[EQUI] heeft vast nog wel plek :D.
 

DeletedUser

Guest
Jaman, boeit me trouwens echt niet wanneer die aanvallen aankomen :). Zolang er bij jou troepen of muren worden gesloopt is het al goed:).

Klopt, wij mogen geen aanvallen in de nacht sturen, want dan zijn we noob, maar jij, oh zo grote Diviner, als jij het doet... dan moet het wel goed zijn! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Klopt net sloop je dubbel zoveel moesten ze niet in de nachtbonus aankomen.

TIP V/D WEEK !!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan