Perongeluk dubbel log

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Goeiesavonds,

Ik logde net via de app per ongeluk in op wereld 54 via Ponos, terwijl ik daar ook op mijn eigen account Auf der Jagd speel.

Ik heb denk ik twee tellen in de wereld gezeten, omdat ik het meteen weer wegdrukte.

Is dit erg of wordt daar niet moeilijk over gedaan? Weet niet of het belangrijk genoeg is om een support te openen, vandaar dat ik het even zo doe :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nee het ging ongeveer zo:

*w54 login*
"kut verkeerde acc"
*paniek*
*logt uit*

En dat in een seconde of drie :p
 
Reactiescore
746
Support indienen ;)

Als men je zelf ontdekt loop je altijd risico op een straf. Ga je zelf melden dat het een foutje was, en de logs bevestigen dat er geen acties hebben plaatsgevonden, dan wordt er enkel een notitie gemaakt en ga je vrijuit ;)

Dus supportje is het enige correcte antwoord :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
En support ziet dat er niks is gebeurd omdat ze kunnen zien wanneer ik heb in- en uitgelogd?

Overigens staat verbinding delen wel aan voor beide accounts - mijn lompheid is wel algemeen bekend. Weet niet of dat nog helpt?
 
Reactiescore
603
En support ziet dat er niks is gebeurd omdat ze kunnen zien wanneer ik heb in- en uitgelogd?

Overigens staat verbinding delen wel aan voor beide accounts - mijn lompheid is wel algemeen bekend. Weet niet of dat nog helpt?

Je hebt nogsteeds met hetzelfde apparaat ingelogd op 2 accounts, dat is dus strafbaar. Gewoon een supportje sturen, zij kunnen dan bevestigen dat het een foutje was.
 
Bovenaan