[Profiel] PeakyBlinders

Reactiescore
27
Hallo allemaal,

Omdat er hier toch wel veel goede designers op dit forum zitten, had ik graag een logo laten maken voor mijn voetbalclub op het spelletje Hattrick.

Graag zou ik een logo hebben met het hoofd van Thomas Shelby. Ik heb een voorbeeld van een ouder logo van me. Het nieuwe logo zou er zo dicht mogelijk bij in de buurt moeten komen. Ik had gedacht aan een eerder donkere kleur met de achtergrond images wit-grijs, alsook het hoofd van Thomas Shelby.

Ook de shape van het logo zou ik graag hetzelfde hebben als bij het voorbeeld logo

Tekst: PeakyBlinders

(Bestand moet kleiner zijn dan 100kb & afmetingen mogen Max. 210x260 pixels zijn)

Voorbeeld logo:
https://res.hattrick.org/teamlogo/8/75/744/743474/743474.png

De prijs die ik hiervoor wil betalen is 200pp.

Bedankt alvast
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
469
Het forum is tegenwoordig zo dood dat je de designers moet taggen.

@Rob. zorg eens dat deze man zijn plaatje krijgt.
 
Reactiescore
27
Het forum is tegenwoordig zo dood dat je de designers moet taggen.

@Rob. zorg eens dat deze man zijn plaatje krijgt.
Dat het forum dood is, dat is geen nieuws meer en als robbert designer is, dan snap ik waarom hier niemand meer is :D
 
Reactiescore
469
Dat het forum dood is, dat is geen nieuws meer en als robbert designer is, dan snap ik waarom hier niemand meer is :D
hela hela, robbert is de ideale tussenpersoon om de designers voor een minuutje terug op het forum te krijgen.
 
Reactiescore
2.368
Ik kom hier wel eens af en toe piepen, maar heb momenteel niet de tijd om hier aan te werken. Ik beloof niks, maar misschien dat ik er een oktober wat tijd voor vind
 
Reactiescore
11
Ik weet dat ik al meerdere keren nee had gezegd. Ik heb toch wat geprobeerd. Maar zoals ik toen al zei is dit men ding totaal niet, dus ik zit maar wat te klooien want ik doe nooit logo's eigenlijk, toch zeker geen voetbal logo dat niet abstract is

5dDeuih.jpg
 
Reactiescore
5.594
Ik ben erg druk, ik beloof niks, maar misschien dat ik er in Januari tijd voor heb.
 
Reactiescore
2.368
Ik weet dat ik al meerdere keren nee had gezegd. Ik heb toch wat geprobeerd. Maar zoals ik toen al zei is dit men ding totaal niet, dus ik zit maar wat te klooien want ik doe nooit logo's eigenlijk, toch zeker geen voetbal logo dat niet abstract is

5dDeuih.jpg
Beter dan dit ga ik niet doen

En @lord-toms je suckt
 
Reactiescore
27
Ik weet dat ik al meerdere keren nee had gezegd. Ik heb toch wat geprobeerd. Maar zoals ik toen al zei is dit men ding totaal niet, dus ik zit maar wat te klooien want ik doe nooit logo's eigenlijk, toch zeker geen voetbal logo dat niet abstract is

5dDeuih.jpg
Bedankt om iets te proberen maar dit is nog niet wat ik zoek.
 
Reactiescore
80
Ik vind het vrij veel op je origineel lijken. Kun je specificeren waar je naar opzoek bent? Dan wil ik misschien wel een poging wagen.
De Fokke, was dat nou Wouter of Rogier? Ik ben 't ff kwijt
 
Reactiescore
27
Ik vind het vrij veel op je origineel lijken. Kun je specificeren waar je naar opzoek bent? Dan wil ik misschien wel een poging wagen.
De Fokke, was dat nou Wouter of Rogier? Ik ben 't ff kwijt
Ik zou eigenlijk een exacte kopie willen van het originele, alleen een zwarte kleur met de scheuren en dergelijke in het grijs. De cartoon van Thomas Shelby ook in grijze kleur ipv de zwarte kleur bij het originele. Ook de tekeningen in het originele logo zou ik in het nieuwe logo willen.

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
80
Ik heb gauw wat geprobeerd, maar dit sukt. Duidelijk niet mijn ding.
De Fokke.png
 
Reactiescore
27
Je komt in de buurt. Het is natuurlijk ook niet makkelijk. Bedankt om iets te proberen.
 
Reactiescore
80
De Fokke.png
 
Reactiescore
476
Ik vind het vrij veel op je origineel lijken. Kun je specificeren waar je naar opzoek bent? Dan wil ik misschien wel een poging wagen.
De Fokke, was dat nou Wouter of Rogier? Ik ben 't ff kwijt
De Fokke was Wouter, onder andere actief op w19, als stamleider van Wazaa. Ik was stamleider van de vijandelijke stam Aorta* en vond het wel komisch om mezelf dan De Sukke te noemen om Wouter te treiteren.
Zo volwassen van me destijds :)

De sukke is Rogier :)
 
Reactiescore
80
W19, lang geleden... Was leuk
 
Bovenaan