PDC WK Darts

Reactiescore
1.728
Price lijkt me de topfavoriet momenteel, er zijn echt al veel hooggeplaatste spelers uit ook. Ik vlak ook Anderson niet uit, die lijkt op het juiste moment weer scherp.

Laatste wedstrijd van andersom was tegen suljovic toch ? Want daar vond ik hem niet super gooien.
 
Reactiescore
1.690
toen ik nog -ol +is was, keek ik veel darts. Toen waren co stompe, merv king en ted hankey de sterren. Doen ze nog mee?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Finale: Price - van Gerwen: 4-5

Nee ik zeg maar wat, maar dit zou mij een interessante pot lijken. Van Gerwen heeft gisteren weer laten zien dat hij de win mentaliteit in zich heeft. Met die mentaliteit om van zo’n achterstand zo sterk terug te komen is hij een terechte #1 van de wereld die een grote kans heeft dit WK te winnen :)

Finale gaat tot 7 though :)
 

Deleted User - 487976997

Guest
Verdorie wat loopt die Chisnall alle pijlen erin te janken zeg...
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Iedereen gooit opeens insane zodra ze tegen Michael moeten. Bizar. Wel erg goed gespeeld door Chisnall, al kan het WK me nu voor de rest weinig boeien. Ik zal niet meer kijken :sad:
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Iedereen gooit opeens insane zodra ze tegen Michael moeten. Bizar. Wel erg goed gespeeld door Chisnall, al kan het WK me nu voor de rest weinig boeien. Ik zal niet meer kijken :sad:

Inderdaad, heeft leuke potjes gebracht. Jammer dat Michael weinig terug kon doen anders had dit er anders uitgezien. Ik gun Price de titel nu wel, wat jij?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Inderdaad, heeft leuke potjes gebracht. Jammer dat Michael weinig terug kon doen anders had dit er anders uitgezien. Ik gun Price de titel nu wel, wat jij?

Persoonlijk een helel aan Price en is ook door het hele toernooi gezwijnd tot nu toe. Is daarnaast ook een bedreiging voor de #1 positie van MvG, dus ik hoop dat of Bunting of Anderson ‘m pakt!
 
Reactiescore
1.165
Reactiescore
1.728
Neejoh, Anderson gaat gewoon kampioen worden. Al zou ik het oprecht leuk vinden als Chizzy kampioen word.

Als chizzy zo gooit als gisteren dan is de kans groot dat hij kampioen wordt. Maar het gaan mooie wedstrijden worden.
 
Bovenaan