Pay to win het TW van nu?

Deleted User - 487871837

Guest
Als het aan mij ligt komt er snel weer een wereld zonder beurs, maar daar ga ik (en de andere mods) niet over.

W100, als ik het CM mag geloven.
Niet dat we dat gaan halen, maar goed.

Misschien als er heel hard gepusht wordt dat het eerder haalbaar is.
 

DeletedUser79332

Guest
Ze zullen eens luisteren naar de spelers ipv naar hun bankrekening..
 
Reactiescore
2.508
Zo een heel groot succes was w50 ook weer niet, zeker niet in vergelijking met werelden daarom heen. Er zat niet veel meer kwaliteit of kwantiteit op die wereld. Al kwam dat deels door de toch wel tegenvallende instellingen. Maar goed ik snap Inno's perspectief als ze W50 als reverentie nemen. Het blijft een profit organisatie.
 

DeletedUser78116

Guest
Zo een heel groot succes was w50 ook weer niet, zeker niet in vergelijking met werelden daarom heen. Er zat niet veel meer kwaliteit of kwantiteit op die wereld. Al kwam dat deels door de toch wel tegenvallende instellingen. Maar goed ik snap Inno's perspectief als ze W50 als reverentie nemen. Het blijft een profit organisatie.

En doordat het in de zomer werd geopend, er uiteindelijk toch nog pp instellingen waren. Maargoed, de premiumfuncties zijn niet beslissend geweest in de afbraak van tribalwars.
 

DeletedUser79332

Guest
Het blijft ook gewoon een bedrijf dat winst moet maken, vergeet dat niet.

Ook een bedrijf moet investeren. En soms kost dat geld. Later levert dat weer meer op.
Oftewel, verwerf zieltjes.(ideeën te over) Die gaan het leuk vinden en dan misschien wel PA kopen. Zo verdien je uiteindelijk weer.

Nu lopen er alleen maar meer mensen weg dus zullen ze toch iets moeten doen lijkt me..
 

DeletedUser78287

Guest
Ook een bedrijf moet investeren. En soms kost dat geld. Later levert dat weer meer op.
Oftewel, verwerf zieltjes.(ideeën te over) Die gaan het leuk vinden en dan misschien wel PA kopen. Zo verdien je uiteindelijk weer.

Nu lopen er alleen maar meer mensen weg dus zullen ze toch iets moeten doen lijkt me..

Lijkt me makkelijker gezegd als gedaan, door de pp beurs en dergelijke weg te halen gaan ze op zich denk ik niet zoveel nieuwe spelers verwerven. Daarbij dalen browsergames steeds meer in populariteit (en ze zijn al onpopulair).
 

DeletedUser79332

Guest
uiteindelijk toch n
Lijkt me makkelijker gezegd als gedaan, door de pp beurs en dergelijke weg te halen gaan ze op zich denk ik niet zoveel nieuwe spelers verwerven. Daarbij dalen browsergames steeds meer in populariteit (en ze zijn al onpopulair).

Ik heb geen idee of browserspelletjes in populariteit inleveren. Ik heb TW een poosje geleden actief gespeeld en ben nu gewoon weer even aan het rondneuzen.
Feit is wel dat op bijna elk wereld forum dit wel terug komt. De meeste topics gaan over het dat iedereen er maar max geld in stopt. Iedereen zegt hier van te walgen en te kotsen maar in de praktijk blijkt dat er toch weer hoopjes spelers zijn die het toch doen. Hierdoor starten steeds minder mensen. Natuurlijk niet alleen hierdoor, mensen worden ouder, verliezen hun motivatie, krijgen een vriendje of vriendinnetje etc..

Ik ben van mening dat als TW echt zo'n beurs genoteerd bedrijf is dat ze dit ook inzien. Ze zullen dus op de een of andere manier toch reclame moeten maken, zieltjes proberen te winnen en zoveel mogelijke bestaande spelers tevreden houden.

Nu zijn er al een aantal werelden achter elkaar gestart waar je lekker kan boosten met knaken dus waarom niet een wereld waar dat niet kan. Op die manier kom je uiteindelijk beide partijen tegemoet en hou je het moraal bij hun hoog.
Dan hoeven ze alleen nog maar nieuwe spelers te verwerven;)

Dit is een beetje hoe ik het zie..
 

DeletedUser69785

Guest
Een wereld zonder premiumfuncties is een wereld zonder inkomsten voor Inno...
 

DeletedUser78287

Guest
Ik ben van mening dat als TW echt zo'n beurs genoteerd bedrijf is dat ze dit ook inzien. Ze zullen dus op de een of andere manier toch reclame moeten maken, zieltjes proberen te winnen en zoveel mogelijke bestaande spelers tevreden houden.

Reclame maken voor tw zit er niet echt meer in denk ik, volgens mij zit inno in een fase waarin ze gewoon nog zoveel mogelijk geld uit tw halen voor dat het dood is. Geen enkel spel gaat eeuwig mee, en dat weten zij ook.
 

DeletedUser79332

Guest
Een wereld zonder premiumfuncties is een wereld zonder inkomsten voor Inno...

Ik zeg niet dat alle premium functies niet kunnen. Maar denk aan gs kopen, tijd afkopen, handelaren etc. Die kunnen wel geschrapt worden.

Reclame maken voor tw zit er niet echt meer in denk ik, volgens mij zit inno in een fase waarin ze gewoon nog zoveel mogelijk geld uit tw halen voor dat het dood is. Geen enkel spel gaat eeuwig mee, en dat weten zei ook.

Ben bang dat je gelijk hebt maar het zou zonde zijn.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ook een bedrijf moet investeren. En soms kost dat geld. Later levert dat weer meer op.
Oftewel, verwerf zieltjes.(ideeën te over) Die gaan het leuk vinden en dan misschien wel PA kopen. Zo verdien je uiteindelijk weer.

Nu lopen er alleen maar meer mensen weg dus zullen ze toch iets moeten doen lijkt me..

TW is ook al 10-11 jaar oud, dus daar zal een groot deel van het spelersverlaten ook in zitten.

Zoals anderen al zeiden; waarschijnlijk probeert inno zoveel mogelijk uit een zinkend schip te halen, wat hun goed recht is. Ook ik vind dat ze af en toe doorslaan, don’t get me wrong, maar ik denk ook dat sommige mensen soms wat overdrijven met hoe erg het is en dingen over het hoofd zien.
 

DeletedUser79332

Guest
TW is ook al 10-11 jaar oud, dus daar zal een groot deel van het spelersverlaten ook in zitten.

Zoals anderen al zeiden; waarschijnlijk probeert inno zoveel mogelijk uit een zinkend schip te halen, wat hun goed recht is. Ook ik vind dat ze af en toe doorslaan, don’t get me wrong, maar ik denk ook dat sommige mensen soms wat overdrijven met hoe erg het is en dingen over het hoofd zien.

True. Vanuit beide kanten snap ik de gedachtegangen. Neemt niet weg dat we lekker kunnen brainstormen over hoe het eventueel anders zou kunnen in een paar aankomende werelden;)
 
Reactiescore
3.583
Nja stamlimiet heeft 0 zin. Gaan ze werken met zusterstammen etc. Of sneller de optie internen en fuseren overwegen. Zoals een Chill op W59.

Nee? Want die zusterstam wilt volledig in functie van een andere stam spelen. Elke deftige speler wilt gewoon zelf de wereld winnen. En op het einde gaat niemand zijn acc nog laten internen door wat voor reden dan ook. Dus ben het verre van eens dat het '0' zin heeft.

Zo een heel groot succes was w50 ook weer niet, zeker niet in vergelijking met werelden daarom heen. Er zat niet veel meer kwaliteit of kwantiteit op die wereld. Al kwam dat deels door de toch wel tegenvallende instellingen. Maar goed ik snap Inno's perspectief als ze W50 als reverentie nemen. Het blijft een profit organisatie.

W50 waren de kutste instellingen allertijden op tw. Ik wou er alvast niet mijn tijd gaan verdoen en No Jannes op de wereld No party :(
 

Deleted User - 487871837

Guest
True. Vanuit beide kanten snap ik de gedachtegangen. Neemt niet weg dat we lekker kunnen brainstormen over hoe het eventueel anders zou kunnen in een paar aankomende werelden;)

Dat is zeker zo!

Fijn dat er wederzijds begrip is, dat is soms ver te zoeken :p
 
Reactiescore
524
Nja stamlimiet heeft 0 zin. Gaan ze werken met zusterstammen etc. Of sneller de optie internen en fuseren overwegen. Zoals een Chill op W59.

Je weet best welk soort spelers zusterstammen hebben. Dat is in het algemeen de mindere partij met laag moraal die tijd probeert te rekken.
Alle spelers die voor een wereldwinst willen gaan weten dat je er weinig kee opschiet.

Wel ben ik een voorstander van een pakketjeswereld om zo die fusies & interns van net te beperken.
Daarnaast zorgen deze pakketjes ervoor dat de overmaat aan edels die uit de events komen worden afgeroomd.

Een andere optie om extra voordelen uit fusies te halen (door middel van het oversluiten van honderden % aan gs pakketjes) is een no-haul. Deze instelling is iets frequenter aanwezig dan de pakketjes maar nog steeds zelden :eek:
 

DeletedUser48745

Guest
Ik denk dat wanneer je nog enigszins 'goed' kan starten, dat je het zonder PP ook wel redt. Pp is een hulp middel, een zeer goed hulpmiddel, om je in de top te slingeren, maar toch heeft het op de late game niet zoveel effect als het nu lijkt. Je moet nog steeds als stam winnen, en het is (volgens mij) nog niet voorgekomen dat een volledige stam zichzelf naar de winst boost. (ik heb niet alle werelden gevolgd dus kan zijn dat ik het fout heb)

Hangt heel erg van de situatie af. Een volledige stam kan zich niet naar de winst boosten, maar de startfase is imo ook belangrijk en daar kan je je volledig doorheen boosten. Als een mediocre speler naast een goede speler ligt kan die momenteel door middel van pp de goede speler er volledig uit starten en zo de 'goede' tegenstand er vroegtijdig al uit halen. Vroeger had je enkel boosts als 20% extra gs productie en later ook het reduceren van bouwkosten en halveren van bouwtijden. Dat was al een oneerlijk verschil, maar dat kon je als goede speler nog wel bijbenen door efficiëntie en slim te spelen. Sinds je gs kunt kopen is de boost die een speler kan behalen door middel van pp ontzettend buiten proporties geraakt en kun je met gemak een top-10 plaats kopen.
Het hebben van veel pp en ervaring betekent ook niet altijd succes. Zo hoorde ik nog laatst een groepje dat 50k had en redelijk wat goeie co's en vervolgens door genoeg kleine spelers aangevallen werd met kata's. Dit vertraagde hun start toen zo erg dat ze stopte.

Bwah, dan hebben ze het gewoon matig gespeeld. Als je zoveel pp er in gooit en hard gaat groeien dan weet je dat je tegenstand van de buurt kunt gaan verwachten, als ze daar een beetje over na hadden gedacht hadden ze genoeg kunnen doen om hun buurt rustiger te houden. Veel aspecten van de game worden tegenwoordig voor mijn gevoel veel minder bekeken, velen zijn nu "goede" spelers omdat ze een keer top-10 hebben gestaan na een pp-start.
Een wereld zonder premiumfuncties is een wereld zonder inkomsten voor Inno...

Bedrijven hoeven niet enkel om inkomsten te draaien, je kan ook je klanten tegemoet komen om ze tevreden te houden. Gebeurt dat niet, vertrekken de klanten, zoals in de afgelopen 40 werelden wel te zien is geweest.
 

DeletedUser69785

Guest
Bedrijven hoeven niet enkel om inkomsten te draaien, je kan ook je klanten tegemoet komen om ze tevreden te houden. Gebeurt dat niet, vertrekken de klanten, zoals in de afgelopen 40 werelden wel te zien is geweest.
Volledig akkoord! Blijkbaar Innogames niet :(
 

DeletedUser77389

Guest
Ehm hoe de hell komt pika opeens aan de andere kant van de wereld in de rim te liggen met zijn hoofddorp?
 
Bovenaan