Para is de eindbaas

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hoi.

Ja, jullie lezen het goed, para is eindbaas van deze wereld. Kijk naar al die geniale accounts, stuk voor stuk eckte eckte pro's. Niemand zo goed als hun. Stuk voor stuk zo goed dat ze een stam als de kutsmurfen ineen kunnen laten storten. Deze stam zal de wereld winnen, deze stam zal de wereld pwnen, deze stam zal uiteindelijk de gehele top 10 beslaan.

Waarom? Door het geniale beleid. Juist ja, er is geen beleid. Iedereen is leider, dat is het succesverhaal van deze stam. Iedereen beslist mee, iedereen draagt ideeën aan, iedereen werkt mooie plannetjes uit en iedereen is leider. Para is een stam apart, niemand kan aan ons tippen. Para is baas, Para is mooi, Para is leuk, Para is sexy, Para is Insane.

We vervolgen mijn verhaal. Nooit is er een stam geweest op tw.nl, .de, .fr, .es of wat dan ook met dergelijke skills. Laatst hebben ze ook nog is 1 goeie aanwinst gedaan door de zogenaamde 'zone x' binnen te halen, de eindbaas van w20. Hij speelt nu op het account Partners, dit is wel te zien aan de epic goeie groeispurt :cool: Kort gezegt, para gaat deze wereld overheersen, gewoon omdat het kan.

Always remember; Para.

Love to all my haters <3.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat lachen jullie stelletje downies, ik ben bloedserieus
 

DeletedUser

Guest
wtf_is_this_shit2_RE_73_Million_Sharks_Killed_Every_Year-s468x349-71815.jpg

nee serieus hij heeft gelijk hoor
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan jij trouwens dronken typen zonder fouten? :O lukt me nooit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan