Par. vs crows

DeletedUser

Guest
De grootste oorlog

Paranoia VS crows


10.10.
21:03 «C» heeft de stam de oorlog verklaard.

10.10.
22:10 De stam heeft M «C» de oorlog verklaard.

De stam Paranoia heeft de stam Mini Crows de oorlog verklaard!

Oorlogsnaam: minicrows = clowns

Verklaring:
...

De stam Crows heeft de stam Paranoia de oorlog verklaard!

Oorlogsnaam: we slaan terug

Verklaring:
Oog om oog....


De stam Paranoia heeft de stam .Infinity. de oorlog verklaard!
Oorlogsnaam: deserteurs van crows
Verklaring:Vluchten heeft geen zin

De stam Paranoia heeft de stam Mini Sweet Crows de oorlog verklaard!
Oorlogsnaam: edelvoer
Verklaring:paranoia
the unmistakable feeling everyone is out to get you

a43kmr.jpg


par. & Vincke vs M «C», «C»

Zijde 1:
Stammen: Par., Vincke
Zijde 2:
Stammen: M «C», «C»

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 315
Kant 2: 277
Verschil: 38

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,003,430
Kant 2: 2,598,915
Verschil: 404,515

chart

smvr6e.jpg





wereldkaartje

24ziyw6.png

Stammarkeringen

paranoia : blauw
Tc : licht blauw
vincke : licht blauw
Mcrows : rood
Crows : rood
Hap! : donkergroen
ReB! : oranje
~H~ : zwart



Par.

crows


___________________________________________________________________________________________________________________

succes aan crows je zult het nodig hebben wij stoppen pas tot als jullie van de kaart zijn geveegd.
4rz3u1.jpg


2h6as7t.jpg





Op zoek naar Stabiliteit


Vanaf heden kent onze geliefkoosde wereld een nieuwe uitdager naar wereldheerschappij. Grootmachten [ally=nl21]Sweet[/ally] en [ally=nl21]«C»[/ally] hebben besloten te fuseren. Een compact stamcluster en individuele toppers maken hen ongetwijfeld een te duchten tegenstander. Maar hoe is de bal aan het rollen gegaan, vanwaar dit flukse plan?

Een paar dagen geleden verloor elitestam Sweet op slag 3 leden. [player=nl21]Monsigneur[/player], [player=nl21]13Lad3r[/player] en [player=nl21]Philips De Goede[/player] hadden besloten de stam te verlaten. Hiermee verloor Sweet niet alleen hun jongste rekruuts maar ook heel wat aanvallende slagkracht. Uw trouwe Tww-reporter, zoals naar goede gewoonte steeds op post, zocht uit hoe dit allemaal kon gebeuren.
In afwachting van de meest wilde verhalen raapte ik al mijn moed bij elkaar om Monsigneur lastig te vallen. Bij wijze van ijsbreker ging ik voor “ Geen derde keer S.inc proberen?” Het antwoord liet echter niet veel aan de verbeelding over: ik werd vriendelijk verzocht eens aan mijn voorhoofd te voelen. Om toch wat meer informatie in te winnen klopte ik aan bij de charmante en spraakzamere 13Lad3r. Zij kon mij vertellen dat hun groepje vooral van het spel an sich wil genieten en dat de stamsfeer van Sweet niet helemaal bij hun pastte. Hun huidige stammetje ([ally=nl21]Hap![/ally]) bevat allemaal spelers die daar dezelfde mening op nalaten. Of een fusiestam Sweet / Crows als buur hen zou intimideren blijven ze wat op de vlakte. Maar logischerwijze knijpen ze hem wel een beetje bij die gedachte. “Als ze de koppen in de juiste richting krijgen en de nodige ballast (inactievelingen, meelopers) overboord gooien kan er wel een geduchte stam uitgroeien welke iets kan betekenen in deze wereld. Ik ken nu wel de interne keuken van de crows niet en zie dat ze overal een beetje rekruteren, is het niet voor de hoofdstam dan is het wel voor de mb stam“, wist Philips De Goede uw alomtegenwoordige reporter te vertellen.

Maar laat nu net die interne keuken van Crows een probleem vormen. Allereerst wordt Crows geplaagd door spionnen die rechtstreeks info doorspelen aan vijand [ally=nl21]Par.[/ally]. Onder leiding van [player=nl21]Schnappi[/player] , de excentrieke leider van Paranoia, worden Crows-accounts doelbewust geïnfiltreerd. Informatie die hij bovendien als propaganda gebruikt sinds het fusieplan tussen Crows en Sweet uitlekte. Andere lekken brachten aan het licht dat de Crowsleiding niet te spreken was over de voorgaande stamaanvallen tegen voormalige vijand Acro ( voor de W21 leken onder ons, die stam vormde indertijd een sterk blok tegenover Crows , maar is door interne twisten op de klippen gegaan ). Daarnaast worden de voorbereidingen van massjes op Paranoia doorgespeeld aan Schnappi. Crows zelf heeft al gereageerd door tactischer om te springen met het stammenforum van hun moraalstam MiniCrows alsook op zoek te gaan naar lekken in de eigen stam. Zo werd [player=nl21]Hargorn[/player] , een speler met een acro-verleden, het kind van de rekening. Nog geen week in een stam zitten en dan weer gekickt worden is natuurlijk niet iets waar je als twspeler op zit te wachten. Met een korte reactie ( “stelletje ***********”) droop een licht ontgoochelde Hargorn af. Achteraf bleek het Hargorn account inderdaad geïnfiltreerd te zijn ( de speler van Hargorn had kort voordien een aanvraag gedaan naar een nieuwe cospeler, waar sluwe vos Schnappi handig op inspeelde. In tijden van liefde en oorlog is alles toegestaan nietwaar?) Of hiermee het spionagewerk van Paranoia definitief tot het verleden behoort valt echter te betwijfelen…

Na het vertrek van Monsigneur en co wist Sweetleader [player=nl21]Bisdejugend[/player] me te vertellen dat zijn stam de mogelijkheden qua rekrutering bekeek om terug die stabiele grootmacht van weleer te worden. Dat ze voor die stabiliteit uitgerekend bij Crows aanklopten kan je wel ironisch noemen, gezien de recente gelekte informatie. De kraaien hebben een paar individuele toppers in hun rangen en een sterk cluster, maar de interne problemen zorgen over het algemeen niet voor de ideale basis om een fusie aan te gaan. Het is algemeen bekend dat een fusie tussen 2 ‘gezonde’ stammen al een risico op een cultuurclash bevat, laat staan dat daar nog spionage en interne twisten bij komen kijken…

download35.jpg


Een belangrijke vraag die ons tenslotte nog rest: zal deze fusie slagen? En wie kan daar een objectief antwoord op geven? Gezien de alomtegenwoordigheid van uw hondstrouwe reporter voel ik me aangesproken om deze herculische taak op mij te nemen.
Het compacte en ijzersterke stamcluster pleit zonder twijfel in hun voordeel. De meeste accounts beschikken ook over voldoende activiteit en skills, wat ook de slaagkansen op een succesvolle fusie zal verhogen. Qua diplomatische betrekkingen is het nog afwachten hoe de omringende stammen zullen reageren (al dan niet vijandig). Paranoia is daarin het duidelijkste, de kans dat die stammen ooit vrienden (kunnen) worden is nihil. Ook is het moeilijk in te schatten of de ex-spelers van vergane glorie Acro terug gezamenlijk de wapens zullen opnemen. Interessanter is echter hoe [ally=nl21]S.inc[/ally] en gloednieuwe stam Hap! zullen reageren, Deze ontwikkelingen zullen dan ook zeker niet aan het oog van uw ubiquitaire ( of alomtegenwoordige) reporter ontsnappen, wees gerust. Factoren die de faalkans verhogen zijn er daarentegen ook. De impact van de cultuurclash tussen de twee stammen ( heel veel voorbereiding ging hier niet aan vooraf) moet niet onderschat worden. Zoals u ook kon lezen was de samenwerking binnen Crows ook niet altijd even optimaal. Een groepsgeest smeden zal dan ook essentieel worden, Zolang het goed gaat is er geen vuiltje aan de lucht, eens men tegenwind krijgt, geven activiteit en een goede groepsgeest vaak de doorslag. We gaan het zien!

*Note* : Crows zelf was helaas niet bereidt tot enige (zinvolle) commentaar. Ik wens hen het beste.

showmapphpiw.png

** Op het AF gelanceerd, maar nog niet ingame merk ik. Hoop dat het een beetje meevalt ;) Feedback altijd welkom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Had wel kaartje bij gekunt, en misschien niet 2x zelfde beschrijving dat mini crows clows zijn.

Verder succes, maar je maakt de welbekende fout, de dorpen werden overgenomen VOORDAT de oorlog begon, trek die tijden aub gelijk en het ziet er al anders uit.

Succes evenwel.
 

DeletedUser

Guest
hmm was een foutje die dubbelpost zal kaartje later op de dag wel posten

Go Crows, dan zijn we eindelijk van die kerrel af

Ik betwijfel of ze ooit dorpen van mij gaan veroveren dus pech man ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wat een flut openingspost zeg.. Als je dan aandacht wil, neem dan wel de moeite om het een beetje interessant te maken..

voorderest:
Go «C»:D
 

DeletedUser

Guest
stats zijn aangepast nu

wat een flut openingspost zeg.. Als je dan aandacht wil, neem dan wel de moeite om het een beetje interessant te maken..

voorderest:
Go «C»:D

openingspost word naarmate de oorlog vordert aangepast telkens dus is normaal dat er in het begin nog niet veel opstaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Back ontopic, ipv op Vincke te kappen ;)

Als ze samenwerken met exAcro spelers kunnen ze crows wel pijn doen denk ik.
Maar alleen geef ik ze heel weinig kans.
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk een normale post ,

de ex acro spelers gaan naar SWEET ze verschuilen zich achter een bg met crows jammere zaak :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ook de stam AoG? Dat is naar mijn weten de actievere en gemotiveerde kant van acro geweest :)
 

DeletedUser

Guest
Dvpope , hargorn , hightower dit zijn de 3 die naar sweet gaan als ik het goed heb begrepen
 

DeletedUser

Guest
Hmmm dat nieuws heb ik nog niet mee gekregen... ga ik toch maar is navragen :)
 

DeletedUser

Guest
Hargorn vandaag om 02:13 uur
omdat ik ze nu help Dvpope komt bij mij op het account Hightower komt in Sweet en voor de rest help ik dit account veder zolang het nodig is ;P



VV van hargorn is bij Monsigneur
 

DeletedUser

Guest
Dvpope , hargorn , hightower dit zijn de 3 die naar sweet gaan als ik het goed heb begrepen

ff een vraagje he, niet om je af te kraken ofz, maar gewoon uit nieuwsgierigheid:
Hoe the fack denken jullie jezelf te gaan deffen met zo'n stammencluster?:eek:
 

DeletedUser

Guest
ff een vraagje he, niet om je af te kraken ofz, maar gewoon uit nieuwsgierigheid:
Hoe the fack denken jullie jezelf te gaan deffen met zo'n stammencluster?:eek:

Die informatie ga ik niet zomaar vrij spelen ,

In een oorlog zullen er altijd slachtoffers vallen maar we hebben ons al 1 maand voorbereid op deze oorlog dus komt wel goed tot hier toe doen we het al beter dan acro dus men dag kan al niet stuk :D
 

DeletedUser

Guest
ff een vraagje he, niet om je af te kraken ofz, maar gewoon uit nieuwsgierigheid:
Hoe the fack denken jullie jezelf te gaan deffen met zo'n stammencluster?:eek:

Ons stamcluster is volgens hem nog erger, en hier lukt het nog toe toch ook ;)
 
Bovenaan