Par. vs crows

DeletedUser60756

Guest
Par. heeft niks met de v-stammen te maken, dat is een initiatief van schnappi (vincke).
 

DeletedUser

Guest
Par. heeft niks met de v-stammen te maken, dat is een initiatief van schnappi (vincke).

Laat hem maar wat minder met die prut stammen bezig houden en wat meer op crows.

Hij koopt wel mooi te lulle, maar heeft nog geen bijltje naar ons verstuurd, het zijn iedere keer anderen die het voor hem opknappen.

Forum staat er vol van hoe goed zij het wel niet doen, maar de rollen zijn intussen omgedraaid, ze hebben sinds wij wakker zijn geworden door inactiviteit van 2 spelers geen dorp meer gepakt, en lopen ze alweer 51 dorpen achter.

Ze maken geen geen lans tegen de Crows, dit is ook de reden waarom hier geen crowspelers komen, omdat par de moeite niet waard is.
Het is dieptriest met PAR, check alleen de stats van hun grote lijder schnappi, heeft nog geen ruk bewezen, houd zich met jan en alle man bezig behalve waar hij mee bezig moet zijn, zijn acc.
 

DeletedUser

Guest
Ofterwijl:
Par. mag V edelen
V mag Par. os bieden

Of zit ik verkeerd?

Ja je hebt het juist ^^

Laat hem maar wat minder met die prut stammen bezig houden en wat meer op crows.

Hij koopt wel mooi te lulle, maar heeft nog geen bijltje naar ons verstuurd, het zijn iedere keer anderen die het voor hem opknappen.

Forum staat er vol van hoe goed zij het wel niet doen, maar de rollen zijn intussen omgedraaid, ze hebben sinds wij wakker zijn geworden door inactiviteit van 2 spelers geen dorp meer gepakt, en lopen ze alweer 51 dorpen achter.

Ze maken geen geen lans tegen de Crows, dit is ook de reden waarom hier geen crowspelers komen, omdat par de moeite niet waard is.
Het is dieptriest met PAR, check alleen de stats van hun grote lijder schnappi, heeft nog geen ruk bewezen, houd zich met jan en alle man bezig behalve waar hij mee bezig moet zijn, zijn acc.

je weet zelf dat je aan het lullen bent anko geef maar toe :eek:
 

DeletedUser60756

Guest
Forum staat er vol van hoe goed zij het wel niet doen, maar de rollen zijn intussen omgedraaid, ze hebben sinds wij wakker zijn geworden door inactiviteit van 2 spelers geen dorp meer gepakt, en lopen ze alweer 51 dorpen achter.

Niet zo gek he, als er spelers worden aangevallen worden ze naar M crows gezet :S
Het klopt niet wat je zegt, sinds jullie actie.
222 - Written in the stars (701|253) K27 9,763 The Expendables. [M «C»] Nardjuh [Par.] 2011-11-22 06:03:31
217 - Written in the stars (705|246) K27 9,638 The Expendables. [«C»] Nardjuh [Par.] 2011-11-19 08:25:44
215 - Written in the stars (706|250) K27 9,940 The Expendables. [«C»] Nardjuh [Par.] 2011-11-18 07:00:41
211 - Written in the stars (705|250) K27 9,904 The Expendables. [«C»] Nardjuh [Par.] 2011-11-17 07:00:06
For The People 007 (688|252) K26 10,971 Hurei [«C»] Nardjuh [Par.] 2011-11-15 06:13:43

Jullie actie is natuurlijk super effectief xD

Ze maken geen geen lans tegen de Crows, dit is ook de reden waarom hier geen crowspelers komen, omdat par de moeite niet waard is.
Ik zie jullie ook niet op de andere topics, dus je lult.
 

DeletedUser

Guest
Ofterwijl:
Par. mag V edelen
V mag Par. os bieden

Of zit ik verkeerd?

dit zijn de gevolgen

The Betrayed
Eigenschappen
Stamnaam: The Betrayed
Tag: Veraad
Aantal leden: 1
Punten van de 40 beste spelers: 71.512
Puntentotaal: 71.512
Puntengemiddelde: 71.512
Rang: 205
» Op de kaart markeren
» Stamakte (Externe pagina)
Leden

Beschrijving
Hallo beste mensen

Dit is een stam voor al wie verraden werd door zijn stam/stamgenoten. Ik wijs niemand met de vinger (Par., Vincke en de rest van de V-stammen 'hint,hint')

Dus al wie aangevallen wordt door deze stammen, of door zijn BG's of door zijn eigen stam, wees welkom!

Ik hoop dat meer mensen gaan inzien dat ze het niet lang gaan trekken bij de V-stammen, aangezien de meesten die 100k bereiken edelvoer worden voor Par. en hun BG's. Ik geef wel toe dat er een samenwerking is tussen de twee stammen (weliswaar eenrichtingsverkeer), er wordt goed os gegeven van de V-stammen aan Par.

Conclusie: Iedereen mag bij de V-stammen, totdat Par. of Vincke je wilt edelen, dan wordt je gekickt, net als ons ;D

Leider: Jakke---conqueror---12

Kandidaatleden genoeg!
Nu nog wachten...

BELANGRIJK:
Verraders ook welkom!

Hierbij denk ik aan:
war champ
masterchief333
YaHel
p0lat
en nog veel meer leden van Vincke en Par.!
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: TC
Zijde 2:
Stammen: M «C», «C»

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 22
Kant 2: 3
Verschil: 19

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 152,002
Kant 2: 27,857
Verschil: 124,145

chart




Zijde 1:
Stammen: Hap!
Zijde 2:
Stammen: M «C», «C»

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11
Kant 2: 0
Verschil: 11

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 107,390
Kant 2: 0
Verschil: 107,390

chart
 

DeletedUser60153

Guest
Hoe kom jij ooit is aan TC?
Alle stammen bij langs gegaan die positieve cijfers tegenover de kraaitjes hebben ofzo?
 

DeletedUser10621

Guest
Weetje, hier gaat het toch tussen par, en crows? waarom betrekken jullie ons (hap) en TC hier dan bij?
 
Bovenaan