Par. vs crows

DeletedUser

Guest
Ik kan hier en daar wel wat grappige dingen opzoeken in 't forum wat niet echt heel relevant meer is.

Humor moet er ook inzitten. Ik heb niet voor niks 20 paginas aan grappige pm's van n00bs die niet weten dat ze n00bjes zijn gehaald uit het 'Grappige IGM's'-topic. Was van zin daar een compilatie van te maken :D
 

DeletedUser60153

Guest
Trouwens we hebben in Resist een wandelend w21 Par, Crows en Resist geschiedenisboek, Nikolaas II. Weet alles van zijn accountgeschiedens / stamgeschiedenis. Heb hem aangeschreven.

Gaapje (verwijderd) zei:
Ik denk dat het belangrijk is als we even eerlijk zijn.

We hebben een tijd geleden van iedereen de vv's gedraaid. We hebben toen de kerkdorpen van die personen opgeslagen. Dit is nooit gebeurd om iemand te verraden. Het was bedoeld om inactiefe leden makkelijker te kunnen internen.

We weten de zwakke plekken, wie er kan deffen en wie er niet kan snipen. We weten eigenlijk gewoon te veel van par. Ook weten we dat deze info zeer gewild is bij crows, en dat het een groot voordeel voor ze is.

Het belangrijkste om te weten is, dat wij tegen spionage zijn. Deze info doorgeven aan crows vinden we dan ook zeer zwakke manier van spelen die ons imago niet goed zal doen. Daarom staat het 100% vast dat we deze info zullen verwijderen, en par niet zullen verraden.
_____
Rens (zei hij)
___________
Harmen

Gaapje (verwijderd) zei:
mister x201 zei:
maar gaapje (tuurlijk ben jij het voornamelijk harmen)

WAT WIL JE BEREIKEN????

a: stam kapot
b: meer mensen die stoppen, zoals juul krapuul spijtig genoeg, zodat jij er weer op los kunt edelen???
c: je had een rare fantasie droom die jou duidelijk maakte dat je dit moest doen....
______________________
[player]Mister x201[/player]
Proud Member of [ally]Par.[/ally]
No emotion , just reason

De stam kapot kan een gevolg zijn. Maar door de fusie die er komen gaat zal dit neit gebeuren. Je kan het ook van de andere kant zien. Als de stam afhankelijk is van één speler klopt er toch echt iets niet.

Als er meer mensen stoppen is dat hun eigen keus. De reden zal dan wel iets anders liggen. Wij kunnen echt niet verder met de ruzies die we steeds maken.

Rare fantasie. Nee het is en blijft een spel. We hebben dit besloten omdat we echt niet verder konden. We vinden (misschien eigen dunk) dat we te goed zijn voor deze stam. We worden hier niet gewaardeerd door de leiding, we zijn gewoon een stel onhandelbare pubers...
_____
Rens
______________________________________________________________________________
Misterx, wat wil je dan? Wij liggen kut, hebben alleen maar mot met de leiding en hebben totaal geen spanning op het acc. We zijn vele malen te goed voor Par. en dat weten sommige gelukkig ook, maar we worden hiervoor niet op waarde geschat door de leiding... Dit is toch wel de reden

___________
Harmen

Later zit misterx en ik samen op een account in Hurei
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij/jij mag altijd een tekst maken en naar dit afaccount opsturen ;). Duckje negeert me namelijk na eerst te reageren. Idunno blijft nog wel ff gebanned :eek:
 
Bovenaan